Poll74 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Jeżdżę A4 dopiero od miesiąca (końcówka 2004), wszystko fajnie tylko problem ze spryskiwaczem. Wyczytałem w instrukcji, że przy dłuższym przytrzymaniu myje reflektory i zużywa na to sporo płynu, w każdym razie płyn schodził w ilościach orgomnych, poza tym wystarczy parę razy psiknąć na szyby by zapało się żółte ostrzeżenie o poziomie płynu. Byłem na przeglądzie, powiedzieli, że najprawdopodobniej jest przetarty wąż doprowadzający płyn do lewego reflektora, żeby to zrobić trzeba zdjąć zderzak tylko po to żeby zobaczyć co w ogóle jest uszkodzone. Pytałem czy nie można zatkać, lub wyłączyć spryskiwacza reflektorów, mówili, że nie. Nie rozumiem też jednej rzeczy, jeśli nie używam spryskiwacza płyn sam nie ucieka, jeśli używam go delikatnie tak żeby nie mył reflektorów nie powinien też uciekać, no i nie chce mi się wierzyć, że nie można tego mycia reflektorów w jakiś sposób wyłączyć. Doradźcie coś, bo w tym serwisie wiedzą, że samochód mam od niedawna i choć robią dobre wrażenie to nie wykluczam, że mogą chcieć mnie trochę na kasę naciągnąć. [mod]Uzupełnij profil faktycznymi danymi auta[/mod]
Kali S4 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Możesz odłączyć pompkę od spryskiwaczy reflektorów,ale gdy masz ksenony to spryskiwacze muszą byc sprawne,na przeglądach są teraz na to wyczuleni a i dla samego siebie chyba warto mieć wszystko sprawne. Musisz się nauczyć używać spryskiwaczy tak zeby nie spryskiwały za każdym razem reflektorów.
KL4K50N Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Tak jak kolega wyżej napisał. Jeżeli masz xenon to warto mieć te działające spryski dla własnego bezpieczeństwa. Ponieważ światło xenonowe potrzebuje czystego klosza, ponieważ jakikolwiek brud na nim powoduje straszne rozprzestrzenianie się światła, które razi jadących z nad przeciwka. Jedyna opcja to odłączyć pompkę od sprysków relfektorów, ponieważ nie ma tam osobnego bezpiecznika czy coś w tym stylu.
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 albo odlaczyc w Module Centralnej Elektryki Gniazdo A (10-pinowe) Pin nr 8 – zasilanie pompki spryskiwaczy reflektorów
Poll74 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Rozumiem i dlatego mogli mi takiego rozwiązania nie polecać. Ale czy bez wymontowania zderzaka nie da się wymienić węża z płynem idącego do reflektora, przecież reflektor można wyciągnąć, albo sięgnąć do niego choćby po to by żarówki wymienić, a wąż idzie w to samo miejsce, żebym miał dostęp do kanału pod dachem to bym sam obejrzał.
Kali S4 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Jakie Ty masz auto? bo w profilu to masz jakiś miszmasz
piotrcar Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 po co cos odlaczac???wystarczy przekodowac swiatla na wersje skandynawska i wtedy nie trzeba przelaczac wlacznika aby zapalic swiatla i spryskiwacze nie dzialaja
Poll74 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 A4 Avant 1.9 TDI druga połowa 2004, kombi.
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 po co cos odlaczac???wystarczy przekodowac swiatla na wersje skandynawska i wtedy nie trzeba przelaczac wlacznika aby zapalic swiatla i spryskiwacze nie dzialaja ale bedzie negatywnie wtedy wplywac na przetwornice podczas palenia auta ( a zwlaszcza w zimie )
piotrcar Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 nic mi o tym nie wiadomo.samochod od 2004 roku tak ma i jak narazie wszystko ok...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się