krzychuuu20 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 a4, b5, 1.8ADR, benzyna (bez gazu). zimny silnik - po odpaleniu bez dodania gazu chodzi dobrze. kiedy po chwili od odpalenia dodam gazu, silnik zaczyna chodzić nierówno. szarpie i trzesie silnikiem, tak jakby pompowal powietrze w kolektor ssący. kolektor robi sie ciepły na 3 i 4 cylindrze, z czego czwarty wydaje sie być cieplejszy. kiedy silnik osiagnie temperaturę ok. 50-60 stopni wszystko zaczyna działać poprawnie. kolektor staje sie normalny. samochód przyspiesza poprawnie. elektronicznie wydaje sie być wszystko ok, było sprawdzane u 2 elektroników. przepustnica wyczyszczona i adaptowana, czujniki temp. wymienione, świece nowe. problemy zaczęły dziać sie po wymianie pompy oleju na nowa. pompa została wymieniona ze względu na słabe ciśnienie oleju co przejawialo sie zapalaniem kontrolki i sygnałami dźwiękowymi. po wymianie pompy, kontrolka przestała sie zapalać jednak zaczęły sie problemy w/w. samochodem w takim stanie technicznym jeżdżę ok. pół roku i niestety w okolicy Włocławka skąd pochodzę nikt nie jest w stanie rozwiązać problemu. ciepły silnik - wszystko jest ok. samochód odpala poprawnie, brak objawów jak po odpaleniu zimnego silnika. z góry dziękuje za wszystkie sugestie!
jarek1971 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Sprawdź odmę- jej szczelność! Ja 3 lata nie mogłem znaleźć przyczyny później już się tym nie przejmowałem, niedawno padła mi przepustnica i po jej wymianie mechanik dodatkowo musiał podkleić odmę bo tzw kruciec jest za krótki. Teraz autko nie do poznania.Pozdrawiam
?agi Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 nie ma co kleci odmy bo jest duze ryzyko ze peknie i wpadnie plastik do bloku i uszczkodzisz cos , lepiej kupic nowa koszt cale to 220zl:)duzo i malo hehe pozdro [br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 15:15_________________________________________________jezeli jest to oczywiscie odma
krzychuuu20 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 odma sprawdzana byla, przepustnica wyczyszczona. nadal to samo.
grzesu3 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 może przepływomierz dobrze wyczyścić. miałem podobne objawy. wyczyściłem przepływomierz (jest na forum). jeszcze może taki zaworek na pokrywie filtra powietrza spryskać wd 40 i przedmuchać dobrze.
wojtek26 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Sprawdz reg ciśnienia paliwa oraz kompresje na zimnym silniku, moze cos sie dzieje z hydropopychaczami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się