Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Nierówna praca na zimnym silniku i inne.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a4, b5, 1.8ADR, benzyna (bez gazu).

zimny silnik - po odpaleniu bez dodania gazu chodzi dobrze. kiedy po chwili od odpalenia dodam gazu, silnik zaczyna chodzić nierówno. szarpie i trzesie silnikiem, tak jakby pompowal powietrze w kolektor ssący. kolektor robi sie ciepły na 3 i 4 cylindrze, z czego czwarty wydaje sie być cieplejszy. kiedy silnik osiagnie temperaturę ok. 50-60 stopni wszystko zaczyna działać poprawnie. kolektor staje sie normalny. samochód przyspiesza poprawnie.

elektronicznie wydaje sie być wszystko ok, było sprawdzane u 2 elektroników. przepustnica wyczyszczona i adaptowana, czujniki temp. wymienione, świece nowe.

problemy zaczęły dziać sie po wymianie pompy oleju na nowa. pompa została wymieniona ze względu na słabe ciśnienie oleju co przejawialo sie zapalaniem kontrolki i sygnałami dźwiękowymi. po wymianie pompy, kontrolka przestała sie zapalać jednak zaczęły sie problemy w/w.

samochodem w takim stanie technicznym jeżdżę ok. pół roku i niestety w okolicy Włocławka skąd pochodzę nikt nie jest w stanie rozwiązać problemu.

ciepły silnik - wszystko jest ok. samochód odpala poprawnie, brak objawów jak po odpaleniu zimnego silnika.

z góry dziękuje za wszystkie sugestie!

Opublikowano

Sprawdź odmę- jej szczelność! Ja 3 lata nie mogłem znaleźć przyczyny później już się tym nie przejmowałem, niedawno padła mi przepustnica i po jej wymianie mechanik dodatkowo musiał podkleić odmę bo tzw kruciec jest za krótki. Teraz autko nie do poznania.Pozdrawiam

Opublikowano

nie ma co kleci odmy bo jest duze ryzyko ze peknie i wpadnie plastik do bloku i uszczkodzisz cos , lepiej kupic nowa koszt cale to 220zl:)duzo i malo hehe pozdro [br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 15:15_________________________________________________jezeli jest to oczywiscie odma

Opublikowano

może przepływomierz dobrze wyczyścić. miałem podobne objawy. wyczyściłem przepływomierz (jest na forum). jeszcze może taki zaworek na pokrywie filtra powietrza spryskać wd 40 i przedmuchać dobrze.

Opublikowano

Sprawdz reg ciśnienia paliwa oraz kompresje na zimnym silniku, moze cos sie dzieje z hydropopychaczami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...