Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Czy w takim autku da się wycisnąć "coś ekstra"?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów:)

Chciałbym się spytać, czy da się jakoś zwiększyć osiągi mojej niuni?

Silniczek mały, ale było to pierwsze autko i bałem się brać coś wiecej, a teraz czuję, że czegoś mi brakuje;)

Prosiłbym też o nie dawanie porad sprzedaj i kup coś wiekszego, bo doinwestowałem autko i nikt nie kupiłby go w takiej cenie w jakiej musiałbym je wystawić aby wyjść mniejwięcej na zero :kox:

Opublikowano

Witam szanownych kolegów:)

Chciałbym się spytać, czy da się jakoś zwiększyć osiągi mojej niuni?

Silniczek mały, ale było to pierwsze autko i bałem się brać coś wiecej, a teraz czuję, że czegoś mi brakuje;)

Prosiłbym też o nie dawanie porad sprzedaj i kup coś wiekszego, bo doinwestowałem autko i nikt nie kupiłby go w takiej cenie w jakiej musiałbym je wystawić aby wyjść mniejwięcej na zero :kox:

Kolego, to że silniczek mały to nic nie znaczy, pewnie żre tyle co 1.8T ale to nic, niestety ale mam złą wiadomość, możesz ewentualnie zyskać jakieś 2 KM wywalając katalizator, ale to też nie jest pewne

jednym słowem, albo wymiana silnika na inny albo zmiana auta

Pozdro

Opublikowano

Zawsze możesz je troszkę odchudzić na czym Ci podejrzewam nie zależy :P

A tak poważnie 101 koni to już nie tak źle ( co prawda Audi jest ciężkawe), ale myślę, że da się jeździć kumpel miał i jakoś bardzo nie narzekał. A katem był niemiłosiernym :). Na początek Ci starczy nie będą Ci mam nadzieje głupoty przychodzić do głowy obędziesz się z polskimi drogami to się zastanowisz nad czymś mocniejszym.

Opublikowano

Możesz zrobić to co w większości wolnossaków pomaga czyli uwolnić dolot i wydech. Wywal puszkę filtra i wstaw stożek, wywal katalizator, wywal końcowy tłumik i wstaw przelotowy. Samochód zacznie oddychać :)

Opublikowano

Możesz zrobić to co w większości wolnossaków pomaga czyli uwolnić dolot i wydech. Wywal puszkę filtra i wstaw stożek, wywal katalizator, wywal końcowy tłumik i wstaw przelotowy. Samochód zacznie oddychać :)

to jest w sumie najtańsze rozwiązanie-do tego zalewaj dobrego paliwa,bo "grubsze" modyfikacje silnika-niestety wiążą się z kosztami i jeśli auto ma służyć tylko do przemieszczania sie z punktu A-do punktu B-nie ma co sie spinać-no chyba,że jesteś koneserem tego silnika,masz dużo pieniędzy i w dodatku chcesz wszystkim udowodnić,że z tego silnika można wydusić co nie co :wink4:
Opublikowano

moze z 5kucy dojdzie :decayed:

konie i niuty-to tylko cyferki łechczące EGO gościa za kólkiem,niestety niewiele mówiące laikowi,dla którego auto po prostu ma jechać -wszystko,co powyżej,o modach,plus zmiana głowicy,wałków poszerzenia wlotów,większe/inne kolektory et cetera-to są pojęcia nieistotne dla kogoś,kto chce sie poruszać autem w celach rekreacyjnych :wink4:

jeśli chodzi o to,czy auto pojedzie szybciej po takich zabiegach-to tak,na pewno szybciej o takiego samego modelu bez modyfikacji,ale 1,8 -to nie jest najlepsza opcja do tuningu mechanicznego

Opublikowano

to nawet nie jest 1.8 to 1.6 ;(

IMO takie tematy powinny od razu byc zamykane,bo jest ich juz z 10 lekko

Opublikowano

znam ten ból bo do mojego poprzedniego modelu też tyle dołożyłem ile auto w sumie było warte więc wiem co to znaczy a co do zwiększenia osiągów to cudów nie uzyskasz z tego silnika bo koszt jest nieadekwatny do przyrostów mocy(mam na myśli chipa) wiec pozostają ci tylko niewielkie zmiany jakie proponują koledzy ale to też chyba zbytnio cie nie usatysfakcjonuje

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...