u571 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam szanownych kolegów:) Chciałbym się spytać, czy da się jakoś zwiększyć osiągi mojej niuni? Silniczek mały, ale było to pierwsze autko i bałem się brać coś wiecej, a teraz czuję, że czegoś mi brakuje;) Prosiłbym też o nie dawanie porad sprzedaj i kup coś wiekszego, bo doinwestowałem autko i nikt nie kupiłby go w takiej cenie w jakiej musiałbym je wystawić aby wyjść mniejwięcej na zero
Pucek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam szanownych kolegów:) Chciałbym się spytać, czy da się jakoś zwiększyć osiągi mojej niuni? Silniczek mały, ale było to pierwsze autko i bałem się brać coś wiecej, a teraz czuję, że czegoś mi brakuje;) Prosiłbym też o nie dawanie porad sprzedaj i kup coś wiekszego, bo doinwestowałem autko i nikt nie kupiłby go w takiej cenie w jakiej musiałbym je wystawić aby wyjść mniejwięcej na zero Kolego, to że silniczek mały to nic nie znaczy, pewnie żre tyle co 1.8T ale to nic, niestety ale mam złą wiadomość, możesz ewentualnie zyskać jakieś 2 KM wywalając katalizator, ale to też nie jest pewne jednym słowem, albo wymiana silnika na inny albo zmiana auta Pozdro
gizmus2006 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zawsze możesz je troszkę odchudzić na czym Ci podejrzewam nie zależy A tak poważnie 101 koni to już nie tak źle ( co prawda Audi jest ciężkawe), ale myślę, że da się jeździć kumpel miał i jakoś bardzo nie narzekał. A katem był niemiłosiernym . Na początek Ci starczy nie będą Ci mam nadzieje głupoty przychodzić do głowy obędziesz się z polskimi drogami to się zastanowisz nad czymś mocniejszym.
rozjemca Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Możesz zrobić to co w większości wolnossaków pomaga czyli uwolnić dolot i wydech. Wywal puszkę filtra i wstaw stożek, wywal katalizator, wywal końcowy tłumik i wstaw przelotowy. Samochód zacznie oddychać
domjenick Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Możesz zrobić to co w większości wolnossaków pomaga czyli uwolnić dolot i wydech. Wywal puszkę filtra i wstaw stożek, wywal katalizator, wywal końcowy tłumik i wstaw przelotowy. Samochód zacznie oddychać to jest w sumie najtańsze rozwiązanie-do tego zalewaj dobrego paliwa,bo "grubsze" modyfikacje silnika-niestety wiążą się z kosztami i jeśli auto ma służyć tylko do przemieszczania sie z punktu A-do punktu B-nie ma co sie spinać-no chyba,że jesteś koneserem tego silnika,masz dużo pieniędzy i w dodatku chcesz wszystkim udowodnić,że z tego silnika można wydusić co nie co
domjenick Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 moze z 5kucy dojdzie konie i niuty-to tylko cyferki łechczące EGO gościa za kólkiem,niestety niewiele mówiące laikowi,dla którego auto po prostu ma jechać -wszystko,co powyżej,o modach,plus zmiana głowicy,wałków poszerzenia wlotów,większe/inne kolektory et cetera-to są pojęcia nieistotne dla kogoś,kto chce sie poruszać autem w celach rekreacyjnych jeśli chodzi o to,czy auto pojedzie szybciej po takich zabiegach-to tak,na pewno szybciej o takiego samego modelu bez modyfikacji,ale 1,8 -to nie jest najlepsza opcja do tuningu mechanicznego
Piotrek98igo Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 to nawet nie jest 1.8 to 1.6 ;( IMO takie tematy powinny od razu byc zamykane,bo jest ich juz z 10 lekko
songo Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 znam ten ból bo do mojego poprzedniego modelu też tyle dołożyłem ile auto w sumie było warte więc wiem co to znaczy a co do zwiększenia osiągów to cudów nie uzyskasz z tego silnika bo koszt jest nieadekwatny do przyrostów mocy(mam na myśli chipa) wiec pozostają ci tylko niewielkie zmiany jakie proponują koledzy ale to też chyba zbytnio cie nie usatysfakcjonuje
Rekomendowane odpowiedzi