darulez Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 Witam Na pierwszym garczku po paru minitach normalnej jazdy, zaczyna przerywac dawkowanie paliwa, nastepnie auto wylacza ten cylinder w trybie awarynym no i kicha. Obstawiam wariant zaklucen na kablu od ECU do ekeltrozawu pompowtryskiwacza. sugerujac sie kodem bledu "18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent" ale moze byc tez opcja uwalonej "pompki" tylko czy wtedy bląd byl okreslany przez vag jako Intermittent? zakladam ze wtedy od startu silnika pompka nie podawala by paliwa... U mnie sytuacja zaczela sie bardzo delikatatnie jakies 1mc temu, mianowicie odczuwałem przerywanie od czasu do czasu (b rzadko) podczas jazdy z niskimi obrotami ok 2 tys., ale jak silnik zalpal temp to objawy ustawaly. Teraz po kilku minutach normalniej pracy, silnik wpada w wibracje z racji opuszczania przez 1 cylinder cyklu detonacji. i konczy sie oczywiscie trybem awaryjnym. Logi z Vaga: ######################################### Control Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 2 Faults Found: 18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction P1666 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - ######################################### Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D56 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent _______________________________________________________ Moze spotkal sie ktos z podobnym przypadkiem? jakies konkluzje?
gadi Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 Czy przed wystąpieniem tych objawów przypadkiem nie myłeś silnik ?
darulez Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Opublikowano 10 Listopada 2007 Czy przed wystąpieniem tych objawów przypadkiem nie myłeś silnik ? Silnik nie byl myty. Objawy zaczely sie pojawiac stopniowo wraz z zimniejsza aurą. Myslalem jescze o samym ECU, kiedys podlaczalismy odciecie zaplonu, i komputer byl wyjomowany, akurat trafil sie maly deszczk (a bylo to na zewnatrz) wiec komp mogl byc lekko skropiony. Mialo to miesjace w lipcu. problem z przerywaniem pojawil sie od niecalego m-ca. A czy mozliwe jest ze mapowanie wtrsyku po "chipsie" zostalo zle ustawione co teraz wraca w tej postaci bledu? chip mial miejsce pod koniec maja... a do tej pory wyszytsko grało idealnie...sam juz nie wiem co myslec. Logi dynamiczne nie pokazywaly wiekszych bledow, Czy pompki rzeczywiscie tak czesto lubia sie wysrac? tankuje paliwo na bp i statoil, wiec zakladam to nie od lania kiepskiej wahy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się