Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction


darulez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na pierwszym garczku po paru minitach normalnej jazdy, zaczyna przerywac dawkowanie paliwa, nastepnie auto wylacza ten cylinder w trybie awarynym no i kicha.

Obstawiam wariant zaklucen na kablu od ECU do ekeltrozawu pompowtryskiwacza. sugerujac sie kodem bledu

"18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent"

ale moze byc tez opcja uwalonej "pompki" tylko czy wtedy bląd byl okreslany przez vag jako Intermittent?

zakladam ze wtedy od startu silnika pompka nie podawala by paliwa...

U mnie sytuacja zaczela sie bardzo delikatatnie jakies 1mc temu, mianowicie odczuwałem przerywanie od czasu do czasu (b rzadko) podczas jazdy z niskimi obrotami ok 2 tys., ale jak silnik zalpal temp to objawy ustawaly.

Teraz po kilku minutach normalniej pracy, silnik wpada w wibracje z racji opuszczania przez 1 cylinder cyklu detonacji. i konczy sie oczywiscie trybem awaryjnym.

Logi z Vaga:

#########################################

Control Module Part Number: 038 906 019 AN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63351

2 Faults Found:

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

#########################################

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04255

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

_______________________________________________________

Moze spotkal sie ktos z podobnym przypadkiem? jakies konkluzje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przed wystąpieniem tych objawów przypadkiem nie myłeś silnik ?

Silnik nie byl myty. Objawy zaczely sie pojawiac stopniowo wraz z zimniejsza aurą.

Myslalem jescze o samym ECU, kiedys podlaczalismy odciecie zaplonu, i komputer byl wyjomowany, akurat trafil sie maly deszczk (a bylo to na zewnatrz) wiec komp mogl byc lekko skropiony. Mialo to miesjace w lipcu. problem z przerywaniem pojawil sie od niecalego m-ca.

A czy mozliwe jest ze mapowanie wtrsyku po "chipsie" zostalo zle ustawione co teraz wraca w tej postaci bledu? chip mial miejsce pod koniec maja... a do tej pory wyszytsko grało

idealnie...sam juz nie wiem co myslec.

Logi dynamiczne nie pokazywaly wiekszych bledow,

Czy pompki rzeczywiscie tak czesto lubia sie wysrac? tankuje paliwo na bp i statoil, wiec zakladam to nie od lania kiepskiej wahy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...