Kondzik Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Witam:) Mam problem i chciałbym spytać jaka jest tego przyczyna ostatnio oddałem do mechanika auto wymieniał mi termostat nie wiem czy coś zrąbał czy po prostu klima mi się skończyła.Chodzi o to że auto dmucha tylko ciepłe powietrze.Ostatnio było +5 wiec klima powinna śmigać i jak ustawiam na klimatroniku LO to czuć było chłodne powietrze ale gdy już zmieniłem na 18 stopni jak dostawiłem ręke do nawiewu to leciało gorące co jest tego powodem ??.
Wihajster Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 A ja myśle, że masz wszystko ok
Kondzik Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 Ale wcześniej znaczy jak było trochę cieplej leciało na 18-19 stopni zimne a nie ciepłe ale może to jest zależne od temperatury na zewnątrz no nic chyba będę musiał poczekać do wiosny i zobaczyć jak to będzie śmigać dzięki za pomoc
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 wszystko masz ok, jak na dworze jest 2-3 st. i masz ustawione 20 to bedzie leciec cieple powietrze nawet jak sprezarka sie juz zalaczy, bedzie tylko osuszac powietrze, jak ustawisz nizej to wtedy bedzie leciec chlodne. ja w kazdym aucie z klimatronikiem czy to lato czy zima zawsze mam ustawione 22 st i jest ok , klimy nie wyłączam wogole, sama sie w zime wylacza jak mrozno pozdr.
Kondzik Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 Hehe:) Dzięki Nie ma to jak być zielonym:) pozdrówka:)
marec-ki Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 A ja mimo wszystko Ci powiem -> podepnij VAGa !! u mnie było to samo. Dam na LO jest zimno, dam 18,19,20 tak samo gorące !! winne były przywieszone klapki silniczka (chyba V107 oznaczenie). Wykasowałem błąd i różnica mega odczuwalna. Na wiosnę zresztą muszę się wziąć za czyszczenie tych klapek bo potrafią się jeszcze przywiesić skubane
zajdag Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 A jeśli pozwolicie, dorzucę swój problemik Wczoraj klima zaczęła mi jakoś dziwnie działac, tzn. obojętnie przy jakiej ustawionej temperaturze, z lewych nawiewów wieje fajnie tak jak chcę, natomiast z prawej strony grzeje na maksa i w niuni robi się sauna po 10 minutkach. Nie mam bladego pojęcia o co chodzi Będę wdzięczny za podpowiedź.
marec-ki Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Podepnij VAG'a zrób odczyt modułu klimy.
zajdag Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 A głupio zapytam - co to ten VAG? Nawiasem, trochę dziwne ale na drugi dzień wszystko jakimś cudem minęło! Grzeje i chłodzi po staremu, ale jak znam zycie sprawa pewnie wróci jak będą upały Ten VAG to komp co mają na serwisach, bo to trochę dla mnie nowosc.
grzes24pl Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 WitamU mnie to samo, cały czas ciepłe powietrze. VAG na to: 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Możliwe żeby obydwa na raz się zepsuły?? Robiłem nastawy podstawowe ale dalej to samo. Można jakoś regenerować te potencjometry?? Chyba są nieroznbieralne. Jakiego koloru mają dzwignie te dwa sterowniki G220 i G221 ?? Dodam że to Audi A4 B6, 2003r
Tworek07 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 No to ja dodam coś od siebie. Objawy jak w pierwszym poście kolegi. Na LO daje chłodne powietrze, na 18 i w górę daję już gorącym. Na zewnątrz jakieś 13-17 stopni. Za wszelkie rady był bym wdzięczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się