marcinR 0 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Witam, W linku przesyłam fotkę silnika 1,9 TDI [AJM] (zaciągnięta z sieci). Pod osłoną (w miejscu zaznaczonym na czerwono) jest taki metalowy zawór lub coś takiego - nie wiem jak to sie nazywa. Zauważyłem jednak, że cieknie spod tej blaszanej puszeczki olej (nie wiem być może spod uszczelki) Powiedzcie mi co to jest i czy wyciek oleju w tym miejscu jest groźny? Jeśli tak co należy zrobić i na jaki koszt się szykować? Pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafi 0 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Witam, W linku przesyłam fotkę silnika 1,9 TDI [AJM] (zaciągnięta z sieci). Pod osłoną (w miejscu zaznaczonym na czerwono) jest taki metalowy zawór lub coś takiego - nie wiem jak to sie nazywa. Zauważyłem jednak, że cieknie spod tej blaszanej puszeczki olej (nie wiem być może spod uszczelki) Powiedzcie mi co to jest i czy wyciek oleju w tym miejscu jest groźny? Jeśli tak co należy zrobić i na jaki koszt się szykować? Pozdrawiam serdecznie. Proszę oto foto w duzym rozmiaze umieszczone na prozbę marcinR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Pod miejscem zaznaczonym na czerwono znajduje się zawór EGR. Trzeba ściągnąć osłonę i dokładnie zlokalizować nieszczelność. Wyciek można usunąć w bardzo prosty sposób, wymieniając oring i uszczelkę (kilkanaście zł w ASO). No chyba, że chlapie olejem przez 2 dziureczki w zaworze, wtedy lipa. Wszystko masz na forum. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 a tu masz jak EGR wygląda dokładnie(pożyczone z vw-passata) http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=271&Itemid=13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 dosyc czesta przypadłość ... leje z zwaoru EGR .. mozesz spróbowa go wyczyscic jak nie pomoze to wymienic na nowy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Zerknij tutaj (opis dokładnie od AJMa): http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,9455.0.html Jeżeli dmucha oparami oleju z tych otworków pod "kapeluszem" to pomoże tylko wymiana na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinR 0 Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Dzięki Panowie. Myślałem, że turbina odmawia posłuszeństwa i dlatego tak się dzieje. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się