Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy w afn


luk2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam problem tak jak w temacie.

przepływka sprawdzona, turbina sprawdzona i przeczyszczona ( na wszelki wypadek), n75 sprawdzony,

przewody ciśnieniowe sprawdzone. EGR - przeczyszczony. Filtry powymieniane. Cały czas brak mocy już na jałowym nie wkręca się na obroty tak jak powinien (opuźnienie na pedale gazu). Przy sprawdzeniu organoleptycznym przewodu od intr\erkulera bardzo małe ciśnienie jest pompowane nawet przy 3000 obr. Czy to normalne ze na jałowym turbina tak jak by pompowała a za moment zwalniała i tak w kółko. W czasie jazdy przyśpiesza normalnie nie przerywa ale wrażenie jest takie jak by miał 70 a nie 110 KM. Dynamicznych logów nie mogę zrobić bo nie posiadam vaga. U mechanika na kompie błędów nie pokazuje.

Proszę pomóżcie bo już nie mam siły na tego afna. ;(

Z góry dzięki za odpowiedż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowisz ze turbo sprawdzone a slabo pompuje czyli tam musi gdzies tkwic przyczyna moze,niech ktos zrobi przygazowke a ty sprawdz ten waz w ksztalcie litery S od interculera do turbiny powinien byc twardy,kiedys w innej audi koles tak mial ze juz guma na nim byla sparciala i zwezal sie i niebylo przeplywu takiego jak powinien i mulil(ciezko bylo dojsc co jest),ewentualnie kat moze juz sie wysral,i zamula go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też coś mi sie wydaje że to będzie wina doładowania[br]Dopisany: 11 Listopad 2007, 17:46 _________________________________________________Kumpel miał to samo, zapieliśmy VAG-a i pokazało błąd z ciśnieniem powietrza w przewodzie dolotowym, 140 km/h to był max u niego, jak sie dowiem czy naprawił to coś napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140 km/h to był max u niego,

Ja miałem ten sam problem tylko ze ja jechałem 120 km\h i dalej trzeba było prosić , błagać i tupać . Pomogła nowa turbina i cyka wszystko :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przygazówce minimalnie twardnieje ale nie tak jak powinien, ten wąż powinien być twardy na maxa a nie jest.

Po rozebraniu turbiny moim zdaniem było ok żadnych luzów kierownice nie zapieczone łopatki wirników nie powyszczerbiane nawet nagaru było stosunkowo niewiele. Dlatego wydaje mi się że turbina jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie wlasnie niejest ok za malo pompuje tak jak mowisz waz powiinien byc twardy(zobacz czy jak przygazujesz i waz sie nadyma to przy puszczeniu gazu niesklada sie spowrotem i niekurczy(zweza))posprawdzaj caly dolot weze itp szukaj dziur,a najszybciej analiza vagiem spr.na 100proc. turbine bo czasem organoleptycznie niewystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam ten wątek i mam ochotę od razu go zamknąć...

Organoleptycznie można obadać panienkę, a silnik należy diagnozować przy użyciu odpowiedniego sprzętu.

Zainwestuj w interface lub wydaj pieniądze i jedź do fachowca, który umie zdiagnozować problem. TDI leczy się diagnostyką + usunięciem usterki.

Niestety kryształowa kula i leczenie na odległość nic nie pomoże...

Za chwilę wymienisz pół silnika i w końcu go naprawisz, ale będziesz narzekał , że Audi jest awaryjne i kosztowne w naprawach ...

Na tym forum jest cała wiedza, tutoriale, filmy instruktażowe, manuale i po co to wszystko ? :angry:

Jesli nie znasz sie i nie wiesz jak - zajrzyj do mnie i obadam Ci autko. Ostatnio był u mnie nawet jakichś kolega z Turku i pomagałem mu kupować Passata AWX ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymagane pełne logi [statyczne i dynamiczne]... inaczej szukmay dziury w doopie ...

Ostatnio był u mnie nawet jakichś kolega z Turku i pomagałem mu kupować Passata AWX ...

i co kupil ... :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wreszcie zarejestrowałem (auto z francji :angry:). Byłem na wymianie rozrządu itd.

W związku z moim brakiem mocy to wymieniłem głowice była wyszczerbiona. Poprawiło się i to dużo ale nadal to nie jest TDI nie ma takiego kopa (wciśnięcia)jak powinien mieć.

Błędy u fachowca który robił rozrząd :

04F1 - Zawór recyrkulacji spalin, <<pprzerwa lub zwarcie do masy

0229 - przepływka <<pprzerwa lub zwarcie do masy

04EE - Zawór ciśnienia doładowania

facet mówi że przepływomierz zamiennik-taki mam i pprzez niego te błędy. Normalnie nie chce mi się już pisać.

BASKECIOR - kiedyś proponowałeś mi pomoc zlituj się mój nr 606 826 515 wyślij mi sms-a to oddzwonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ...Ciekawe tylko dlaczego tematy jak ten konczą sie nierozwiązane...:(:(Czy tak ciężko wrócić i napisać co było przyczyną itd....?jak pomoc potrzebna to piszą a jak juz po kłopocie to zapominają:)Napisz kolego co tam CI się działo....pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...