Gość elvis80 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Koledzy i koleżanki po wymianie cewek i świec BERU nie wykasowałem CHECK ENGINE i sam po 40km zgasł - po kolejnych 40km zaświeciło się ponownie ... VAG i wykasowanie mnóstwa błędów m.in. coś z przepływomierzem, za bogatą mieszanką itp itd ... po przejechaniu 7km znowu CHECK powrót na VAG i błąd nr 17912 (niepożądane powietrze w obwodzie czy układzie d). ;( Pytanie czy mógł mieć związek z tym błędem - etap wymiany cewek?? I co sugerujecie ... tylko przewody po jeździe na 2garach (szarpanie niezłe silnikiem) popękały/poluzowały się/rozszczelniły czy coś poważniejszego?? Pomocy, tak czy siak warsztat chyba w następnym tygodniu.... A propos, auto chodzi ślicznie równo nie szarpie ... czasami jakby można było wyczuć delikatne drganie a raczej drgnięcie...raz na jakiś czas.... UP ... odpowie ktoś coś poradzi podpowie....[br]Dopisany: 13 Styczeń 2011, 20:42_________________________________________________UP.........[br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 17:44_________________________________________________czy brak śruby na przepustnicy w miejscu jej mocowania do układu dolotowego ssącego może powodować błąd 17912 ?? niepożądane powietrze w ukł dolotowym ?? Po poruszaniu przepustnicą a dokładnie dociśnięciu jej w kierunku podłoża otrzymuje widoczną gołym okiem szczelinę na ok 2mm -zamówiłem w ASO uszczelkę i komplet 4 śrub mam nadzieję że po wymianie i założeniu nowego osprzętu CHECK zniknie;) Info w piątek zamieszczę Szkoda że koledzy nie podpowiadają nic - a powinni na forum chyba co nie? a tu ciiiiiiiiiiiisza ;o szok a kolega z forum swoim w potrzebie........nieładnie
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 wymagasz od nas profesjonalnej odpowiedzi a sam "naciapałeś" mase informacji ale dla nas własciwie nieprzydatnych w stylu: cos tam przepływomierz, cos tam bogata mieszanka.... nikt tutaj nie wrózy z fusow najpierw wklej caly scan ze sterownika a potem napisz ci sie dzieje z autem, ale porzadnie i uzywaj interpunkcji
Gość elvis80 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 dzięki za info, ale tyle co mogę na tą chwilę wpisać to błąd 17912 skanu nie mam - bo VAG od znajomego nie mój... wymieniam uszczelkę między przepustnicą a kolektorem ssącym i uzupełniam 1 brakującą śrubę z 4 mocujących..... oby to było to miejsce spod którego powietrze niepożądane dostaje się do układu dolotowego [br]Dopisany: 27 Styczeń 2011, 22:59_________________________________________________up nic się nie zmieniło... [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 20:57_________________________________________________czujnik odpowietrzenia zbiornika paliwa wymieniona i WIELKI CH...UJ !! 10KM i CHECK świeci, a auto jeździe tak jak jeździło - czyli bdb
Gość elvis80 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Co sądzicie o tym ? Wymieniłem: - uszczelkę między przepustnicą a kolektorem ssącym, - wymiana czujnika odpowietrzenia baku, Co jeszcze mogę sprawdzić/zrobić ? Bo żółty kolor mnie irytuje... PS. Do moderatora! Wiem że pytałem o to w innym wątku ale tam zacząłem od CHECK po wymianie cewek a tu chyba nie łączy się to jednak z moim problemem.
Rafi83 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 czy cewka ma wpływ na to ze w deszczową pogodę jest mi tródno odpalic zimne autko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się