Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów statycznych


CCCO_fan

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zgasisz gorący silnik polej pompę zimną wodą i jak zapali odrazy, no cóż pompa słaba

ile ci pali na 100km?

nie rzuca się w oczy batony przy przyspieszaniu(czarny bąk)?

dodatkowo termostat do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polałem pompe woda tak jak mówiłes, nic to nie dało

czarnych chmur tez nie puszcza, spalanie wydaje mi sie ze w miare wskazania komputera 8,6 srednie na 100km, samo miasto

sa jakies dziwne stuki, wymieniłem szklanki ale nic to nie dało, nie jest to metaliczne stukanie tylko takie głuche

juz sam nie wiem moze to dwumas ale buda zadnych drgan nie ma

dzieki za odzew pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szklanek w tych silnikach nie ma sensu wymieniać, a czemu? bo są bardzo wytrzymałe :> nie to co w tych nowszych tdi wv :sick3:

no wiec skoro polanie zimną wodą nic nie pomogło zalecam jechać do dobrego zakładu, potocznie się mówi do pompiarza w celu sprawdzenia wtrysków, no bo według mnie szlak ich trafił, jak coś to tylko nowe, jak gość zaproponuje używki regenerowane uciekaj z tego zakładu czym prędzej, sprawdzenie wtrysków max 80zł :wink4: jak tylko ciśnienia będą za niskie niech to poprawi, wtedy do 200zł może koszt dojść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, wiesz co bardzo mozliwe

niedawno ustawiałem kąt wtrysku sam,oczywiście po przestudiowaniu tego forum

jest to bardzo ładnie opisane podziękowania dla autora

kąt przed ustawieniem wachał się około 38 jednostek, natomiast korekcje na wtryskach były bardzo bliskie zeru

po ustawieniu kąta tak jak widać w logach, około 50 jednostek czyli tak jak być powinien

bardzo pogorszyły się korekcje na wtryskach, co również widać w logach :wallbash:

regeneracja wtryskiwaczy polega na wymianie końcówek czy nie?

zastanawia mnie tylko czy sprzedający przyłożył do tego rękę żeby tak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy ciężkim odpalaniu na ciepłym silniku trzeba było odpiąć wtyczke od czujnika temp i wtedy odpalić... Jakby odpalił odrazu to wystarczyło dawke rozruchową skorygować.

Czemu miało służyć polanie wodą? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra opcja dante, trzeba było polać sekcje tłoczącą, tam gdzie wychodzą przewody na wtryski, polanie to sposób sprawdzenia stanu sekcji tłoczącej, metal rozgrzany się rozszerza, zimny kurczy, po polaniu gorącej zużytej pompy zimna wodą poprawi się jej szczelność i powinien silnik lepiej zapalić

tak, regeneracja wtrysków polega na wymianie końcówek, no chyba że reszta wtrysku dziwnym trafem też jest w stanie agonalnym

korekcje w logu 013 i ustawianie statycznego kata wtrysku nie ma nic ze sobą wspólnego, no chyba że zamiast zalecanych 49-54 max 60 ustawisz powyżej 60, wtedy to co innego, skoro korekcje pogorszyły się gwałtownie no to do sprawdzenia cały układu paliwa, może układ się zapowietrza itp. może masz już stary filtr paliwa, może gdzieś na przewodach paliwowych jest nie szczelność, może pompa się rozszczelniła, nigdzie pompa nie jest wilgotna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz spotykam sie z metodą polewania wodą... nie wiem na ile to skuteczne...

Gdyby po wypieciu czujnika tak jak pisałem wyżej nadal ciężko palił zacząłbym od wymiany pompy...

bo wtryski to wątpie żeby padły....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej wszystkie filtry wymieniane przed zimą, wszystko brane u kolegi dzik

pompa wtryskowa taka troszkę wilgotna, tak jakby się gdzieś pociła

jednak trzeba pewnie bedzie ją wymienić, ogólnie brak mu kultury pracy nie podoba mi się to

jak odpalam ciepły silnik, krece chwile 2-3 sekundy to słysze takie trykanie jakby dwumas, może on mieć wpływ na uruchomienie rozgrzanego silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz spotykam sie z metodą polewania wodą... nie wiem na ile to skuteczne...

Gdyby po wypieciu czujnika tak jak pisałem wyżej nadal ciężko palił zacząłbym od wymiany pompy...

bo wtryski to wątpie żeby padły....

Widac,bardzo malo widziales,tak dokladnie sie robi,jak na zimnym ci pali od strzala na cieplym kreci dosyc dlugo,lub poprostu dluzej niz na zimnym.To pierwsze co to trzeba lac na pompe zimna woda,jak odpali pompa do wymiany,oczywiscie dawka rozruchowa pomoze napewno,ale jak juz jest mocno zjechana nie bedzie idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro twierdzisz że pompa się poci ja bym nie ryzykował zakupu innej w nie wiadomo jakim stanie tylko zawiózł swoją do Nadarzyna, bo może tylko któraś uszczelka jest walnięta, co kol wiek to by nie było będzie to kosztować z 500zł a może i więcej.. ale masz gwarancje i spokój na długi czas, zdrową pompę do AFN sądzę że trzeba ze świecą szukać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam nie wiem co już o tym mysleć, jutro wyciągam rozrusznik i wioze do gościa niech go przejży

jak go włożę spowrotem to przeżuce jeszcze akumulator dla pweności i zobacze co się będzie działo,

bo do tych dwoch rzeczy też pewności nie mam i chcę to wyeliminować

jak nic sie nie zmieni trzeba będzie wtedy iść za ciosem i szukać przyczyny już tylko w pompie lub wtryskach.

możesz podać jakieś namiary na ten Nadarzyn?

mówisz warto zawieść do nich pompe do regeneracji, bo kawałek drogi bym miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spóbuj jeszcze z polaniem wodą pomy ale nie żałuj tej wody

Bogdan jest ok, możesz wyslać, albo zawieść a potem odeślą

pierwsze leprze wpisane w google i takie coś mi wyskoczyło: http://dobrymechanik.net/mechanicy/nadarzyn/podkowinski-bogdan-naprawa-pomp-wtryskowych.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dzięki, narazie wyjołem rozrusznik, zaraz zawioze go do naprawy bo coś w nim grzechocze

i jak wyeliminuje ten rozrusznik i aku, to tak jak mówiłem trzeba bedzie działać dalej

spróbuje jeszcze raz z wodą myk, bo mam właśnie osłony zdjęte.

O wszystkim będe informował czy się coś poprawiło czy nic.

dzięki ciahciah pozdrawiam

[br]Dopisany: 17 Styczeń 2011, 15:48_________________________________________________Od mojego ostatniego postu dużo się zmieniło, naprawiłem rozrusznik

i wymieniłem akumulator na nowy, bo stary padł już całkiem.

Teraz jak auto rozgrzane odpala maksymalnie po 2 sekundach przytrzymania na kluczyku.

Tylko jeszcze ze świerszczem się nie mogę uporać

mam takie metaliczne cykanie po rozgrzaniu się silnika, jak mi to działa na nerwy :wallbash:

Wymienie jeszcze uszczelki pod kolektorami, bo raz dokręcałem wydechowy, miałem lużne dwie nakrętki od strony rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok postaram się wrzucić.[br]Dopisany: 07 Luty 2011, 20:57_________________________________________________Auto zaczyna mnie miło zaskakiwać :) wrzucam link pracy klekota

Panowie zastosowałem drugi raz taki środek do czyszczenia wtryskiwaczy kleen flo czy jakoś podobnie na tym filmiku nie słychać tego metalicznego postukiwania, silnik jakoś zaczął ciszej pracować.

Na tym filmiku pracuje dużo głośniej i mniej kulturalnie niż w realu, może to efekt echa które niesie się w garażu.

http://w866.wrzuta.pl/film/3i1BQv2KHp9/p1010419

A tak odpala na ciepłym po naprawie rozrusznika i wymianie aku.

http://w866.wrzuta.pl/film/83iH7bmmGfV/p1010418

Jeszcze raz dzięki ciahciah

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sekunda 33, gdzie wtedy byleś mikrofonem :mysli:?

pokaz loga 001 na zgaszonym silniku

jedz na sprawdzenie wtrysków do pompiarza, koszt nie duży a może załatwi sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO - pracuje jak kazdy turbokibel z pod znaku AFN/AVG :)

Szukacie dziury w ... calym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to klepanie w 33s nie jest normalne, to może być odgłos z okolicy tłoka spowodowany wadliwym wtryskiwaczem, sam możesz sprawdzić wtryski odkręcając przewody wtrysków i słuchając kiedy ucichnie klepanie, to taka wstępna metoda, pompiarz sprawdził by początek otwarcia wtrysku bo to pewnie już spadło

jeden kibel AFN/AVG pali 5,5L i zbiera się jak na 110km przystało a drugi pali 7L i zbiera się jak 1Z, dla nie których to żadna różnica jak ktoś nie ma z czym porównać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ciahciah w 33 sekundzie przysunąłem aparat pod prawe przednie nadkole.

Przepraszam za jakość filmiku, ale sprzęt mam kiepski i w garażu nie mam jeszcze światła.

No właśnie wydaje mi się że auto nie zbiera się tak jak powinno,

chociaż nie mam możliwości porównania z innym AFN w budzie A4

I ten metaliczny dzwięk wydaje mi się że wydobywa się z któregoś wtryskiwacza, bo jak przystawiam kawałek drewnianego kijka do każdego z wtrysków to tłucze na każdym wtrysku inaczej, wydaje mi się że wali na pierwszym najgorzej, ale i na nim są też właśnie najgorsze korekcje.

Dzięki Panowie

Pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Luty 2011, 18:30_________________________________________________Dorzucam loga 001 na zgaszonym silniku

http://img98.imageshack.us/i/nazgaszonym001.png/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...