Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Problem z płynem hamulcowym i kontrolką.. help!


majkell333

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

mam taki o to problem, wyskoczyla mi kontrolka niskiego poziomu plynu hamulcowego w mojej a4, wiec dolalem, odpalam auto, jade kawalek i znow sie zapala... nie wiem co es grane, na nakretce pisze ze trzeba wyjac i wyczyscic filtr, czyli ta siateczke, probuje ja wyciagnac, a ona ani drgnie.. nie wiem czy to jest tym spowodowane, ze nie moge tej siateczki ruszyc, czy to czujnik wariuje, macie na to jakas rade? .. uzywalem szukajki ale nie znalazlem apozadanej odpowiedzi.. help mi pliisss!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo przy nalewaniu płynu postukaj w tą siateczke bo czasem sie robi korek powietrzny i wygląda że n alałeś pełny zbiorniczek a tu siatka płynu nie puszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i panowie powiem wam tak, akuś to na bank nie jest, okladzin nie sprawdzalem bo nie mialem na to czasu... ta siateczka mnie irytuje, nie da sie jej wyciagnac? po za tym zauwazylem ze w zbiorniczku sa pecherzyki powietrza i moze to jest tym spowodowane? jak pierwszy raz dolewalem plynu to wlalem go bardzo malutko i juz wygladalo to na pelny zbiorniczek, dzis majac chwile wolnego czasu, posluzylem sie metoda pana michicio1985 z niestety marnym skutkiem. Fakt faktem, 2 razy mi plyn z tej siateczki splyną do zbiornika, ale nie wydaje mi sie zeby zbiornik byl pelny.. a kontrolka dalej swieci ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadz płaski śrubokręt i wyciągnij to gówn...o

wówczas zobaczysz czy faktycznie masz płyn

zdejmij tez maskownice bedzie widac co sie dzieje

zrób foto kontrolki i wrzuc na forum

zobaczymy czy to faktycznie poziom plynu czy okładziny na przodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he a może płynowi sie zamarzło w układzie lub w przewodach i miga czerwony wykrzyknik cały czas ,to nie kontrolka poziomu płynu tylko również to sygnalizuje a to jest problem z układem hamulcowym, okładziny pomarańczowa kontrolka okrągła szczek . Akumulator to jak wykrzyknik sie zaświeci przy uruchamianiu silnika 3 razy pipnie i gaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem teraz walsnie furka stoi i rozlozylem podnia gazety musze znalesc wyciek, obawiam sie ze pocharatlem ostanio ktoras z rurek 40km bez hamlucy jedzilem :kox: ciezko w belgii znalesc plyn hamulcowy teraz moje pytanie da sie jakos zabezpieczyc ta rurke jakas obejma czy czyms tam (aby tylko dojechacdo Polski ? czy mam szukac nowych ? i jeszcze jedno jak dobrze odpowietrzyc uklad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadz płaski śrubokręt i wyciągnij to gówn...o

wówczas zobaczysz czy faktycznie masz płyn

zdejmij tez maskownice bedzie widac co sie dzieje

zrób foto kontrolki i wrzuc na forum

zobaczymy czy to faktycznie poziom plynu czy okładziny na przodzie

a cos wiecej na temat wyciagniecia tej siateczki?? bo tez nie moge sobie z tym gownem poradzic a nie chce nic popsuc :wallbash:

gdzie ten plaski srubokret wcisnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadz mały płaskin srubokret pomiedzy zbiorniczek a tą tulejkę z siateczką która jest w zbiorniczku

i delikatnie podwaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i powinno wyjsc bo probowalem juz nie zle to ciagnac i ni hu hu ...a boje sie za mocno zebym zaraz zbiorniczka gdzies nie szukal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta tulejka wychodzi tylko w dwóch pozycjach

musisz tak nia obracac az wyjdzie

własciwie po co chcesz to wyciagnąc ????

powietrze sie zebrało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko po to zeby zobaczyc ile jest plynu, bo mi sie kontrolka klockow zapalila :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory panowie, ale nie mialem ostatnio dostepu do neta... lecz powroocilem hehe

co do mojego problemu to rozwiazany, i tak dla jasnosci, kontrolka ktora sie swiecila to ta na zolto (O), okazalo sie ze zbiorniczek jest pelny plynu, wiec pojechalem na warsztat przekonany ze to klocki sa do wymiany, tam zas okazalo sie ze czujnik zostal przetarty i dlatego mi ta kontrolka swieci, klckow mam na jakies 15tys. jeszcze wiec luz, poanowie z warsztatu mi to zmostkowali zeby nie swiecilo i jak narazie jezdze bez zadnych problemow ;)

a i co do siateczki w zbiorniczku plynu hamulcowego, to trza wziac srubokret, wlozyc pomiedzy siateczke a zbiorniczek i mocno podwazyc az wyskoczy ;) nie bac sie tego ze siateczka bedzie lekko zdeformowana :))

pozdrawiam ! ;) temat mozna zamknac ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego @majkel mam podobny problem. Otóż sprawdzałem okładziny, jeszcze nie najgorsze a napewno nie do pilnej wymiany.

Co do czujnika to gdzie on się znajduje, że może sie zetrzeć ?

Idąc na logike: Jeśli klocki są cieńsze, troche więcej płynu trzeba aby je docisnąć, więc generalnie płynu ze zbiornika ubywa - gdybym dolał płynu - może kontrolka na FISIE zniknie...

A tak w temacie to jaki płyn się stosuje ? Można je mieszać ? Bo niemam pojęcia jaki obecnie jest wlany :/

Kupiłem "na pałę" DOT5 ale może jest coś właściwszego do zalania w B6 ?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...