consono111 Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 czesc wszystkim, mam kłopocik....jak wymienić akumulator w a4 2,5 tdi bez utraty ustawień w pamięci i jak fizycznie wyjąć akumulator - próbowałem, poluzowałem śrubę micujuącą ale coś go trzyma od strony szyby i nie daje się ruszyć... jeśli ktoś przeprowadzał taką operację prosze o wskazówki pozdrawiam Darek
marex Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 ja mialem ten sam problem w bp 1,9 tdi. poradzilem sobie na parkingu pod blokiem. jesli chodzi o problem z zanikiem ustawien - wymienialem akumulator z podtrzymaniem napiecia, tzn mialem takie kabelki z kleszczami, drugi samochod ze sprawnym aku i szwagra do pomocy - poluzowalem klemy podpialem kleszczyki, szwagier trzymal kleszczyki - ja zsuwalem klemy - pamietaj, aby nie zrobic zwarcia, jesli chodzi o wyjecie aku - trzeba zdemontowac pas podszybia przy filtrze pylkowym, odkrecic zacisk i przesunac akumulator zeby wyjac dolna krawedz z kieszeni powodzenia
3lancer Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 ja wymienialem w tym tygodniu akumulator w swojej b6 1.9tdi bez podtrzymania napiecia na poczatku sie obawialem ale sprubowalem i nic sie niestalo, autko bylo bez napiecia jakies 10 min i zadnych ustawien w pamieci nie stracilem poza przestawieniem zegara co nie jest zadnym problemem, zostala jeszcze swiecaca kontrolka od ESP ktora wylaczyla sie dopiero wtedy gdy wprowadzilem samochod w stan w ktorym powinien wlaczyc sie system wystarczy ruszenie z piskiem i
szogun0 Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 zostala jeszcze swiecaca kontrolka od ESP ktora wylaczyla sie dopiero wtedy gdy wprowadzilem samochod w stan w ktorym powinien wlaczyc sie system wystarczy ruszenie z piskiem i Hehe niezupełnie. To była adaptacja czujnika kąta skrętu kierownicą. Ale jej się nie przeprowadza poprzez ruszanie z piskiem.
consono111 Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Opublikowano 27 Listopada 2007 Witam, zrobiłem tę podmiankę z podtrzymaniem i...... zegar mi sie wyzerował, ale radio nie chciało PINu, alarmów zadnych nie było z wyjątkiem że zegar musiałem ustawić -wieć nie wiem czy ustawienia fabryczne pozostały czy nie zatankuję i poobesrwuję spalanie....zobaczymy
arczito Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 zostala jeszcze swiecaca kontrolka od ESP ktora wylaczyla sie dopiero wtedy gdy wprowadzilem samochod w stan w ktorym powinien wlaczyc sie system wystarczy ruszenie z piskiem i Hehe niezupełnie. To była adaptacja czujnika kąta skrętu kierownicą. Ale jej się nie przeprowadza poprzez ruszanie z piskiem. a jak sie ja przeprowadza? bo ja tez musialem ruszyc z piskiem zeby mi zgasla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się