Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Pucha czy rurka zamiast kata?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam pytanko :decayed: jak bede wycinał kata to lepiej go wybebeszyć i samą obudowe wspawać,czy rurę? bo słyszałem że jak sama pucha zostanie to spaliny sie w niej kotłują i turbo szybko siada :thumbdown: Wiecie coś na ten temat?

Opublikowano

W poprzednim aucie, Corrado G60, jak wybebeszyłem kata, to do 2500 obrotów strasznie zamulało. Do rury z kwasówki przyspawałem flansze odcięte od kata, przyspawałem nakrętkę, aby było w co sondę wkręcić - żadnej różnicy czy z katem czy bez, tylko pojawił się lekki pomruk na wyższych obrotach. Sonda siedziała przed wkładem katalizatora, także odbyło się bez żadnych problemów.

Jednym słowem wstawiaj rurę.

Opublikowano

tylko rura, jak zostawisz puche to bedzie pierdzial :wink4:

Opublikowano

Możesz w puche wstawić rure po wyjeciu wkładu- z tym troche zabawy ale masz puche ori bo niektórzy wola ją mieć.

troche??? a widziales jak wyglada katalizator w 1.8t??

Opublikowano

Możesz w puche wstawić rure po wyjeciu wkładu- z tym troche zabawy ale masz puche ori bo niektórzy wola ją mieć.

troche??? a widziales jak wyglada katalizator w 1.8t??

no własnie, nie dość że duży to jeszcze nie idzie w lini prostej trochę będzie zabawy żeby w środek wstawić rurke :wallbash: na szczęście pracuje w zakładzie który produkuje maszyny z kwasówy :good: i materiału mam pod dostatkiem :naughty:

Opublikowano

To rób z kwasówki cały układ.

Opublikowano

jak wyjmniesz katalizator i wstawisz samą rurkę to może się gość doczpić na przeglądzie najlepiej aby wybebeszyć katalizator od góry i wstawić rórkę w środek i zaspawać aby nie było widać lub kupić imitacje katalizatora koszt 60-80zł i po kłopocje

Opublikowano

jak bedzie chciał sie przyczepic to podepnie analizator spalin

nie zagladajac pod maske czy jest tam kat czy go nie ma

Opublikowano

Ja swojemu mlodemu czlowiekowi w Vw golfie IV kazalem wstawic rurke z chromonikieliny i jest super,a diagnosta na prywatnej stacji raczej nie wnika w takie rzeczy bo dla niego wazny jest klient.

Opublikowano

Możesz w puche wstawić rure po wyjeciu wkładu- z tym troche zabawy ale masz puche ori bo niektórzy wola ją mieć.

troche??? a widziales jak wyglada katalizator w 1.8t??

To że jest duży to bez róznicy a w dieslu też jest zakrzywiony ja rury nie wstawiałem ale po rozpołowieniu w jedną i drugą połówke wstawiłem blache i obspawałem żeby nie było rezonansu przy dodawaniu gazu jak niektórzy pisali.
Opublikowano

Możesz w puche wstawić rure po wyjeciu wkładu- z tym troche zabawy ale masz puche ori bo niektórzy wola ją mieć.

troche??? a widziales jak wyglada katalizator w 1.8t??

To że jest duży to bez róznicy a w dieslu też jest zakrzywiony ja rury nie wstawiałem ale po rozpołowieniu w jedną i drugą połówke wstawiłem blache i obspawałem żeby nie było rezonansu przy dodawaniu gazu jak niektórzy pisali.

mi nie chodzi o wielkość tylko o flansze,

Ja bym zapodał rure i owijke :gwizdanie:

:good:

Opublikowano

:naughty:jeśli jż to wstawię rurkę i zalożyć oslony żeby wyglądalo jak normalny ja tak miałem teraz mam normalny bo pracuje w niemczech i czasami jeżdze do centrum Bremen i moszę mieć nalepkę na szybie jak pojechałem na stację Adac z rozprutym katem i podłaczył analizator to od razumi powiedizal że nie ma szans na żadną nalepkę teraz mam kata Bosala i mam zieloną4 :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...