Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Tiptronic 2001 kilka pytań


ynos

Rekomendowane odpowiedzi

Wcześniej przed zmianami przy spokojnym rozpedzaniu szedł do 2500 i po zmianie spadał obrotami na prawie 1900 i tak samo przy kolejnych biegach teraz wstawie 2200 i przejdzie przez 1,2 i dopiero na 3 zrzuci obroty do 1900

Co do drugiego pytania cóż sam możesz zrobić kawałek kabelka i soft na lapiku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starych autach przed liftem sportowy tryb pracy skrzyni ustawiamy podając jej kodowanie 00010, domyślnie w sterowniku powinno być 00000. Polecam, po zmianie nie to auto :good: skrzynia robi się bardziej zdecydowana, szybciej przełącza i po odjęciu gazu nie wrzuca od razu następnego biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując to kodowanie zostaje ze względu na jakość wrażeń z jazdy w późniejszym czasie postaram się dołożyć info o spalaniu

Próbować i dokładać wrażenia zobaczymy co inni sadzą

Z racji ze lubię obserwować chwilowe spalanie zauważyłem ze autko polubilo częściej pokazywać okolice 5/100 ale ten temat do sprawdzenia

nadal jeździsz na tym kodowaniu? Jak dzisiaj oceniasz styl jazdy i pracę skrzyni na D i na Tip? Oczywiście powiedź jak wygląda sprawa spalania chwilowego/średniego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie autko jezdzi bez problemow co do skrzyni nastawy zotostaja bo sa tylko pozytywne skutki .....spalanie

trudno powiedziec ostanim wpadem na zbiorniku dalem rade zrobic 600mil wiec nic sie nie zmienilo co do opcji tipa

to przestalem uzywac bo tryb auto robi cala robote

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po zapisaniu kodowania 00123 niestety bez zmian przy przełączaniu biegów na D. z 2/3 ciągle robi to przy 2800rpm. Tak więc u mnie cel nie został osiągnięty. Czy ktoś używa innego kodowania, które powoduje, że na D przełącza biegi przy niższych obrotach (mowa o spokojnej jeździe).

Dodatkowo program sam zmienił WSC warsztatu - może to jest teraz przyczyna, że nie mam zmian w pracy na D?

poniżej zrzut ekranu:

vagb.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W passacie B5 u znajomej też to nic nie zmieniło.

U mnie skrzynia chodzi bardzo fajnie, i tak jak kris napisał teraz tiptronica nie używam bo D robi cała robote :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.03.2011 o 12:18, majkel_majki napisał:

W starych autach przed liftem sportowy tryb pracy skrzyni ustawiamy podając jej kodowanie 00010, domyślnie w sterowniku powinno być 00000. Polecam, po zmianie nie to auto :good: skrzynia robi się bardziej zdecydowana, szybciej przełącza i po odjęciu gazu nie wrzuca od razu następnego biegu.

sorry, że odświeżam, ale czy po włączeniu tej opcji, skrzynia w ogóle nie wrzuca następnego biegu? Np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czy wrzuca, ale z opóźnieniem?

W ogóle to szlak chce mnie trafić jak jadę w założeniu mając spokojne kulanie się, a ta na prostej i równej trzyma jak głupia obroty do ~3000. :facepalm:

Miałem przyjemność jeździć przez miesiąc W210 z 2.9 w automacie, no i tam to się dzieje zawsze w okolicy 2000obr.

Na zimno ciut powyżej 2000, a po lekkim rozgrzaniu już okolice 1800. Poza tym, że redukcja trwa tu wieki, to cała reszta to majstersztyk.

Też tak macie? Moja potrafi zmieniać nisko, ale jak ją dobrze rozgrzeje, czyli trasa z 50km i wtedy zmienia przy 1800obr, no chyba, że jest pod górkę...

Edytowane przez szpilka86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...