miro1983 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Witam. Mam następujący problem z wyświetlaczem FIS w liczniku (w sumie dwa): 1. Nie wyświetla mi wszystkich linii na FIS-ie (niby taśma się odkleiła ale się trzyma). 2. Pojawiła mi sie a'la "paprotka" na wyświetlaczu. Stało się to w czsie mrozów. Na początku było małe ale później "rosło" w górę. Myślałem, że to wyschnie i wziąłem licznik do domu. Schnie już od wczoraj i nic Kilka fotek: Da się to naprawić?
Guregoru Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Ad. 1 Ad.2 Wygląda jak by wyświetlacz się "wylał"
miro1983 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 szukanie nie znalazlo rozwiazania. moze kto juz cos wymyslil. To rozlanie jest jakby na wierzchniej czesci wyswietlacza a nie na samym wyswietlaczu gdzie wyswietlane sa funkcje
Guregoru Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 szukanie nie znalazlo rozwiazania. moze kto juz cos wymyslil. To rozlanie jest jakby na wierzchniej czesci wyswietlacza a nie na samym wyswietlaczu gdzie wyswietlane sa funkcje Bo to jeszcze trzeba umieć szukać http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154124.msg1769249#msg1769249 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154922.msg1779100#msg1779100 I takich wątków jest jeszcze kilka
miro1983 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 Dzięki :> Wysłałem już maila do odpowiednich "służb"
Krzychold Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Witam Niestety, takiego uszkodzenia nie umiem naprawić i z tego co wiem nikt nie potrafi. Uszkodzeniu ulega konstrukcja wewnętrzna matrycy LCD, rozszczelnieniu ulegają cele w których znajdują się ciekłe kryształy i po prostu wylewają się po za nie, tworząc takie plamy różnej wielkości i kształtów, najczęściej poprzez mechaniczny nacisk lub w czasie mrozów lub zaraz po nich. W twoim przypadku pozostanie, prawdopodobnie, tylko wymiana całego licznika, ponieważ jest to najstarszy model z FIS-em gdzie matryca LCD jest "bezpośrednio przyklejona" do płyty licznika i z powodu małej ilości tych liczników na rynku brak jest do nich części zamiennych, naprawa może okazać się nieopłacalna (i tak trzeba kupić drugi licznik z dobrą matrycą LCD). Pocieszające może być natomiast, że nie będziesz miał problemu z immo bo jest w osobnej "puszce". Pozdrawiam
miro1983 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 W sumie to i tak porażka [br]Dopisany: 17 Styczeń 2011, 11:09_________________________________________________zeby to naprawic musze kupic licznik z dobrym LCD? moze byc angol? da sie to cale przeszczepic?
Krzychold Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Najtańszym i chyba najprostszym rozwiązaniem jest kupno takiego licznika z działającym wyświetlaczem (wszystkie linie ok) i przegrać zawartość eepromu. Jeśli kupisz "anglika" to przełożysz jeszcze tarczę od prędkościomierza.
miro1983 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 A jak mozna przegrac eeprom?
Krzychold Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Poszukaj najpierw licznika z dobrym wyświetlaczem. Jeśli nie wiesz jak się przegrywa eeprom to szukaj kogoś kto umie to zrobić lub daj znać. Sam nic nie próbuj robić bo istnieje duże prawdopodobieństwo, że oba liczniki uszkodzisz.
miro1983 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 a moze bys obojetnie z jakiego silnika? tylko glownie chodzi o fis?
Krzychold Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Wszystko jedno z jakiego silnika, najważniejszy jest typ licznika.
miro1983 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 A wiec postaram sie cos poszukac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się