olek4505 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 jak w temacie mam problem z audi 80 b4 z 92r 1,9 tdi a mianowicie ustawiłem dziś dawkę i kat wtrysku chodzi ładnie ale po wyłączeniu i uruchomieniu ponownie zaczyna falować zgaszę odpalę ponownie chodzi ładnie i tak w kółko na vag 0 błędów co to może być dodam jeszcze ze nastawnik wyciągnąłem i wyczyściłem
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Wydaje mi sie ze problem jest ze sterownikiem moze wyrobiona jest kulka albo kulka sie rusza kulka która wchodzi w suwak od dawki paliwa miałem takie problem audi 100 2.5 tdi.
olek4505 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 chodzi ci o tą kulkę w nastawniku pewnie tylko ze tam jest potencjometryczny nastawnik i niby wycierają sie ścieżki dla tego lekko ruszyłem płytką żeby te suwaki chodziły po nie wytartych ścieżkach [br]Dopisany: 18 Styczeń 2011, 20:17_________________________________________________i jak panowie ma ktoś jakiś pomysł czym to może być spowodowane
grabson765 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 mnie zastanawia ze masz audi z 92r a tam nastawnich uchodzi za nierozbieralny.... wiec jak Ty go tam wyczysciles? bym w nastawniku szukal problemu
klaus31183 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 problem leży w ustawieniu nastawnika odpal auto jak zacznie falować to popuść nastawnik i przesuń go tyle aż się uspokoi
olek4505 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 rozebrałem go tak http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741 tylko ze nie tak doszczętnie jak na opisie i to akurat nie jest potencjometryczny nastawnik tak ze trochę inaczej to wygląda w środku a co do ustawienia nastawnika ruszałem nim i nic nie pomaga dawka zaczyna skakać na vag od 0 do 30 a nawet wyżej nieraz uspokoi się i stoi w miejscu i po jakimś czasie znowu faluje [br]Dopisany: 19 Styczeń 2011, 14:10_________________________________________________teraz na zimnym silniku jest ok ale jak tylko trochę się rozgrzeje zaczyna mocno falować i przy prędkości jakieś 50km/h i obrotach jakieś 1600 a 2000 trzęsie samochodem czyżby nastawnik siadł tylko tak z dnia na dzień co o tym myślicie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się