Grzesiekkbc Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Witam, mój problem jest następujący. Mam A4 z 95r i od jakiegoś czasu przy ostrym skręcie kierownicą w prawo lub lewo mam taki stuk wyczuwalny na całej karoserii, w miejscu jak się kierownicą szybko kręci to też czuć że coś stuka i czuć to nawet na pedałach nożnych, a już bardzo wyczuwalne jest to jak jest samochód po mroźnej nocy bo wtedy jest ten stuk intensywniejszy. Stuki przenoszone na karoserię też są wyczuwalne podczas powolnej jazdy na 1 czy 2 po jakichś wybojach. Koledzy teraz moje pytanie, czy padła maglownica? Nic nie cieknie z niej a nie chcę jej targać na razie z samochodu bo nie mam nic na podmianę. Poradźcie coś. Zawieszenie sprawne zero luzu na wahaczach (dzisiaj sprawdzone na diagnostyce) i co najważniejsze samochód mi zaczęło ściągać w prawo a zbieżność jest dobra, opory toczenia też w normie.
Daimos Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jak na postoju przy zgaszonym silniku kręcisz kierownicą prawo/lewo to czujesz na niej luz? wygląda to na luz w maglownicy lub na drążkach kierowniczych
Grzesiekkbc Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dopiero co wróciłem z pracy, jutro sprawdzę na zgaszonym silniku. Czy drążki kierownicze mogą dawać stukot podobny do tego jak są padnięte łączniki stabilizatora? Bo to podobny odgłos i tylko stukot dochodzi gdzieś z połowy samochodu (czyt. wysokość auta).
A-rek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Czy drążki kierownicze mogą dawać stukot podobny do tego jak są padnięte łączniki stabilizatora? Bo to podobny odgłos i tylko stukot dochodzi gdzieś z połowy samochodu (czyt. wysokość auta). tak
Grzesiekkbc Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Sprawdziłem ten luz i nie mam go, ale stukot jest na zgaszonym silniku.
Grzesiekkbc Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Nie bo myślałem że wystarczy wsiąść do auta i kręcić to w prawo to w lewo.
A-rek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie bo myślałem że wystarczy wsiąść do auta i kręcić to w prawo to w lewo. no to jak doszedłeś do tego że nie ma luzu :?: weź kogoś do pomocy i niech ci kręci kierownicą krótkimi ruchami w prawo i lewo, a ty złap za końcówkę i drążek i sprawdź czy czujesz na nich luz/stukot
Grzesiekkbc Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tak mi sprawdzali na diagnostyce, tyle że ja mam mocną glebę tzn koła wchodzą w nadkola i nie wsadzi tam ręki za diabła bo ledwo palec się mieści i musieli go podnieść przodu w górę i nie wiem czy to było miarodajne bo samochód nie był całkowicie obciążony na przodzie co oznacza że końcówki nie mogły być pod takim obciążeniem jakim powinny być. Co do luzów to myślałem że to chodzi o te na kierownicy czy są jakoś wyczuwalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się