weed Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam,trafiła mi się wymiana uszczelki pod głowicą i mam mały dylemat z wyborem grubości uszczelki,w necie wyczytałem że po każdym planowaniu trzeba założyć grubszą uszczelke a inni piszą ze w benzynkach zakłada się taką samą jak była wcześniej jedynie się zmienia grubość uszczelki po planowanie bloku,audica świeżo sprowadzona a pod błowicą zastałem orginalną uszczelke audi z jednym karbem a na głowicy był ścięty jeden cycek.więc pytanie do was czy po planowaniu mam pozostać przy tej samej grubości uszczelki cz mam kupić z dwoma karbami?
zegarmistrz Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Ja zakładałem takie same (kupiłem w aso - a dopiero później planowałem głowice - i to 2).
weed Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Ja zakładałem takie same (kupiłem w aso - a dopiero później planowałem głowice - i to 2). to znaczy 2razy planowana była i uszczelke zostawiłeś tej samej grubości? i nic się nie dzieje?
Narcyz 35 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Z tego co mi wiadomo uszczelka jest dobierana fabrycznie do tego ile wystaje tłok ponad blok. Tak że szlif głowicy niczego nie zmienia.
mas0n Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Po szlifie chyba głowica będzie deczko niższa? Ale o wartość liczoną w mikrometrach? I to nie powinno mieć jakiegoś ogromnego wpływu?
weed Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 dziś kupiłem uszczeke z nowymi śrubam i w sklepie powiedzieli że w benzyniakach zakłada się taką samą nie stosuje się grubszych bo niema,dzięki za podpowiedz dla pewności chciałem się upewnić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się