Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] To może i ja się pochwalę 170KM 355Nm


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

AFN'97 z mapsensorem w ECU

Zmiany:

- wtryski .216

- turbo AWX

- pompa 11 hybryda (11 w korpusie 10)

- sprzęgło AWX

- kolektor AWX

- FMIC

- wyrzucony katalizator i egr

- silikinowe wężyki podciśnienia

- strojenie Rogal

Wynik całkowicie bezdymne 170KM 355Nm

skanuj0002.jpg

Plany, to turbo BRD i wtryski .260 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nieźle :kox: wykresik podobny do mojego ale odczucia u ciebie lepsze :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze ale już jest mało więc są plany na więcej :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze ale już jest mało więc są plany na więcej :evil:

Apetyt rośnie w miarę jedzenia :kox: powodzonka życzę :wink4:

BRD i wtryski ............ (z) robi robotę :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już mówiłem, fajne te kreski :good:

tak z ciekawości, wtryski masz boscha czy fratelli bosio?

Bosio od Cowboy-a :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grymasze trochę :confused4: ..... włoszczyzna do niemca ( ile przelata ) :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grymasze trochę :confused4: ..... włoszczyzna do niemca ( ile przelata ) :mysli:

Grymasisz :wink4:

Kupiłem na wiosnę nowe końcówki, w grudniu były sprawdzane - żadnych problemów.

Chociaż jak za jakiś czas kupię .260 to raczej Boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście, .260 widziałem tylko Fratelli Bosio RACE 520.

Wiecie co mi się najbardziej teraz w jeździe tym samochodem podoba?

Mam wrażenie, że na 1 i 2 jest słabszy niż przed programem (nie ma takiego zrywu, chociaż żeby to dokładnie sprawdzić muszę poczekać do wiosny).

Za to 3,4,5 jest piekielnie mocny(to oczywiście moje subiektywne uczucie). A i najważniejsze, po zmianie biegu nie ma momentu spadku mocy. Nie ma czegoś takiego, że rozpędza się, jedzie, zmiana biegu, lekki muł i znów rozpędzanie i jazda. Jest rozpędzanie, jazda, zmiana biegu, jazda. Ciągnie na każdym biegu tak samo mocno, czy 60 -100 czy 100 -140 jedzie tak samo. Do 180 ciągnie równo (więcej, nie miałem okazji na razie jechać).

To chyba właśnie jest to "płasko" na wykresie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że na 1 i 2 jest słabszy niż przed programem

Kolego mam dosłownie to samo.. :P

Na małej turbince 1 2 3 był szał d*py po założeniu BRD i 11mm cały dół szlak trafił... Ale po załączeniu 4 5 6 czuć jak autko jedzie.. :) na 6 biegu but i czuć jak w siedzenie wciska .. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s ile oczekujesz mocy i nm jak wrzucisz turbo BRD i wtryski .260 ?

200 :decayed:

ale po tygodniu będzie mało :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s ile oczekujesz mocy i nm jak wrzucisz turbo BRD i wtryski .260 ?

200 :decayed:

ale po tygodniu będzie mało :tongue4:

tyle z tego bedzie ? :shocked: nieźle :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwustu to ja nie chcę (niech ten silnik sobie jeszcze pożyje), wyższy i równie płaski moment wystarczy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwustu to ja nie chcę (niech ten silnik sobie jeszcze pożyje), wyższy i równie płaski moment wystarczy :wink4:

też tak wcześniej mówiłem.. :P A potem...

Nie potrafię przestać :wallbash:

Nie mogę odżałować, że mam bezdymne 170KM&355Nm. Wolałbym troszkę wiecej mocy i dymu. Dlatego, nie wiem czy niedługo nie kupię .230.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak 200 nie chcesz to nie wiem czy jest sens 260tki pakować... no chyba, że chcesz mieć większą możliwość "modelowania" przebiegu nm ;) Ale uwierz Rafałowi, że będziesz chciał 200km zostawić jak po pierwszym hamowaniu tyle wyskoczy;)

A co do 260tek to Bosch produkuje tylko standardowe końcówki więc tylko 216 są z boscha.

260tki tylko bosio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do 260tek to Bosch produkuje tylko standardowe końcówki więc tylko 216 są z boscha.

sa jeszcze standardowe 0.240 z Boscha - myslę że te byłyby idealne :)

260tki na forum golfa sprzedawał vetil - regulowałem mu je w Nadarzynie, poszły za okolice ~1000 PLN z przebiegiem ~10 tys, moze to armistead kupił :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nic nie kupiłem, chociaż cena była kusząca ;(

Wyszły nie planowane wydatki na studiach i to mnie przystopowało. Kto to słyszał, żeby za samo podejście do egzaminu dyplomowego płacić 500zł :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyferki fajne wyszly :good: gratki...

nie baw sie w wieksze moce w tej turbo gnojowce, to juz jest chyba max jak na bezpieczna granice, po tygodniu jest i tak malo :tongue4: nastepny stage to zmiana auta :gwizdanie: oczywiscie na bi turbo - sam sie przesiadam na wakacjach. niech moc bedzie z toba :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...