ptosiu 87 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Witam wszystkich posiadaczy A4 Panowie mam problem z turbina tzn. jak kupilem audike elegancko smigalo turbo,kreciło juz od 1600-1800 odczuwalne 'wyrwanie' .Na dwojce na mokrej nawierzchni zapalala sie kontrola trakcji,wszystko ladnie pieknie dopoki nie zostal wymieniony rozrzad olej i filtry.po odebranu autka jade od mechaniora i mysle ''to nie moje audi'' tak jakby nie bylo turbiny,zbierala sie ale nie bylo tego odczuwalnego wyrwania i tak smigam do tej pory.Dzisiaj zauwazylem ze jak daje gaz w podloge to odezwalo sie turbo ale dopiero przy 2400-2600obr,po przejechaniu kilku km to samo jak wczesniej.Mam nalatane 228tys.km 2002r przeczytalem duzo podobnych watkow i sugestie ze: kierowniczki zacinaja sie w turbinie,przeplywka do wymiany i ze jakis zawor od cisnienia chyba N75,turbodziura. W najblizszym czasie bede chcial zrobic logi bo znich chyba najwiecej wyjdzie ale prosze jeszcze Was o opinie bo jest na tym forum wielu fachowcow i specow Pozdrawiam Ptosiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 ewidentnie coś źle poskładane, zacząłbym od sprawdzenia instalacji podciśnienia a po za tym złożyłbym mechanikowi reklamacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEGOL 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jak by był problem z kierowniczkami to by wywalało na zawór i by wyłączało turbo. Objaw ustępował by dopiero po wyłączeniu zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_lpgcars 1 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Reklamacja to napewno a co do reszty to bym na twoim miejscu sprawdził rozrzad i kat synchro innymi słowami mógł przypadkiem się walnac przy składaniu , sprwadz u kogoś kto się na tym bardziej zna . Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 skoro to się stało po wymianie rozrządu to reklamacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 6 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 a może wsadził swoje pazurki w układ podciśnienia i gruszka od turbiny nie ssie tak jak trzeba w dolnym zakresie obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptosiu 87 0 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Sam juz nie wiem koledzy,bylem u tego mechanika zaraz po przejazdzce i mowi ze mi sie wydaje,ciekawe czy vag by cos pokazał?muł nie auto a na wiosne chcialbym chipa wrzucic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gora_82 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 hej mam identyczne autko i identyczne objawy od dłuższego czasu doszedłeś może co było nie tak u Ciebie??byłbym wdzieczny za jakaś podpowiedź pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaele84 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam od tygodnia borykam sie z tym samym problemem.. objawy sa takie ze pomiedzy 1400-1800 obr/min mam okolo 3s opoznienia zanim autko przyspiesza powyzej 2000 okolo 2s. Stalo sie to po tym jak w deszcowa noc wiechalem w dosc wysoka wodę auto zaraz po przejchaniu zgaslo. Po chwili odpalilem ale turbio juz nie to samo, na drugi dzien postanowielm dac mu trodzke po obrotach i było całkiem dobrze lecz tylko jeden dzien teraz brak mu tego zrywu co wczesniej. Dodam ze zmienilem po tym filtry olejem- dla pewnosci czy jakas woda sie tam nie dostala , ale w filtrze suchutko. Przypominam sobie ze jakos rok temu mialem pdobna sytuacje ale tylko dzien lub dwa i pozniej bylo wszystko ok. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszD 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Witam od tygodnia borykam sie z tym samym problemem.. objawy sa takie ze pomiedzy 1400-1800 obr/min mam okolo 3s opoznienia zanim autko przyspiesza powyzej 2000 okolo 2s. Stalo sie to po tym jak w deszcowa noc wiechalem w dosc wysoka wodę auto zaraz po przejchaniu zgaslo. Po chwili odpalilem ale turbio juz nie to samo, na drugi dzien postanowielm dac mu trodzke po obrotach i było całkiem dobrze lecz tylko jeden dzien teraz brak mu tego zrywu co wczesniej. Dodam ze zmienilem po tym filtry olejem- dla pewnosci czy jakas woda sie tam nie dostala , ale w filtrze suchutko. Przypominam sobie ze jakos rok temu mialem pdobna sytuacje ale tylko dzien lub dwa i pozniej bylo wszystko ok. Pozdrawiam Na początku miałem te same objawy, z czasem samochód całkiem przestał jeździć:/ Dwóch mechaników u których naprawiałem się od lat nie podołało, jutro przerzucam samochód do kolejnego a później zostaje mi już chyba tylko ASO Radzę jechać do mechanika, ja czekałem z nadzieją że się samo odmóli ( za pierwszym razem przeszło samo tak jak u Ciebie ) ale doczekałem się odwrotnego efektu:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Panowie jedna rada! Kupcie sobie kabelek na allegro za 50zł zainstalujcie vag-coma wrzucie logi i wszystko będzie jasne co się dzieje z waszymi furami. A tak to można gdybać do końca świata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaele84 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Witam Ponownie:) Chcialem poinformowac ze moj w/w problem z turbina zostal rozwiazany w bardzo prostu sposob. Dzis mialem chwile czasu i posprawdzalem przewody podcisnienia i jeden ten ktory jest podpiety do zaworu NGR (tak sie chyba nazywa) mialem przetarty w kilku miejcach sklailem go tymczasowo tasma i autko odzyskalo swoej zycie.) Teraz szukam tych przewodow na necie lecz jak narzie nic nie ma.. Moze ktos wie gdzie mozna takie nabyc? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 w każdym motoryzacyjnym :gwizdanie: kosztują parę złotych za metr.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 W sklepie motoryzacyjnym ale u mnie w jednym sklepie dostępne są tylko 3,2mm a do EGR (5mm) nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Witam Ponownie:) Chcialem poinformowac ze moj w/w problem z turbina zostal rozwiazany w bardzo prostu sposob. Dzis mialem chwile czasu i posprawdzalem przewody podcisnienia i jeden ten ktory jest podpiety do zaworu NGR (tak sie chyba nazywa) mialem przetarty w kilku miejcach sklailem go tymczasowo tasma i autko odzyskalo swoej zycie.) Teraz szukam tych przewodow na necie lecz jak narzie nic nie ma.. Moze ktos wie gdzie mozna takie nabyc? Pozdrawiam Pewnie chodzi Ci o EGR, a wezyk kupisz w prawie kazdym motoryzacyjnym i z tego co wiem tam jest 3x5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaele84 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Witam dzieki za Odp chodzilo mi wlasnie o EGR:) wiec popytam na spokojnie najwazniejsze ze autko smiga:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się