Chowix Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Niestety poprzedni właściciel wmontował cały filtr powietrza i wstawił stożek, tak więc nie wiem gdzie dokładnie jest ten zawór[br]Dopisany: 05 Luty 2011, 12:08_________________________________________________Dobra mechanik wymienił: Kable, posklejał cewkę (koszt nowej 400zł), czujnik temperatury cieczy chłodzącej i jak ręką odjął chodzi super (odpukać) pozostaje mi sprzęgło kupić.
Gość igor-s Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 witam. co do sprzęgła to też bym musiał zmienić. Jednak kolega powiedział mi że jest środek do regeneracji. Na początku niechciałem uwierzyć ale u niego w rav4 zadziałał . To jakiś środek który ruscy wkradli z NASA i jego bazie stworzyli swój. ( moze to bajka ale spróbuje. nie znam jego nazwy narazie. ale gdy bede go miał to coś napisze).
mlody321 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam i podepne się. Mam audi a4 1997 1.6 benzyna nie wiem jakie oznaczenie i jak się nagrzeje to spadają obroty i gaśnię czasem ciężko zapalić ale nie zawsze. Jak odłącze sondę to jest ok. Wymieniłem sondę i dalej to samo bez niej jest ok. Kopułki i palca nie zdążyłęm bo sprzedali mi nie pasującą i z rana się zajmę. Dziwi mnie tylko ta sonda że bez niej jest ok.
bartek1605 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 jak długo masz to auto czy sonda oscyluje w całym zakresie (0,1 - 0,9V)
Chowix Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Może kupiłeś sonda po taniemu i nic wymiana nie dała. [br]Dopisany: 07 Luty 2011, 19:46_________________________________________________Bądź co bądź bez sondy pewnie dostaje większa dawkę PB dlatego pewnie jest wszystko ok. Może sprawdzić ciśnienie paliwa kable świece itd ?
mlody321 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Kupiłem sondę ngk. Auto mam 2 lata i nigdy nic mu nie dolegało. Jutro zmieniam przewody kopułkę palec i świece zobaczymy. Z tą sondą to jest tak że jak chwilę pojeżdżę bez a potem podłącze to jest ok. Jeżdziłem dziś trochę i było normalnie i poźniej znowu się zaczeło. Odłączyłem sondę i jest ok
Gość igor-s Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 młody 321 a może to przepływka, lub wyczyść przepustnice, u mnie pomogło ( i nie zapomnij jej zaadoptować
mlody321 Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Wymienione przewody świece kopułka palec i najpierw po odpaleniu sie dławił obroty skakały po chwili przeszło przejechałem 1 km i zaczeły skakać obroty, gaśnie jak się włączy klime a tylko odepne sondę i jest ok. Włanczam klime obroty są ok. Nie wiem o co już chodzi a nie mam vaga...
Gość igor-s Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 jak masz od kogo pozyczyć sonde to podmien na chwile i bedziesz miał jasność.
mlody321 Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Bez sondy też czasem zaczynają skakać ale na chwilkę i można jechać dalej. Do tego wszystkiego wywaliłem kata bo auto ma juz 200 tyś i był przytkany i chyba przez niego zaczeła uszczelka pod głowicą puszczać bo przy wymianie 3 i 4 świecy zauważyłem wyciek właśnie z pod niej i świece były okopcone tak samo jak sonda i kat był czarny w środku. Teraz zapier.... tylko że bez sondy
Gość igor-s Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 poczytaj w innych wątkach mlody321, Jeśli obroty skaczą lub pływają są tam opinie. U mnie to była przepustnica. Kolega miał A6 w bęzynie i u niego to był czujnik hala.(pływał na obrotach)
mlody321 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Zamówiłęm vaga na jutro powinienem go mieć i sprawdzę dokładnie.[br]Dopisany: 09 Luty 2011, 15:41_________________________________________________515 Czujnik Halla -G 40 przerwa lub zwarcie do plusa 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - mnożenie 16487 Przepływomierz - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127 sygnał za duży - BŁĄD SPORADYCZNY 16507 Czujnik położenia przepustnicy wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY to mi wyszło w vagu doda że jak montowałem kopułkę to czułem że jest jakieś przebicie na silnik bo kopało delikatnie
Chowix Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Wg mnie to tutaj 515 Czujnik Halla -G 40 przerwa lub zwarcie do plusa 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - mnożenie 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Reszta to sporadyczne błędy. A skasowałeś błędy ? Spróbuj skasować i pojeździć i zobaczyć jakie są efekty
mlody321 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Skasowałem i poprawiło się trochę ale czujnik halla dalej wywala. I z tą sondą też ale odłączyłem ją bo jak jest podłączona to nie da się jechać i dlatego wywala błąd. To co z tym czujnikiem halla do wymiany??
Chowix Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Nie znam się na tym ale sprawdzić czy nie ma gdzieś przebicia, a z tego co widzę to do bardzo drogich nie należy max 150zł widzę
Gość igor-s Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 chowix może miec racje. ja czepiłbym się : (najpierw sprawdż styki i czy wszystko jest podpiate ok. w lambda w przepustnicy cz. halla. i przepływka). potem jak mówisz ze masz przebicie poszukaj na kablach, który przbija. reszta to sporadyczne. i zaadoptuj przepustnice,(odepnij wtyczke od niej lub aku, powyłanczaj wszystko w aucie, przypnij spowrotem i przekręc kluczyk tak by kontrolki sie zaswieciły odczekaj minute i powinno być ok. Wykasuj waga i po kilku godzinach jazdy sprawdz ponownie vagiem.
Chowix Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Opublikowano 14 Lutego 2011 Tak więc znowu problem z autkiem ;( Wymieniłem już filtr paliwa bo na prawdę było już źle z nim Po wyjęciu i przechyleniu go pojawiło się "czarne złoto" tak serio był wymieniany bodajże 2000-2004 rok. Tak wiem MOJA WINA ! Wymieniłem na filtr "FILTRON" i problem znowu się pojawił tj na gazie wszystko ok na PB totalna klapa. Autko zawiozłem do magika, mam nadzieje, że go zrobi do jutra bo jutro przegląd. Pytanie z poza beczki. Przegląd mam do 15 lutego, czy jak pojadę np 16-17 luty na przegląd co może mi powiedzieć na diagnostyce ? Da mi ten przegląd ? Czy jak chodzi idealnie na gazie czy przegląd przejdzie prawidłowo ?
Gość igor-s Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 hej. ja mieszkam w irlandii tu przegląd to wolna amerykanka. Mają sprzęt sprawdzają wszystko, ale znam przypadki gdzie auto 2 letnie używane normalnie nie przechodziło przeglądu. Jedem polak wzioł nawet auto z 2010 na przegląd i okazało sie że normy jakie podaje firma w tym aucie to auto ich nie miało juz po zjeżdzie z taśmy montażowej. Chodziło o zawieszenie. W jednym kraju wkładają co innego (lepszego) a w drugim jakieś (gówno) w zawieszenie. Tu czepiają się byle pierdoły a przechodzą poważne usterki, bo irole to z natury pastuchy. Mam kolegę co naprawia auta i robiliśmy też moje. Przyjechał irol co mu auto nie przeszło przeglądu okazało sie że jak obniżał przód to nie założył amorów na orginalne otwory tylko ponawiercał sobie swoje i przez to pozrywało śróby. których i tak było o 1 mniej bo nie chciało sie jemu na 4 tylko przykręcił na 3. By popisać sie przed nie wiem kim założył sobie dach otwierany tylko zapomniał go podłączyć, uszczelnić. Laliśmy bo gdy chce sie go uchylić to wychodzi cały a tapicerka w dachu to grzyby i tego sie nie czepili. Wiec jak ja bede jechał swoim to moge spodzieać sie wszystkiego. pozdrawiam
mlody321 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja też dalej walcze... Błędy z vaga to lipa bo przebicie na czujniku halla łapał bo kopułka była już dojechana. Pojechałem do diagnosty i na dzień dobry przepływka... kupiłem u siebie w mieście za 175zł jakąś podróbę bo ori bosch 680 po zniżkach na warsztat i już lepiej ale teraz wywaliło czujnik położenia wału jutro będe go szukał i to wszystko nie na vagu wychodzi tylko na konkretnym sprzęcie u diagnosty... Zobaczymy jutro co dalej.
Gość igor-s Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 siema. Bo prawda jest taka że sam vag nie wystarczy do tego trzeba mieć jeszcze pojęcie o mechanice pojazdowej. Ja wywaliłbym 50 euro na polaczka z kompem profesjonalnym, a wystarczyło że przyjechał kolega, zdjeliśmy kopułkę i tylko popatrzył. (palca pod kupułką już prawie nie było) kupiłem załozył i zacykał od razu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się