Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Prośba o analizę logów


fistach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od kilku dni mam problem z Audi A4 1.9 TDI 110KM kod silnika AVG. Auto okresowo zaczęło mulić. Myślałem że to wina turbiny, dlatego została ona wyczyszczona oraz zostały wymienione wężyki podciśnienia. Po czyszczeniu turbiny i przejechaniu ok 50 km wydawało się że wszystko wróciło do normy. Jednak problem powrócił, powyżej 2000 obrotów auto zaczyna szarpać, brak mu mocy, maksymalna prędkość to ok 110km/h.

Błędy które się pojawiły:

2 Faults Found:

17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation

P1248 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Zrobiłem także logi:

(011)

0112m.th.jpg

Statyczny (023)

023vdk.th.jpg

Statyczny (013)

013fc.th.jpg

Statyczny (011)

011hka.th.jpg

Statyczny (007)

007hqk.th.jpg

Statyczny (004)

004hf.th.jpg

Statyczny (003)

003ujx.th.jpg

Statyczny (001)

001fpv.th.jpg

Statyczny (000)

000ffl.th.jpg

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac wyrazny problem z regulacją dynamicznego kąta wtrysku. Filtr paliwa dawno byl zmieniany ?

Wykonaj logi:

004 statyczne

004 statyczne Basic Settings

000 statyczne Basic Settings

Dynamiczne sobie odpusc - na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa zmieniany jakiś miesiąc temu. Włożony filtr firmy Knecht.

Sprawdzałem ten filtr ostatnio i został on wyczyszczony.[br]Dopisany: 26 Styczeń 2011, 19:53_________________________________________________Statyczne 004

004statyczne.th.jpg

Dynamiczne 004

004dynamiczne.th.jpg

004 (chyba bs)

004bsx.th.jpg

Statyczne 000

000statyczne.th.jpg

Dynamiczne 000

000dynamiczne.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia:

- N108

- czy aby rozrzad jest na "swoim miejscu"

- wtrysk sterujacy (najlepiej podmienic)

- skrajny przypadek - pompa wtryskowa umiera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd sprawdzony, wszystko na swoim miejscu. Gdzie dokładnie znajdę zaworek N108? Czy mogę prosić jakąś fotke silnika i zaznaczony N108?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N108 jest u dołu pompy wtryskowej od strony przewodów wysokiego ciśnienia :

http://img517.imageshack.us/f/n108fo6.jpg/

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=97555

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, jutro będę działał coś z samochodem[br]Dopisany: 28 Styczeń 2011, 08:53_________________________________________________N108 jest sprawny. Jeden z "mechaników'' stwierdził iż pada pompa wtryskowa, jednak nie do końca jest tego pewien. [br]Dopisany: 04 Luty 2011, 13:35_________________________________________________Wertując fora znalazłem zdjęcie takiego zaworka:

http://images32.fotosik.pl/419/f51e9b89238f287cmed.jpg

czy może być on odpowiedzialny za w/w problemy?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te logi są do niczego, zrób logi dynamiczne jak należy: 000, 004, 011

logi rób pojedynczo z mocno wciśniętym pedałem gazu do dechy! robiąc od 1000obr dotąd aż auto przestanie przyspieszać podobnie jak na tym zdjęciu:

http://img21.imageshack.us/img21/5709/004dl.png jestem hardcorem :evil:

oprócz zabrudzonego nastawiacza kąta w pompie masz problem ze sterowaniem turbo, prawdopodobnie wężyki podpiąłeś odwrotnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A gdzie na pompie znajduje się ten "nastawiacz"? Chodzi Ci o nastawnik pompy wtryskowej? Możesz przesłać jakieś zdjęcia? Które wężyki mogą być źle podpięte, te co idą do N75?

Jutro postaram się zrobić nowe logi.[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 16:20_________________________________________________Witam

Problem rozwiązany, auto było w sumie u 4 mechaników, jeden mówił że pompa wtryskowa siada, inny specjalista po zrobieniu logów i przyjrzeniu się aucie zwalał winę na sam nastawnik pompy wtryskowej.

Oddałem samochód do innego mechanika i ku mojej radości dzisiaj odebrałem telefon że auto naprawione. Winowajcą całej zabawy i straty pieniędzy był filtr paliwa marki Knecht zakładany jakieś 2 miesiące temu.

Dzięki wszystkim za pomoc...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po dwóch miesiącach żeby się filtr paliwa zapchał to trzeba niezłe g... tankować, zmień stacje :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że on się nie zapchał, tylko się rozwalił łapiąc przy tym lewe powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak możesz zrób fotkę trefnego filtra bo jestem ciekaw jak się rozwalił

teraz jeszcze zostało do zrobienia turbo bo źle działa, wstaw nowe logi dynamiczne 011 010 i basic setting 003 011 i dla spokoju 004 :)

basic setting rób 50sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek porobię resztę logów, jednak logi zamieszczone w temacie są to logi przed wymianą wężyków podciśnienia i przed wymianą N75, także całkiem możliwe że teraz wszystko już będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemik miałeś racje, ale kto by się spodziewał że nowy filtr po ok 1-2 miesiącach może narobić tyle bałaganu, tym bardziej knecht nie jest podrzędną firmą i za który się płaci nie mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...