matekjebcawredny 0 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam, Jestem nowy na forum, wiec z gory przepraszam gdybym popelnil jakies faux pas Zanim pisalem przeszukalem temat i nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Od niedawna jestem wlascicielem A4 B7 Avant 1.9 TDI 116KM (gdzie moge to sprawdzic... mam wrazenie, ze w prefixie watku podaje zle oznaczenie, bo BLB to chyba 2.0 TDI?) w S-Line. Samochod to rocznik 2006 (model 2007). Od zakupu sprawuje sie bardzo dobrze. Mam tylko problem z wysokoscia zawieszenia. Obstawiam sprezyny albo uszkodzony zawias (z naciskiem na to pierwsze - samochod dobrze sie prowadzi). Samochod delikatnie siedzi tylem bardziej niz przodem. Mialem dzisiaj szczescie bo obok zaparkowal inny B7 i korzystajac z okazji zrobilem maly pomiar. Wyglada to tak: Mierzone od chodnika do nadkola: Moj: Przod: 66.8 cm Tyl: 63.6 cm Sasiad: Przod: 65 Tyl: 67.5 Tylko teraz tak. Oba samochod staly identycznie na tym samym podlozu. Moj ma opony 205/55R16, a sasiad 225/45/17. Moj to S-line, a sasiad wyglada na nie S-line, ale byl obnizany. Jakies porownanie jest i moja obserwacja jest taka, ze tyl powinien byc ok. 5 cm wyzej. Mam racje, czy sie myle? Czy cos tu jest nie tak? Z gory dzieki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 wrzuć fotke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekjebcawredny 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Nie mam profi fotek, wiec poki co te beda musialy wystarczyc :/ I jeszcze jedno na letnich oponach (235/45/R17) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Może masz zmienione i źle dobrane sprężyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekjebcawredny 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Masz na mysli, ze z przodu sa inne (za wysokie)? Czy faktycznie tyl siedzi za nisko i tam jest problem? Gdzie moge sprawdzic jakie mam zawieszenie (1BE, 1BV)? Jakiego koloru sa sprezyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 wg mnie te auto stoi normalnie, dla pewności oblukaj wszystkie sprężyny - kolor, oznaczenie literowe lub kolory i ilość kropek jeżeli będą oryginalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekjebcawredny 0 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Sprawdze jak tylko bede mial okazje. Jesli stoi normalnie... to skad ta roznica - "Moj: Przod: 66.8 cm Tyl: 63.6 cm"? Czy tyl nie powinien byc conajmniej na rowni z przodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 nie mierz do nadkola bo przód jest inaczej wycinany niż tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekjebcawredny 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 No wlasnie mialem takie wrazenie, ale nie bralem tego pod uwage. Wjade na podnosnik i sprawdze. Czy ktos moglby mi powiedziec jakich kolorow mam sie spodziewac przy tym aucie i co one oznaczaja? Z tego co zrozumialem powinien byc jeden z dwoch rodzajow - s-line (jest caly pakiet, wiec zdziwilbym sie gdyby bylo inaczej), albo o 10 mm nizszy (biorac pod uwage, ze auto dosc mocno siedzi napewnie nie jest to comfort... chyba, ze mocno zuzyty). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 odczytaj kolory i ilość kropek na przodzie i tyle, kombinacji jest dużo - w zależności od klasy wagowej, potem porównasz sobie to z kodami wyposażenia i bedziesz wiedział czy twoje auto ma takie sprężyny na jakich wyjechało z fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Czy ktos moglby mi powiedziec jakich kolorow mam sie spodziewac przy tym aucie i co one oznaczaja? Kolorów tęczy. Przecież w tym dziale masz podwieszone tematy i tam jest wszystko opisane :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekjebcawredny 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Przepraszam. Jestem tu nowy. Czy masz na mysli topic o sprezynach z pdfem, w ktorym nie ma pdfa? Czy moglbys mi podac link, prosze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Czy masz na mysli topic o sprezynach z pdfem, w ktorym nie ma pdfa? Jest link. Naciśnij na pogrubiony tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekjebcawredny 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Czy masz na mysli topic o sprezynach z pdfem, w ktorym nie ma pdfa? Jest link. Naciśnij na pogrubiony tekst Bardzo zabawne Dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Czy masz na mysli topic o sprezynach z pdfem, w ktorym nie ma pdfa? Jest link. Naciśnij na pogrubiony tekst Bardzo zabawne Dzieki! Ale ja poważnie piszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekjebcawredny 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Ale ja powaznie sie zasmialem i podziekowalem To forum korzysta z innego engine niz, to do ktorego bylem przyzwyczajony. Zobaczylem pod wytluszczonym napisem przestrzen i spodziewalem sie tam linka/pliku, a faktycznie sam wytluszczony tekst byl linkiem. Jak tylko sprawdze sprezyny dam znac (bo nie da sie tego zrobic na parkingu bez podnoszenia samochodu, right?).[br]Dopisany: 27 Styczeń 2011, 16:05_________________________________________________ nie mierz do nadkola bo przód jest inaczej wycinany niż tył Z drugiej strony zastanawia mnie czemu w tym drugim egzemplarzu tyl byl wyzej niz przod chociaz mierzylem do nadkola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 może miał podwyższoną kategorie wagową na tylnej osi, inne koła, każde auto inaczej stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekjebcawredny 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 może miał podwyższoną kategorie wagową na tylnej osi, inne koła, każde auto inaczej stoi Hmm... czegos tu nie rozumiem. Samochod wyjezdza z fabryki i ma trzy rodzaje zawieszenia comfort, s-line badz sport (nadal nie wiem, czy uzywam poprawnej nazwy, ale ok). Czy przy kazdym z tych zawieszen nie jest tak, ze d*pa jest nieco wyzej? Czy klient moze wybrac sobie inna kategorie wagowa jako opcje? Ja wiem, ze dopoki nie sprawdze to nie bede wiedzial, ale draze bo temat mnie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 może miał podwyższoną kategorie wagową na tylnej osi, inne koła, każde auto inaczej stoi Hmm... czegos tu nie rozumiem. Samochod wyjezdza z fabryki i ma trzy rodzaje zawieszenia comfort, s-line badz sport (nadal nie wiem, czy uzywam poprawnej nazwy, ale ok). Czy przy kazdym z tych zawieszen nie jest tak, ze pupa jest nieco wyzej? Czy klient moze wybrac sobie inna kategorie wagowa jako opcje? Ja wiem, ze dopoki nie sprawdze to nie bede wiedzial, ale draze bo temat mnie interesuje Nie możesz wybrać innej kategorii wagowej. Jeżeli sprężyny będą włożone z innej kategorii wagowej to zrobił to poprzedni właściciel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 może miał podwyższoną kategorie wagową na tylnej osi, inne koła, każde auto inaczej stoi Hmm... czegos tu nie rozumiem. Samochod wyjezdza z fabryki i ma trzy rodzaje zawieszenia comfort, s-line badz sport (nadal nie wiem, czy uzywam poprawnej nazwy, ale ok). Czy przy kazdym z tych zawieszen nie jest tak, ze pupa jest nieco wyzej? Czy klient moze wybrac sobie inna kategorie wagowa jako opcje? Ja wiem, ze dopoki nie sprawdze to nie bede wiedzial, ale draze bo temat mnie interesuje Jest zawieszenie standardowe 1BA, i S-Line - 1BE bądź 1BV (te dwa różnią się tylko twardością - wysokość w B7 jest taka sama). Jeśli chodzi o wysokość zawieszenia to tył zawsze jest trochę niżej od przodu. Tak jak tutaj zauważył bish - kopt, że auto raczej normalnie stoi. Ja też tak uważam. BTW Po czym wnosisz, że masz S-Line? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się