rojbert 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 witam ostatnio stałą się bardzo dziwna sprawa a mianowicie: jadąc nie rozgrzanym silnikiem (temp około 40'C) musiałem gwałtownie przyspieszyć aby ominąć przeszkodę i wkręciłem silnik na 2 biegu trochę ponad 3500obr/min, niestety silnik stracił moc, zaczął się bardzo mocno trząś i strasznie dymić na siwo. Zgasiłem silnik i po chwili ponownie go uruchomiłem i wszytko było już ok, Gdy się już trochę rozgrzał (około 80'c) ponownie już świadomie go przeciągnąłem na obrotach i nić się nie stało. Co to może być i czym to się może skończyć ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaus31183 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 obstawiałbym turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exe 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 bez przesady.. jakbyś jeździł dzień w dzień i go tak katował na zimnym to mogłoby się coś stać.. Siwy dym? Może Ci się wydawało, po prostu była to para wodna. Może to jakiś dziwny zbieg okoliczności z tą utratą mocy i trzęsieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Przylaczam sie do pytanie . W moim 1Z tez sie tak mi 2 razy zrobilo na nie rozgrzanym silniku zaczal sie trzasc i dymic . Co to moze byc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojbert 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 turbo to na pewno nie jest gdyż jak się rozgrzeje silnik to śmiga jak złoto a turbo aż świszczy ja moim skromnym zdaniem obstawiam wtryski, ze np jeden z nich lub dwa zawiesiły się i dlatego silnik się mocno trząsł bo pracował na 3 lub 2 gary a dym nie wiem ale na pewno nie była to para wodna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 dla mnie ewidentne zawieszenie się hydrosztosu,jeden z garów stracił kompresje... na jakim oleju kolego jeździsz...?? lek - zmiana oleju na lepszy lub wymiana hydrosztosów,- z wielokrotnego doświadczenia stwierdzam-ewidentny objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojbert 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 dla mnie ewidentne zawieszenie się hydrosztosu,jeden z garów stracił kompresje... na jakim oleju kolego jeździsz...?? lek - zmiana oleju na lepszy lub wymiana hydrosztosów,- z wielokrotnego doświadczenia stwierdzam-ewidentny objaw. obecnie mam olej shell 10w40 diesel plus a czy kolega mogłby mi coś więcej napisać na temat tych hydrosztosu gdyż aż tak bardzo aawansowanym mechanikiem nie jestem a szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z tą nazwą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 koledze chodzilo o popychacze hydrauliczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojbert 0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 koledze chodzilo o popychacze hydrauliczne no to już jestem w domu a jakie waszym zdaniem poczynić działanie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się