belcho99 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Potrzebuję porady - mam klekota na podwórku który w ogóle nie pali a ściślej to a4 97 1,9 TDI nie chce odpalić, nawet nie próbuje łapać a wcześniej chodziła normalnie, ktoś tam stwierdził że immo, ale jak może być immo jak lampka od immo gaśnie normalnie a silnik nie zapala w ogóle. Jak dobrze pamiętam przy zablokowanym immo silnik zapalał i po sekundzie gasł. Podmieniłem kostkę stacyjki bez rezultatu, po podpięciu pod kompa w dziale silnik znalazłem błąd zaworu n109, błąd niepoprawnego kąta wtrysku błąd pedału hamulca ale po wykasowaniu juz nic się nie pojawia, w dziale immo natomiast po kazdym skasowaniu i przekręceniu zapłonem pojawia się inny błąd z dopiskiem please chceck in service book. . . W momencie przekręcenia kluczyka do rozruchu znika prąd na n109. Czemu?
leoncjo Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Z tego co wiem nie powinien ginąć prąd, ale zawsze możesz na krótko podać napięcie tylko odłącz kabelek od zaworu. Może jest jakaś blokada nieumiejętnie założona ?? Musisz sprawdzić drugi koniec kabelka idącego do zaworu.
karbonek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Ponieważ n109 odpowaida za gaszenie silnika. Jeżeli wywala Ci jakieś błędy w immo, to tutaj szukaj przyczyny, skutkiem jest zabieranie przez sterownik napięcia zaworobi aby silnik zgasł. Podaj jakie kody błędu są.
belcho99 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Nie wiem co tam jest spieprzone w tym samochodzie, powiedziałem ze wiecej tego egzemplarza nie chcę na oczy widzieć samochód jest typowy jak każdy z polskiej wsi- naczepiane jakichś śmieci pseudoalarmów aby na pilota się zamykał bo to szpan pod remizą, przyciągnęli auto na krawacie, numeru do siebie nie zostawili, paliwa w baku zero aku trup a ty wez to odpal. W immo ktoś grzebał bo po każdym kasowaniu błędów i ponownym przekręceniu kluczyka w immo wywala inny błąd z dopiskiem check in service book. W silniku czysto. Temat do zamknięcia przyczyną nie odpalania był zapchany filtr paliwa a nie jak zapewniał mnie właściciel "cuś z imoł" bo ktoś tam "patrzał" a ja 2 dni nad autem medytuję już i kompa podmieniałem, licznik drugi podpinałem i do drugiego klucz dopisałem a tu o. . . A jeszcze mam takie pytanie- możliwe to żeby w tym modelu nie było sterownika od immo? Bo w miejscu gdzie w innym egzemplarzy widziałem puszkę od immo to w tym jest tylko miejsce na nią i dziury pod śrubki.
leoncjo Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Jeżeli zegary po lifcie (zegarek analogowy ma cyferki) immo w budzikach, jeżeli przed (zegarek analogowy bez cyferek) immo oddzielnie ...w puszce, jeżeli inaczej ktoś kombinował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się