Rosji55 0 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Witam.Proszę o rozszyfrowanie błędów a admina przepraszam o ich wcześniejsze nie wklejenie Monday,23,March,2009,16:46:56:26365 VCDS Version: Beta 812.4 Data version: 20090214 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 4 Faults Found 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tu wszystko http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=1913.0 lub szukajka wszystko opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosji55 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Koledzy moje błędy dzięki forum odczytałem a tego nie rozumiem. 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent niezrozumiała wartość sygnału. Obwód temperatury chłodziwa silnika - czujnik (G62) Co to za czujnik czy temperatury silnika, czy temperatury płynu chłodzącego bo zgłupiałem i nie ma jednolitej odpowiedzi. Czy to może to jest ten sam czujnik. Jeśli wiecie dokładnie i ktoś miał ten sam błąd lub wie gdzie on się znajduje to proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Czujnik temp. cieczy do ECU ( 4-pinowy) jest z tyłu silnika na króćcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się