Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Blokujące się hamulce.


keekess

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jakiś czas temu miałem problem z blokującymi się hamulcami. W serwisie wymieniono mi serwo, pompe oraz przewody hamulcowe (podobno były "spuchnięte" w środku na tyle że płyn się nie cofał). Po zrobieniu tego hamulce działały jak należy lecz gdy dojechałem do domu usłyszałem syczenie w okolicy serwa. Brzmi to jakby powietrze uchodzące przez szczeline. Do tej pory nie udało mi się ustalić skąd dokładnie pochodzi te syczenie. Po jeździe po zgaszeniu silnika syczenie ustępuje po ok. 20-30 sek. W sumie nie przeszkadzało mi to póki hamulce działały jak nalezy ale ktoregos dnia (temperatura ok -3 stopni) hamulce znowu się napompowały i zablokowały. Nie wiem czym to było spowodowane czy temperaturą czy czymś innym. JEdyna różnica to taka, że wczesniej jak sie zablokowały to odpuszczały same dopiero po ok. godzinie. Teraz wyłączyłem silnik i jak te syczenie ustąpiło to hamulce były już jak nowe. Wie ktoś może o co w tym wszystkim chodzi i co na to zaradzić bo 3 mechaników rozłożyło już bezradnie ręce. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzepa wpiąc manometr i zoabczyc jakie daje podcisnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzepa wpiąc manometr i zoabczyc jakie daje podcisnienie

Powiem Ci DEV że sam bym chętnie sprawdził sobie ciśnienie mojej pompy vacum.

jakie tam ciśnienie powinno być? no i gdzie mogę coś takiego sprawdzić bo nie mam manometru. chyba że to nie drogie to bym kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minus 0.85 bar-a przy sprawnym układzie

poszukaj manoemtru co pokazuje w minusie

w jakimś sklepie technicznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minus 0.85 bar-a przy sprawnym układzie

poszukaj manoemtru co pokazuje w minusie

w jakimś sklepie technicznym

nie jest to takie tanie.

Najlepszy byłby elektroniczny. Bo taki wskazówkowy to może być problem z prawidłowym i dokładnym odczytem.

Nie masz czegoś takiego u siebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie znajde kogoś kto mi to sprawdzi to kupię pewnie to gówno. Tylko kurde kupiwac coś co przyda się tylko raz zy dwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja i tak bym tego nie kupił :polew: :polew: :polew:

ale mam dla Ciebie inny pomysł, rozwiązesz sobie sprawę kupując to:

http://allegro.pl/cisnienie-doladowania-wskaznik-turbo-auto-gauge-i1426707042.html

załatwisz dwie sprawy za jednym razem

bedzie wskaznik doladowania, a jak bedziesz potrzebowac do vacuum to tylko przepniesz rurke :wink4: :wink4: :wink4:

oczywiscie podałem przykładowy wskaznik mozna kupic inny, tanszy, albo drozszy, jak kto uwaza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w vacu jest czpie} moze Ci go ulamali przy naprawie i dlatego hamulec robi sie twardy_ ja tak mialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a byłeś u tych braranów z serwisu co go naprawiali, przecież jest jakaś gwarancja na naprawe, :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...