Kwaśniewski Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Chciałem się pochwalić co wyszło z dzisiejszej wizyty w ECUProject we Wrocławiu. Pacjent to Audi A4 B5 1.9TDi AJM z przebiegiem 250kkm
MAGIC87 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Seryjnego AWX teraz wciagniesz Dobry plaski moment
fayera Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Mały bonus też był przed programem Ładny wykresik,jak wrażenia?
Kwaśniewski Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Program robiony na spokojnie, żeby sprzęgło za szybko nie umarło i płaski moment. Mimo że tego nie czuć tak jak przy orginalnym sofcie, wcześniej szarpnięcie przy redukcji, to auto dynamicznie przyspiesza, miałem porównanie na standardowym programie do Wrocławia i po modzie z Wrocławia, komfort wyprzedzania dużo lepszy. To takie moje pierwsze wrażenia po przejechaniu 50km.
MAGIC87 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Proste w seri miałes górke i spadało w doł.. teraz w zakresie 1000 obr idzie rowno
Tomson Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Proste w seri miałes górke i spadało w doł.. teraz w zakresie 1000 obr idzie rowno no jest duża różnica, to masz rację ja z Wrocławia do Piły miałem 270km więc grubo przetestowałem nowy soft
Kwaśniewski Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Po już ponad tygodniu jazdy z modem, muszę wypowiedzieć że jestem coraz bardziej zadowolony. Jeździ się płynniej, nie trzeba kręcić tak sinika na obrotach żeby dynamicznie przyspieszać. Musiałem się przestawić że maksymalny moment jest troszkę dalej i teraz jestem w pełni usatysfakcjonowany. Miras z ECUProject się spisał, wielkie dzięki. Choć muszę przyznać że już myślę o turbo AWX
aju Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 z takim momentem nie dziwię się że myślisz już o awx...
Kwaśniewski Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 z takim momentem nie dziwię się że myślisz już o awx... chodzi że mały moment?
jozek726 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 moment mały ale płaski lepiej mieć mniejszy moment a ciągły niż większy ze spadkiem. dobra robota
Kwaśniewski Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 Witam ponownie, po ponad roku użytkowania A4 po zamianie oprogramowania nie żałuję ani złotówki wydanej w firmie ECUProject z Wrocławia. Auto dużo lepiej przyspiesza na wyższych biegach, wyprzedzanie to czysta przyjemność, w porównaniu do A3 ASZ 130KM dużo chętniej nabiera prędkości. Musiałem się tylko przyzwyczaić do innej charakterystyki momentu, ale za to sprzęgło nadal działa prawidłowo.
MAGIC87 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 142KM/329Nm by ECUProject;) a co to 329 Nm dla sprzegła? ponad 400 znosi jak sie z głowa jezdzi
Kwaśniewski Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 Mogłem mieć więcej Nm na starcie, ale myślę że by mocniej cierpiało, dlatego przesunęli mi moment trochę dalej w skali obrotów. Zwłaszcza że nie wiadomo ile ono ma km nabite. Poprzedni właściciel nie musiał go oszczędzać.
MAGIC87 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Serie tez mozna zajechac. wszystko zalezne od kierownila
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się