Patryk21 Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Witam. Kupiłem sobie Audi z silnikiem 2.4 V6 i chciałbym wymienić olej. Przy silniku na kartce jest napisane, że był lany Mobil, ale jaki to nie wiem. Możecie mi powiedziec jaki olej byłby najlepszy do tego silnika ? Przebieg 170 tysięcy. PS Ile oleju wchodzi do tej V6 ? Pozrawiam
schiller Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 ale to jest ważne jaki był lany. (0-61) 650-53-11 tu masz nr tel do serwisu w który ci powiedział (jeśli był serwisowany) jaki miałeś. a jak nie to ścigaj poprzedniego właściciela. jeśli i to nie pomoże to najbezpieczniej by było zalać półsyntetyk.
M@rk Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Ja bym na twoim miejscu zalal MOBIL PELEN SYNTETYK przebieg nie masz duży
Patryk21 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Opublikowano 19 Listopada 2007 Samochód sprowadziłem z Niemiec. W Polskim serwisie powiedzą mi wszystko o tym samochodzie ?? Ile oleju wchodzi do tego silnika ?
lukaszek13ns Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Samochód sprowadziłem z Niemiec. W Polskim serwisie powiedzą mi wszystko o tym samochodzie ?? Ile oleju wchodzi do tego silnika ? Jesli samochod byl sprowadzany to nie bardzo ci powiedza bo nie maja go w bazie danych, nie byl serwisowany w polsce, chyba ze maja dane z niemiec w co watpie. Oleju wchodzi jakies 5 liter, jak kupisz 5 to napewno wystarczy. Co do oleju to popatrz moze masz jakies fakturki niemieckie i moze tam doczytasz jaki olej byl lany, a moze masz niemiecka ksiazke serwisowa tam powinno tez pisac, sprubuj moze jakos da sie rozszyfrowac cyfry z tej kartki i bedziesz wiedzial co bylo lane. Jesli nie masz zadnych informacji, to najbezpieczniej jest zalac polsyntetyk, i nic wiecej nie kombinowac.
Patryk21 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Opublikowano 19 Listopada 2007 To serwis raczej odpada. Przejrzałem wszystki fakturki, książki i nic nie znalazłem. Dzisiaj przeglądne wszystko jeszcze raz. Dzięki za pomoc chłopaki. Pozdro
schiller Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 a dlaczego odpada? zadzwoń tam gdzi ci mówiłem. jeśl auto bylo serwisowane w UE to powinnienes sie dowiedzic co i jak...
lukaszek13ns Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 a dlaczego odpada? zadzwoń tam gdzi ci mówiłem. jeśl auto bylo serwisowane w UE to powinnienes sie dowiedzic co i jak... W sumie masz racje ale, tez stu procentowej pewnosci nie ma bo np. jesli auto przestalo byc serwisowane w 2006 r, a puzniej, wlasciciel robil wszystko na wlasna reke mogl zmienic olej, z pelnegosyntetyka na polsyntetyk. Ale warto sprubowac, sie dowiedziec.
Gość spedyt Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 a dlaczego odpada? zadzwoń tam gdzi ci mówiłem. jeśl auto bylo serwisowane w UE to powinnienes sie dowiedzic co i jak... W sumie masz racje ale, tez sto procentowej pewnosci nie ma bo np. jesli auto przestalo byc serwisowane w 2006 r, a puzniej, wlasciciel robil wszystko na wlasna reke mogl zmienic olej, z pelnegosyntetyka na polsyntetyk. Ale warto sprubowac, sie dowiedziec. Jeżeli nie jeździł długo na półsyntetyku to śmiało lej full syntetyk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się