Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analize logów-Audi stało się bardzo leniwe


peter0711

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam problem z moją Audi. Mianowice auto zaczęło dużo palić i jest bardzo leniwe. I znowu pojawił się problem z błędem 0575. Zaworek N75 jest nowy i jest to już 2 nowy zaworek także raczej w nim nie leży problem. Poniżej zamieszczam logi:

Błędy:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

----------------------------------------------------

Logi statyczne:

Grupa 000: http://postimage.org/image/28kyhq738/

Grupa 001: http://postimage.org/image/28l3gc8kk/

Grupa 003: http://postimage.org/image/28l8eya1w/

Grupa 004: http://postimage.org/image/28lddkbj8/

Grupa 013: http://postimage.org/image/28lic6d0k/

Grupa 023: http://postimage.org/image/28lln9204/

Logi Basic Settings:

Grupa 000: http://postimage.org/image/28kmwyrms/

Grupa 003: http://postimage.org/image/28l53vl2c/

Grupa 004: http://postimage.org/image/28lbq0z1g/

Grupa 011: http://postimage.org/image/28lgon0is/

Logi dynamiczne:

Grupa 000: http://postimage.org/image/28k4q1y78/

Grupa 001: http://postimage.org/image/28k6dlap0/

Grupa 003: http://postimage.org/image/28k814n6s/

Grupa 004: http://postimage.org/image/28k9onzok/

Grupa 008: http://postimage.org/image/28kena15w/

Grupa 010: http://postimage.org/image/28khycq5g/

Grupa 011: http://postimage.org/image/28kl9ff50/

Logi dynamiczne są zrobione po wykasowaniu błędu 575 także auto nie było w trybie awaryjnym w trakcie robienia logów.

Z góry dziękuje za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w grupie 010 dynamiczne, ciśnienie barometryczne nie może być 693, więc tu bym szukał przyczyny :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat do wymiany, lub silnik nie do grzany. Przeczyść wężyk który idzie do ECU, i ten w środku kompa wtedy ciśnienie powinno wrócić do normy i nie będzie błędu (najczęstsza przyczyna). Ustaw sobie dawkę paliwa w przedziale 3,2 - 4,2, to wtedy i korekcje na wtryskach powinny się poprawić. Sprawdź wartość czujnika RSW na załączonym zapłonie. To tak na wstępie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rob z dawką ani czujnikiem RSW poki nie wymienisz termostatu i ECU nie zobaczy temperatury ~90*.

Czujnik cisnienia atmosferycznego wyglada na uwalony, ale sprawdziłbym najpierw wezyk do ECU.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień termostat i na zgaszonym silniku zaloguj 001

podczas 011 basic setting sztanga wykonuje ruch?

masz ERG do czyszczenia, proponuje tez wyczyścić kolektor ssący

masz katalizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas 011 basic setting sztanga wykonuje ruch?

jakim cudem w AHU ?

a wracajac do tematu to sterownik do czyszczenia , przewod w nim do sprawdzenia ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wyczyściłem dzisiaj wężyk który idzie do ECU. Trochę oleju w nim było. Podpiąłem VAG'a i ciśnienie atmosferyczne pokazywało 900-1000mbar. Postanowiłem zrobić logi i zawsze działo się to samo. W momencie gdy auto osiągało ok. 3000rpm ciśnienie atmosferyczne nagle z ok. 1200mbar spadało do 693mbar i utrzymywało się. Następnie po paru minutach ciśnienie znowu wróciło do 900-1000mbar i jeszcze raz zrobiłem logi i znowu to samo. :confused4:

Poniżej zamieszczam logi:

Grupa 010 (1 próba): http://postimage.org/image/imexl138/

Grupa 010 (2 próba): http://postimage.org/image/imgl4dl0/

Co może być tego przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przeczyszczałeś ten krótki węrzyk w ECU? Ja miałem podobnie, wywalało błąd i ciśnienie świrowało jak u Ciebie. Czyszczenie obydwu przewodów nie dawało poprawy. Na szczęście pod ręką miałem kawałek przewodu, postanowiłem więc wymienić ten krótki w kompie, i ku mojemu zdziwieniu wszystko wruciło do normy. Stary wężyk sprawdzałem ciśnieniowo i był szczelny. Najprawdopodobniej puszczał na którymś łączeniu. Jeśli wyżyki są okej, to masz uwalony Czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...