Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM/ASZ] Telepie silnikiem, mega stuki na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. Na wolnych obrotach slychac, jakby tlok uderzal o czapke :thumbdown:

Znowu sie cos wysralo - tylko co?? Rozrzad, cos przy pasku micro, tlok?? Na 2-mase to nie wyglada

Moze kurna cos przy swapie nie podokrecali, bo o wezyku podcisnienia zapomnieli ;)

Jezeli ktos moze odtworzyc plik amr (dyktafon nokia) to wrzucam jak to slychac

http://rapidshare.com/files/71057749/pistacja.amr.html[br]Dopisany: 20 Listopad 2007, 17:37 _________________________________________________bledow brak (poza tym od sensora gazu)

logi te co sie dalo porobilem, ale na zimnym silniku (BS) i 013 MB[br]Dopisany: 20 Listopad 2007, 18:42 _________________________________________________dzwiek jest taki jakby wydech sie o cos obijal - ale wibracji na nim nie ma. na wyzszych obrotach zanika calkowicie, przy spadku obrotow bardzo wzrasta - pomysly??[br]Dopisany: 20 Listopad 2007, 18:43 _________________________________________________ Group A: '000

TIME

MARKER STAMP

0.67 61 111 13 24 105 198 119 152 130 150

1.02 62 111 13 24 104 198 119 152 130 151

1.37 61 111 13 24 105 198 119 153 130 148

1.73 62 111 13 24 105 198 119 153 130 150

2.08 61 111 13 24 105 198 119 153 130 149

2.43 62 111 13 24 105 198 119 153 130 153

2.78 62 111 13 24 105 198 119 153 130 147

3.13 61 111 13 24 105 198 119 153 130 152

3.49 62 111 13 24 105 198 119 154 131 151

3.84 62 111 13 24 105 198 119 154 131 152

4.19 62 111 13 24 105 198 119 154 131 151

4.54 62 111 13 24 105 198 119 154 131 150

4.89 62 111 13 24 105 198 119 154 131 147

5.25 62 111 13 24 105 198 119 154 131 148

5.60 62 111 13 23 105 198 119 154 131 150

5.95 62 111 13 23 105 198 119 154 131 150

6.30 62 111 13 24 105 198 119 155 131 147

6.65 62 111 13 23 105 198 119 155 131 147

7.00 62 111 13 24 105 198 120 155 131 145

7.36 62 111 13 23 105 198 120 155 131 147

7.72 61 111 13 24 104 199 119 155 131 151

8.08 61 111 13 25 105 198 120 155 131 149

8.43 62 111 13 24 104 199 120 155 131 152

8.78 61 111 13 25 105 199 120 155 131 151

9.13 61 111 13 24 105 198 120 155 131 150

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 820-900 230-420 230-420 10-95%

STAMP /min mg/R %

0.01 1470 EGR On 509.6 64.5

0.40 1470 EGR On 504.7 64.5

0.80 1491 EGR On 519.4 64.5

1.20 1470 EGR On 509.6 24.7

1.60 1491 EGR On 519.4 64.5

tu za szybko wywalalo za wysokie obroty, wiec sie nie dalo wiecej zrobic. EGR tak czy siak nie dziala (caly czas zamkniety)

Group A: '004

Engine speed Spec start of inj. Spec inj. duration Synchro. angle

TIME 820-900 1BTDC-2ATDC 5-7°Ck. -3..+3°Ck.

MARKER STAMP /min CF CF

0.01 1470 Early 4.6 -0.5

0.40 1470 Early 4.6 -0.5

0.81 1470 Early 4.6 -0.5

1.21 1470 Early 4.6 -0.5

1.61 1470 Early 4.6 -1.1

2.01 1470 Early 4.6 -1.1

2.41 1470 Early 4.6 -1.1

2.83 1470 Early 4.6 -0.8

3.23 1470 Early 4.6 -1.1

3.63 1470 Early 4.6 -0.8

4.03 1470 Early 4.6 -1.1

4.43 1470 Early 4.6 -0.5

4.83 1470 Early 4.6 -0.5

5.23 1470 Early 4.6 -0.5

5.63 1470 Late 4.6 -0.5

6.04 1470 Late 4.6 -0.5

6.44 1449 Late 5.1 -0.5

6.86 1470 Late 4.6 -1.1

7.26 1449 Late 5.1 -0.5

7.66 1449 Late 4.6 -1.1

8.08 1470 Late 4.6 -1.1

8.48 1449 Late 4.6 -1.1

8.91 1470 Late 4.6 -1.1

9.31 1470 Late 4.6 -0.8

Group A: '011

Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 2850-3150 2000-2150 2000-2200 40-95%

MARKER STAMP /min mbar %

0.02 1386 ON 1040.4 0.0

0.40 1407 ON 1071.0 0.0

0.80 1428 ON 1081.2 0.0

1.20 1449 ON 1091.4 0.0

1.60 1449 ON 1101.6 0.0

2.00 1470 ON 1111.8 0.0

2.40 1491 ON 1111.8 0.0

2.80 1491 ON 1122.0 0.0

3.20 1470 ON 1132.2 36.3

3.60 1491 ON 1122.0 0.0

4.00 1491 ON 1122.0 0.0

tu tez wywalalo za wysokie obroty

Group A: '013

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H

STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R

0.01 0.49 0.14 -0.07 -0.59

0.42 0.49 0.14 -0.05 -0.59

0.83 0.49 0.14 -0.05 -0.59

1.23 0.49 0.14 -0.05 -0.61

1.63 0.49 0.14 -0.02 -0.61

2.05 0.49 0.16 -0.02 -0.64

2.45 0.49 0.16 -0.02 -0.64

2.85 0.49 0.16 -0.02 -0.64

3.25 0.49 0.16 -0.05 -0.64

3.65 0.52 0.16 -0.07 -0.64

4.05 0.49 0.16 -0.07 -0.64

4.45 0.49 0.16 -0.07 -0.64

4.85 0.52 0.16 -0.07 -0.64

5.25 0.52 0.19 -0.07 -0.64

5.65 0.52 0.19 -0.07 -0.64

6.06 0.52 0.19 -0.07 -0.66

za wysokie obroty, pewnie przez blad gazu

Opublikowano

maciek31 daj - ale opowiedz mi najpierw (PW, gg) jakie efekty i jaka diagnoza - co mega istotne rowniez ceny i terminy

Opublikowano

Problem rozwiazal sie sam - co zrobic zeby sie nie powtorzylo nie mam pojecia. Nikt nie znalazl przyczyny :embarrassed:

Opublikowano

Problem rozwiazal sie sam - co zrobic zeby sie nie powtorzylo nie mam pojecia. Nikt nie znalazl przyczyny :embarrassed:

nie rozumiem jak to sam?

przeciez cos grzebałes?

Opublikowano

grzebalem z potencjometrem gazu - telepanie samo zniknelo. Boje sie ze znowu zaraz sie pojawi, bo juz cos tak zaczyna niewyraznie - tfu tfu tfu

Opublikowano

o żesz Q.wa ta Panda nie ma tragedi :kox: :drool:

Opublikowano

U mnie w cadyy trzepalo, i swieca byla do wymiany, jestem po browcu i zmeczony po trasie, ale podobne objawy byly. A moze :audi: strzelilo :foch: i przeszlo.

Opublikowano

oczywiscie, ze sie pojawilo, ale pojawia sie raz za czas. Tylko na niskich obrotach. Raz tak raz nie.... ja juz naprawde nie wiem co to moze byc. Jak jade normalnie to jest luzik - chociaz dzis przez pewnien czas silnik byl duzo glosniejszy :wallbash:[br]Dopisany: 23 Listopad 2007, 00:41 _________________________________________________michal0307 jakies info od mechaniora??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...