Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Wymiana uszczelki od pokrywy silnika !!!


siucek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak w temacie. Niby sprawa prosta, jest wyciek wymieniamy uszczelkę i wszystko gra. W moim przypadku zastanawiające jest to że w ciągu ostatnich 14 miesięcy robiłem już to 3 razy. Czy to normalne??? Co może być powodem rozszczelnienia?? Ostatni raz uszczelka puściła po tym jak trochę poszalałem autkiem 100 km na ciężkim bucie :naughty: :naughty: no ale przecież samochód jest do tego stworzony, prawda ??

Będę wdzięczny za ewentualne sugestie.

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem...wazne jest abys napisal ze masz auto po chipie...

no a co do sugestii to moze cos z glowica jest nie tak :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuszna uwaga Artur :good: :good: :wink4: Dokładnie autko jest po chipie. Ale przed wirusikiem dwa razy uszczelkę wymieniałem :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ta jedna uszczelke wymieniales bo moze trzeba wymienic zestaw uszczelek :) cyknij fotke jaki to wyciek i skad :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ta jedna uszczelke wymieniales bo moze trzeba wymienic zestaw uszczelek :) cyknij fotke jaki to wyciek i skad :wink4:

Jeśli chodzi o wyciek to nie jestem w stanie powiedzieć z jakiego miejsca dokładnie wyciekało. Raczej widać było, że nie jest to jedno miejsce.

A jeśli chodzi o to jaką uszczelkę wymieniałem to tu masz fotkę:

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://motoplatforma.com/galerie/u/uszczelka-pokrywy-zaworo_1334.jpg&imgrefurl=http://motoplatforma.com/index.php%3Fp2940,uszczelka-pokrywy-zaworow-victor-reinz-15-31946-01-audi-seat-skoda-vw&usg=__K_aguVoeWEq_M322fU_1S6NqalA=&h=538&w=900&sz=32&hl=pl&start=0&zoom=1&tbnid=Q_gKGjSoA8B_iM:&tbnh=120&tbnw=201&ei=hG5KTaKYN4iSOr34-eEP&prev=/images%3Fq%3DUszczelka%2Bpokrywy%2Bsilnika%2BAudi%2BA4%2B1.8%2BT%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DG%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26biw%3D1280%26bih%3D619%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=558&vpy=269&dur=70&hovh=173&hovw=291&tx=155&ty=114&oei=hG5KTaKYN4iSOr34-eEP&esq=1&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:7,s:0

[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 10:04_________________________________________________Kupowałem zawsze za około 60-70 zł. :mysli:

Może jakieś gówno kupuje :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym miejscu cieknie???

Przy wymianie zalecane jest dodanie silikonu na zagięciach a można i po całości cienko pojechać- wiadomo odtłuszczanie to podstawa.

A może z tyłu z pod nastawnika puszcza :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 10:07_________________________________________________Kup uszczelke w ASO + dobry silikon i zapomnisz o problemie :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić ori uszczelkę, silikon (stosować przy napinaczu łańcucha rozrządu) sprawdź czy na pokrywie w miejscach gdzie pokrywa dochodzi do uszczelki nie ma uszkodzeń mechanicznych, odtłuścić, dokręcić śruby pokrywy na krzyż 10Nm i musi być OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne przygody- w zeszłym roku wymieniłem uszczelkę na Elringa, którego założyłem na sucho, bez silikonu. Niedługo po tym znów zaczął się pocić na całym obwodzie. Niedawno przy okazji wymiany rozrządu dałem nową uszczelkę (też Elringa) jednocześnie dając cienko na całym obwodzie masę uszczelniającą Dirko. Od tego czasu jest ok.

Tak więc pewnie i u Ciebie rozwiązaniem będzie warstewka dobrego silikonu i oczywiście nowa uszczelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam polecam SILIKON REINZ bardzo dobry jest , tez miałem podobny problem ale to nie była uszczelka pokrywy tylko uszczelka napinacza łańcuszka tam jest półksiężyc i uszczelka koszt tej uszczelki 31 zł i silikon 25 i sprawa załatwiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wyciek jest z tyłu silnika-pomiędzy nim,a grodzią-to może być wyciek z przewodu zasilającego turbo w olej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że wszyscy prawie jednogłośnie polecają nową uszczelkę i silikon. Uszczelkę już wymieniłem zanim dałem ten wątek. Mam nadzieje, że problem nie wróci ale jeśli to na pewno zastosuje wasze rady.

Bardzo dziękuje za pomoc. :notworthy: :notworthy:

Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia gdzieś na drogach :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podepnę się w tym wątku. Zauważyłem dzisiaj przy wymianie opon, że mam mokry silnik od strony prawego koła. Zerknąłem pod maskę i wydaje mi się ze mokro zaczyna się robić już od uszczelki pokrywy- choć do końca pewien nie jestem. W zeszłym tygodniu dolałem ok. 0,5L płynu chłodniczego, ale pomyślałem wtedy, ze może po zimie gdzieś ubyło. Czy jest możliwe, że taka ilość płynu straci się na uszczelce pokrywy? Co o tym myślicie? Planuje w okolicy maja wymienić rozrząd, czy warto wymienić uszczelkę wcześniej czy zrobić to przy okazji rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co ma uszczelka pokrywy zaworow do zniknietego płynu chłodniczego. jedyne co to mogło ci oleju ubyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie nie wiem, to zauważyłem. Oleju nie ubywa. Gdzie sugerujecie żeby zerknąć szukać wycieku? Silnik oczywiście 1.8 AVJ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym poszukał albo pod kolektorem ssącym przy termostacie albo na króćcu z tyłu głowicy to dwa najbardziej prawdopodobne miejsca jeśli chodzi o silnik bo ogólnie morze być miejsc wiele , luźny wąż , chłodnica dziurawa itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem wody po trochu ubywało okazalo się, że ciekło z plastikowaego ''trójnika" znajdujący się za za silnikiem od strony kabiny oring gumowy puszczał. 1.8T AVJ

Teraz mnie czeka wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów bo zalewa 1 cewkę (licząc od rozrządu) no i pewnie cewke(i) i świece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczep się tej uszczelki a wymień uszczelniacz napinacza łańcuszka rozrządu a przestanie cieknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...