Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wysoka temperatura


rafalx11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jadąc dziś spokojnie samochodem na liczku pokazało mi temperaturę jakieś 100 stopni . Jak sprawdzić czyta temperatura jest prawdziwa i czy coś mi licznik lub czujnik nie oszukuje bez komputera . Odkręciłem korek płynu i płyn był letni .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup termometr i sprawdź - najlepiej to z na kompie sprawdzic wskazanie lub na podkladke drugi czujas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś foto było by ? [br]Dopisany: 05 Luty 2011, 07:06_________________________________________________Wymieniłem dziś ten czujnik i niestety nic (26 zł ) . Nadal jak na zimnym silniku przekręcę na zapłon to temp jest poza 60 stopni jakieś 65 . Zostaje tylko komputer . Można zrobić korektę tego wskaźnika na kompie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd go mam to nie było z nim problemów , no możne w porównaniu z poprzednią B5 to temperatura pokazywała ciut więcej niż 90 , ale to dopiero jak się porządnie zagrzał . Teraz tylko przekręcę na zapłon to odrazu jest jakieś 60 kilka .[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 17:19_________________________________________________Właśnie przejechałem jakieś 200 km i podczas drogi w jedna stronę temp skałka jak szalona od 80 do 100 i troszkę nawet ponad stopni i taksie na tych większych wartościach utrzymywała . Po dojechaniu , zgaszeniu silnika i zatankowaniu w drodze powrotnej było już normalnie . Temp max 90 stopni i to sporadycznie a tak to normalnie 75-80 . Miałem też wrażenie ze przy świrowaniu wskaźnika coś było nie tak z temperaturą na klimatroniku była jakby za niska temp jak na to co ustawiłem na nim . Co o tym myślicie ? , mogło też coś się stać z termostatem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd go mam to nie było z nim problemów , no możne w porównaniu z poprzednią B5 to temperatura pokazywała ciut więcej niż 90 , ale to dopiero jak się porządnie zagrzał . Teraz tylko przekręcę na zapłon to odrazu jest jakieś 60 kilka .[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 17:19_________________________________________________Właśnie przejechałem jakieś 200 km i podczas drogi w jedna stronę temp skałka jak szalona od 80 do 100 i troszkę nawet ponad stopni i taksie na tych większych wartościach utrzymywała . Po dojechaniu , zgaszeniu silnika i zatankowaniu w drodze powrotnej było już normalnie . Temp max 90 stopni i to sporadycznie a tak to normalnie 75-80 . Miałem też wrażenie ze przy świrowaniu wskaźnika coś było nie tak z temperaturą na klimatroniku była jakby za niska temp jak na to co ustawiłem na nim . Co o tym myślicie ? , mogło też coś się stać z termostatem ?

Zrób diagnostykę VAG-iem. Bez tego to jest tylko gdybanie i można nie potrzebnie połowę części wymienić. Jak to zrobić to znajdziesz info w dziale Diagnostyka oraz kup oryginalny czujnik w ASO. Zakładając zamienniki nigdy nie wiadomo tak do końca na czym się stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem wczoraj VAGA i zero błędów ( w silniku i w instrumentach) ale jak widać na zdjęciach temperatura różni się między komputerem a wskaźnikiem na zegarach . Nawet na zimnym silniku temperatura na wskaźniku pokazuje ponad 60 stopni Co z tym zrobić ?

P2110048.jpg

P2110056.jpg

P2110057.jpg

P2110062.jpg

P2110063.jpg

P2110071.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a robiłeś test wskaźników? może wskaźnik kłamie? Ja wymieniłem termostat, później czujnik, a problem był na desce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos te zegary nie tak,z tych fotek co wkleiles to widac ze cos nie tak z ladowaniem,i zle czujnik RSW ustawiony to tak na marginesie :hi: :hi:

Wtedy kiedy pokazuje ci na zimnym ponad 60stopni sprawdz temp w liczniku na vagu i bedzie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura na Vagu jest niższa widać to na zdjęciach ale zrobiłem jeszcze testy zegarów i trochę dziwie to wygląda . Zobaczcie sami .

Widok zegarów normalny

P2120003.jpg

Przekęcenie na zapłon rano

P2120004.jpg

Wskazania Vaga na silniku

P2120006.jpg

Wskazania Vaga na zegarach

P2120007.jpg

I test zegarów

P2120009.jpg

P2120010.jpg

I oco chodzi z tym :

" widac ze cos nie tak z ladowaniem,i zle czujnik RSW " :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychyliły się wszystkie wskazówki na max. ? Czy zdjęcie zrobiłeś za późno , jak wróciły do połowy skali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można wskazówki ustawić prawidłowo tak jak powinny być tylko trzeba je wyciągnąć, może wtedy pomoze, spróbować zawsze można

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna sprobowac,tylko wiem ze to jest walka z wiatrakami,bo za dwa dni znow sie cos odwidzi im i sie przestawia czyli zmienia punkt zatrzymania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak miałem u siebie jak wstawiałem termometr i dzieciaki poprzekręcały wskazówki i myślałem ze mnie coś strzeli chyba z 3 godziny kombinowałem a wkońcu zrobiłem. Jest tak opcja że wystarczy lekko docisnąć wskazówkę może lekko wyskoczyła z tego mechanizmu. Ja bym zdjął szybkę założył zegary do auta zrobił test zegarów i później wyśrodkował wszystko i lekko docisnął spróbować można

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...