Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów


A4_Dominik_WAW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o ocenę logów AWX, auto miało wymiany czujnik G62 ale błąd jeszcze został. Jest przed drugą wymianą rozrządu.

Błędy:

2 DTC's Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

35-00 - -

Statyczne basic settings:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34390.htm

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34391.html

Statyczne normalne:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34392.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34393.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34394.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34395.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34396.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34397.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34398.html

Dynamiczne (robione na 3 biegu):

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34400.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34401.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34402.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34403.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34404.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34405.html

Co do błędu o ciśnieniu z opowieści kolegi wynika że kiedyś ,,jadąc aby bezpiecznie wyprzedzić depnął mu na 3 do 4tys. obrotów temp silnika wynosiła wtedy koło 70 stopni, chciał kawałek dalej lecz wskazówka stanęła dęba na 4tys. wrzucił 4 i autko straciło moc tak jak by w ogóle turbo nie było. Przejechał kawałek zatrzymał się odczekał chwilę zgasił go znowu odczekał i odpalił - wszystko wróciło do normy,,.

Logi robiliśmy niestety na 3 biegu ponieważ na odcinku gdzie robiłem nie jedne logi z innymi temu autku brakowało drogi aby na 4 rozpędzić się do 4200 obrotów... [br]Dopisany: 06 Luty 2011, 22:05_________________________________________________Czy mogę kogoś poprosić o tą analizę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko to rozrzad [ustawienie badz napinacz] lezy i kwiczy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko to rozrzad [ustawienie badz napinacz] lezy i kwiczy ...

No tak ale z tego co mi mniej więcej wiadomo (mogę się mylić) rozrząd nie ogranicza mocy samochodu. Tak z ciekawości ile nm i koni pokazały te logi? Pytam bo w analizie logów jestem laikiem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko to rozrzad [ustawienie badz napinacz] lezy i kwiczy ...

No tak ale z tego co mi mniej więcej wiadomo (mogę się mylić) rozrząd nie ogranicza mocy samochodu.

mylisz sie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko to rozrzad [ustawienie badz napinacz] lezy i kwiczy ...

No tak ale z tego co mi mniej więcej wiadomo (mogę się mylić) rozrząd nie ogranicza mocy samochodu. Tak z ciekawości ile nm i koni pokazały te logi? Pytam bo w analizie logów jestem laikiem :decayed:

jedz do tunera i ciekawe czy jak masz zle wygladajaca gr 4 przeprowadzi tjuning :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze to mogłem się mylić. Czyli tylko rozrząd tak ogranicza? Przepływka razem z turbo nie jest przypchana? A ten błąd z brakiem ciśnienia? To może powodować spadek mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze to mogłem się mylić. Czyli tylko rozrząd tak ogranicza? Przepływka razem z turbo nie jest przypchana? A ten błąd z brakiem ciśnienia? To może powodować spadek mocy...

Wszystko moze ...no prawie wszystko :wink4:

Gdzie widzisz jakies "problemy" z przepływomierzem?

A koledze dominikt1 proponuje pojezdzic dynamicznie i wrzucic ponownie logi (11)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawka paliwa na jałowym trochę za niska, nie ma drgan, nie poszarpuje na jalowym? Przy PD powinna byc > 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze to mogłem się mylić. Czyli tylko rozrząd tak ogranicza? Przepływka razem z turbo nie jest przypchana? A ten błąd z brakiem ciśnienia? To może powodować spadek mocy...

Wszystko moze ...no prawie wszystko :wink4:

Gdzie widzisz jakies "problemy" z przepływomierzem?

A koledze dominikt1 proponuje pojezdzic dynamicznie i wrzucic ponownie logi (11)

Tak tylko rzuciłem o tej przepływce bo najlepiej jest zacząć od najtańszych rozwiązań :good: Co do dawki paliwa z tego co mi wiadomo leciutko telepie w równych odstępach czasu ale zwalane było do tej pory na rozrząd że już do wymiany dlatego telepie :)[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 17:32_________________________________________________No więc Panowie oprócz wymiany rozrządu warto się jeszcze czemuś przyjrzeć czy nie? Pytam bo jak już rozbierać auto to raz a nie potem wracać do kilku innych rzeczy :)[br]Dopisany: 09 Luty 2011, 18:50_________________________________________________Mam prośbę czy mógłby ktoś jeszcze raz rzucić okiem i powiedzieć mi czy oprócz rozrządu trzeba jeszcze w coś zajrzeć? Co z tym błędem od podciśnienia? Bo ciekaw jestem od czego to może być... Będę wdzięczny :hi:[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 01:36_________________________________________________Czy moge prosic kogos o koncowa fachowa opinie? Bo to ze rozrzad to wiem jak go zrobie wrzuce ponowne logi ale chcialbym wiedziec czy podczas wymiany rozrzadu trzeba jeszcze do czegos zajrzec...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw kąt synchronizacji przy okazji zmiany rozrzadu - reszta jest dobrze.

Minimalnie przycina sie zmienna geometria w sprezarce ale poki co mozna z tym zyc.

Od czasu do czasu wiecej ognia.

Te bledy skasuj i zobacz czy wrócą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw kąt synchronizacji przy okazji zmiany rozrzadu - reszta jest dobrze.

Minimalnie przycina sie zmienna geometria w sprezarce ale poki co mozna z tym zyc.

Od czasu do czasu wiecej ognia.

Te bledy skasuj i zobacz czy wrócą?

Dziękuję za odpowiedź :good: Czujnik g62 wymieniony błąd nie wraca natomiast ten od ciśnienia wraca razem z notlaufem który włącza się przy bucie na 4 biegu w okolicach 2.8k obrotów. Trzeba zgasić samochód odpalić i wraca do normy ale o tym trochę już czytałem na forum dlatego po wymianie rozrządu przegonię go trochę jak nic to nie da to wtedy będę próbował innych metod. Jeszcze raz dziękuję :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie rozrządu przegonię go trochę jak nic to nie da to wtedy będę próbował innych metod. Jeszcze raz dziękuję :hi:

sprężarka na stół :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawka paliwa na jałowym trochę za niska, nie ma drgan, nie poszarpuje na jalowym? Przy PD powinna byc > 4

a jak sprawdzic te dawke i czy da sie to przestawic vag-iem?

moj mi troche drga ja jalowym.[br]Dopisany: 12 Marzec 2011, 22:24_________________________________________________

Dawka paliwa na jałowym trochę za niska, nie ma drgan, nie poszarpuje na jalowym? Przy PD powinna byc > 4

a jak sprawdzic te dawke i czy da sie to przestawic vag-iem?

moj mi troche drga ja jalowym.

?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzasz w bloku 1, grupa 2 (Inj. Quantity). Przy PD tego nie zmienisz vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie rozrządu przegonię go trochę jak nic to nie da to wtedy będę próbował innych metod. Jeszcze raz dziękuję :hi:

sprężarka na stół :wink4:

Masz na myśli samo czyszczenie czy regenerację? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...