Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Kolejne B6 do analizy


A4_Dominik_WAW

Rekomendowane odpowiedzi

tak tak ;-) raczej mam watpliwosci czy czyszczenie nie zaszkodzi im bardziej ;-)

Aha i jeszcze bardzo bym prosil o odpowiedz ws kata synchronizacji w rozrządzie ;-)

Bo jutro rano jade do mechanika, ktory mi zakladal i nie wiem czy po nim skakac i domagac sie ustawienia tego kata ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko OK. Napięcie w okolicach 14,4 V jest idealne.

Napisałem że wszystko OK!

Chodziło również o kąt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dziekuje :D poprostu myslalem ze po niecalych 2ch latach i 15k km nie powinno byc odchylek ;-) wiem ze to sie miesci w zakresie ale... ;-)

I ten kat i pompki moga miec wplyw na odpalanie poranne :-) bo czasem jak zatelepie przy -12 to az mnie ciary przechodza ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś się uparł to można go lekko przestawić, ale nie odczujesz żadnej różnicy, a odpalanie będzie takie samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z chęcią zobacze co pokaże VAG :)

Napisz też jakim środkiem czyściłeś, a może wg instrukcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Mineło troche czasu ale mogę wam powiedziec ze czyszczenie zdziałało cuda ;-)

Wyniki przed czyszczeniem macie wyżej w logach.

Niestety nie zdazylem zapisac logow ale odchyłka na każdej pompce nie przekracza wartosci (+/- 0,4).

Ale zeby nie bylo tak slodko znowu raz mi wpadl w nolauf a VAG pokazał błąd:

1 DTC's Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

35-00 - -

:wallbash:

Z czego to moze wynikać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawka na wolnych kiepska ...

Tylko tyle? Czy moze miec to zwiazek z pompa podwojna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Mineło troche czasu ale mogę wam powiedziec ze czyszczenie zdziałało cuda ;-)

Wyniki przed czyszczeniem macie wyżej w logach.

Niestety nie zdazylem zapisac logow ale odchyłka na każdej pompce nie przekracza wartosci (+/- 0,4).

Ale zeby nie bylo tak slodko znowu raz mi wpadl w nolauf a VAG pokazał błąd:

1 DTC's Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

35-00 - -

:wallbash:

Z czego to moze wynikać?

brzydko mowiac moze wynikac z piz*owatego Stylu Jazdy .... :naughty:

-temperatur minusowych

-N75

-ostatnio, ktoś pisale że powodem notlaufow przy minusowych temperaturach byl N18 [sterujacy EGR]

dawka na wolnych kiepska ...

Tylko tyle? Czy moze miec to zwiazek z pompa podwojna?

w tym przypadku winne byly pompki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Mineło troche czasu ale mogę wam powiedziec ze czyszczenie zdziałało cuda ;-)

Wyniki przed czyszczeniem macie wyżej w logach.

Niestety nie zdazylem zapisac logow ale odchyłka na każdej pompce nie przekracza wartosci (+/- 0,4).

Ale zeby nie bylo tak slodko znowu raz mi wpadl w nolauf a VAG pokazał błąd:

1 DTC's Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

35-00 - -

:wallbash:

Z czego to moze wynikać?

zrobić logi 011,010,008

1.sprawdzić wężyki podciśnienia

2.zawór n75

3.prace gruchy turbiny(może potrzebuje przeczyszczenia(zapieczine kierownice))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak kupilem samochod pojechałem do Spanky'ego i zrobilismy logi ;-)

Powiedziałeś ze uprawiam PSJ :P

Od tego czasu nie oszczedzam mojej niebieskiej strzałki i 3mam ja na obrotach (oczywiscie przy cieplym silniku).

Chyba ponownie muszę się do Ciebie wybrać zebys na zywo spojzal okiem pro na moje logi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak kupilem samochod pojechałem do Spanky'ego i zrobilismy logi ;-)

Powiedziałeś ze uprawiam PSJ :P

Od tego czasu nie oszczedzam mojej niebieskiej strzałki i 3mam ja na obrotach (oczywiscie przy cieplym silniku).

Chyba ponownie muszę się do Ciebie wybrać zebys na zywo spojzal okiem pro na moje logi :-)

sprobuj zaobserwowac kiedy wystepuje notlauf, zimno,cieplo,jakie bieg,przedzial obrotow ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie bylo to tylko 2 razy i o ile dobrze pamietam to tuz po odpaleniu silnika - na lekko wystudzonym silniku (po 1-2h postoju).

Na zewnątrz bylo zimno na 100% bo w przedziale 1 miesiąca to się stało.

Dla uzupelnienia tematu dodam ze wystepuje u mnie czasem to zjawisko:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=17053.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedyś przeładowania były też po postoju i na zimno, jak się rozpędzałem.

Syf w sprężarce, pomimo że również nie jeździłem łagodnie.

N18 - jeśli non stop spuszcza podciśnienei z ukłądu to moze być problem z szybką reakcją gruszki... Warto odłączyć węzyk i zaślepić na próbę testu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...