A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Prosiłbym w imieniu kolejnego kolegi o analizę logów: Błąd w silniku 01: 1 DTC's Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 35-00 - - Logi dynamiczne (3 bieg): Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34848.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34849.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34850.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34851.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34852.html Logi statyczne (normalne): Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34854.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34855.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34856.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34857.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34858.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34859.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34860.html Logi statyczne (basic settigns): Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34862.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_34863.html Z góry dziękuje w imieniu kolegi z forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Korekcje na 2-gim cilindrze i troche na pierwszym wysokie zalałbym jakimś dobrym paliwem +STP i zobaczył czy spadną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 dawka na wolnych kiepska ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Powiem Wam że ostatnio właśnie było lane STP do auta jakim paliwem jest zalewane nie wiem ale raczej dobrym. A może pogorszenie wynika właśnie z tego że zostało zalane STP a auto mało jeździ ? Bo wcześniej patrzyłem na pompki i wydawało się że są w lepszej kondycji niż teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midqard 0 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Powiem Wam że ostatnio właśnie było lane STP do auta jakim paliwem jest zalewane nie wiem ale raczej dobrym. A może pogorszenie wynika właśnie z tego że zostało zalane STP a auto mało jeździ ? Bo wcześniej patrzyłem na pompki i wydawało się że są w lepszej kondycji niż teraz. Dla mnie te STP to przereklamowany produkt... Co do logów to gr. 4 poz. 4 skoki z zera na 1.1 (jak dla mnie nie) powinny wystepowac... tym bardziej ze sie powtarzają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 dawka na wolnych kiepska ... co to oznacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lardza 1 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 dawka na wolnych kiepska ... co to oznacza? Prawdopodobnie to że na biegu jałowym silnik dostaje za mało paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 A jak to skorygować/poprawić? Przepraszam za tak idiotyczne pytania ale jestem mało doswiadczony Ale dziękuję wszystkim za uwagi :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 W dziale warsztat masz opis jak przeczyścić pompki domowym sposobem, zrób wg opisu i później wrzuć tu świeże logi Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERW0 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 zamień miejscami pompki i zobacz ponownie na vagu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 W dziale warsztat masz opis jak przeczyścić pompki domowym sposobem, zrób wg opisu i później wrzuć tu świeże logi Pozdr Poproszę linka, bo nic takiego nie znalazłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 W dziale warsztat masz opis jak przeczyścić pompki domowym sposobem, zrób wg opisu i później wrzuć tu świeże logi Pozdr Poproszę linka, bo nic takiego nie znalazłem... Prosze : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186089.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Ze wzgledu na to ze nie jestem w stanie tego zrobic sam to w czwartek jade wyczyscic pompki u mechanika ;-) potem logi i zobaczymy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Ze wzgledu na to ze nie jestem w stanie tego zrobic sam to w czwartek jade wyczyscic pompki u mechanika ;-) potem logi i zobaczymy ;-) Wydaje mi się ze to nic trudnego nawet dla kogoś kto ma 2 lewe ręce, zbyt dużej filozofii to tam nie ma, poza tym troszkę kasy by ci tez zostało w kieszeni, ale jak to woli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Może i nie ma filozofii ale przy tych temperaturach jakiekolwiek prace na zewnątrz przy samochodzie są problematyczne :-) zobaczymy ile mechanik będzie chciał za to :-)[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 09:12_________________________________________________Mam pytanko. Czy kat synchronizacji po 2 latach i 17000 km powinien wahać się w wartościach od 0 do 1.1? Czy mogę wnosić o reklamacje i ustawianie na nowo rozrzadu? 2ga sprawa : czy w grupie 12 w silniku powinno być napięcie 14.30 V ? Czy to za dużo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Wszystko OK. Napięcie w okolicach 14,4 V jest idealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Sorki ze tak cisne sprawa tych pompek. Co oznacza ze mi leja?? Tzn ze są zapchane czy są nieszczelne :-) mogę jutro jechać na czyszczenie ale nie wiem czy nie pogorsze sprawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Leją - to znaczy że strumień leci jakbyś lał wodę z węża, a rozpylenie powinno wyglądać jakbyć miał na końcu wężą założony rozpylacz i robił mgiełkę. Jeśli iglica jest już wybita a otworki w końcówce nie mają swojej geometrii to wtryski leją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 A można po ludzku bo nie rozumiem :-( to co u mnie występuje może wynikać z zabrudzenia ? Czy powinienem czyścić ? Czy to może zaszkodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Rozpylone paliwo spala się właściwie, jak powinno. Lepiej pali się mgiełka (drobinki paliwa) niż duże krople. Co siedzi w silniku nikt z fusów ci nie wywróży. Czasem nie da się uratować wtrysków, jeśli są już zużyte trwale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się