rafciu Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam W mojej a4 1.8 Avant 2000r po wymianie klocków na nowe BOSCHA po skręceniu kierownicą w lewo zapala sie żółte kółeczko (o). Przeczytałem w książce, że to klocki się kończą więc sprawdziłem nowe klocki czy nie mają zwarcia. Okazuje się że klocki są ok. Kostki połączeniowe klocka z wiążką od komputera również są ok. Czy ktoś z kolegów się spotkał z podobnym problemem? Vag niestety nie pokazuje żadnego błędu. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
supi9 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Tak też było i u mnie. U mnie okazało się że to przerwy w prawidłowym działaniu czujników ABS. Z przodu przechodzą przez kolumnę zawieszenia i gdzieś może się kabel przetrzeć. U mnie okazało się, że smar z łożyska poszedł na czujnik i dlatego czasami był ten problem.
rafciu Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Dziękuję kolego za odpowiedz. Sprawdzę to i dam znać. Pozdrawiam
supi9 Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 zobacz stan wszystkich czujników abs bo licho wie który to ( ew. przewody ). U mnie był problem z tyłu
Bartoszzz Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 miałem podobnie, czasami paliło się cały czas, a czasem jak skręcałem, okazało się że miałem zaśniedziały kabel od czujników klocków biegnący od kostki przy klocka do kostki która wchodzi przy nadkolu. sprawdzić można w dość łatwy sposób wystarczy rozłączyć czerwoną kostkę wchodzącą przy nadkolu i zrobić zworkę np. kawałkiem druciku, wtedy test czy się nie pali kontrolka i potem możemy brać się za wymianę odpowiedniego przewodu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się