Brzózka 0 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Od niedawna posiadam A4 - kę , no i już problem - pierwsza plucha i wracając z pracy po prostu zgasła, i nie chce odpalić co to może być : pompka paliwa ? czy może przewody lub coś jeszcze innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cayenne 0 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Przede wszystkim diagnoza VAG'em. Zgasła podczas jazdy,na biegu,czy na postoju? Jesteś pewien,że masz paliwo? Może pływak się zwiesił i nie pokazuje błędne wskazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzózka 0 Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Zgasła na biegu , pomyślałem że może faktycznie nie mam paliwa, ale wlałem 5 L no i dalej nie odpala, chyba że teraz powinienem dłużej kręcić? z tym że nie chcę uszkodzić pompki, jeżeli jest dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cayenne 0 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Zależy ile kręciłeś. Tak jak pisałem na początek podepnij się pod komputer. Sprawdź pasek rozrządu,czy czasami nie strzelił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxWIELKIxxx 0 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 hmmm...powolutku... jesli wlales 5l a bylo pusto to moze tez byc wina... mala ilosc paliwka moze spowodowac ze pompka nie zasysa PB... sprawdz pompke najpierw -przekrec zaplon -wylacz wszystkie halasujace reczy w -przekrec kluczyk probujac odpalic ale na sekundke jesli uslyszysz pompke to znak ze nie ma wystarczajacej ilosci wahy A jezeli nie chcesz sie bawic w to to wlej jeszcze raz 5lit PB i zapewne odpali po kliku probach - jesli to wina barku paliwka...pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzózka 0 Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Dziś samochód wylądował u lekarza, jutro diagnoza. Sprawdziłem rozrząd i pompkę wlałem Pb i nic.... no cóż czas pokaże ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llevy 0 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 A może czujnik obrotów wału? znajomy tak miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxWIELKIxxx 0 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 hmmm...jest jeszcze cos... moze to czujnik HALLA kumpelowi w seacie to padlo... powinno byc ze odpali na jakis czas i zgasnie a jemu padlo od razu... to bylo w belgii i hah ciekawa sprawa zanim mu to naprawili zeszlo sie 3 dni bo niby wolne mieli a koszt naprawy wraz z holowaniem z aubanu do mechanika i wymiana czujnika to 650 Euro... brak slow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzózka 0 Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Okazało się że to pompka , mechanior co prawda ją jakoś zreanimował ale na pięć minut . A teraz cennik: oryginał ok. 1000zł , zamiennik SIMENS 498zł , koszt naprawy 150zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek75 0 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 No to nieżler sobie policzyli za tą wymianę,mnie kosztowało to do ADR-a pompka ori VDO+ wymiana +komputer 500pln.Ale sa rózne typy i rózne ceny! Pozdro Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się