SkOs Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 pw mi kolega z b-stoku juz napisal bede cos kombinowal
Kukis Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 a tak po za tym jesteś pewnien, że masz pełny katalizator? różnie bywa hehe
SkOs Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 nie wiem ale wywale dla swietego spokoju:)[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 11:12_________________________________________________wsumie 250 tys przebiegu to raczej zawalony:)
pastaldo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Nawet jak nie jest zasyfiony to nie zaszkodzi sie go pozbyć. Chyba że mówiąc "pełny" masz na mysli czy nie jest juz wydłubany przypadkiem. Choc u mnie po 2 mies jazdy po mieście w zime na niedogrzanym silniku nawet bez kata mam turbo do czyszczenia wiec z tym równiez różnie bywa
SkOs Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 rozkreci to zobaczy ale raczej mam
pastaldo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Kukis a wiesz może gdzie w lublinie jest tłumikarz który wymieni mi plecionkę bo do tego niestety potrzeba spawarki której nie posiadam ? Tylko ktos z głowa na karku i nie rzucający cenami z kosmosu?
Kukis Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Wymiana plecionki nie jest tania, ale mogę polecić CLIPa na żelaznej, zadzwoń zapytaj jaka cena, obstawiam min. 200zł w górę . A jak chcesz tanio i też dobrze to: -sam wymontuj kawałek z plecionką -kup plecionkę 4max w IC i nowe nakrętki miedziane przynajmniej 3szt., uszczelkę lub pastę do wydechów -znajdź gościa z migomatem (trzeba przyspawć dwa pręty, żeby zachować kąty i wyciąć starą plecionkę następnie wspawć nową) -sam zamontuj
pastaldo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Tzn tak już robiłem sam własnie podobnie ale nie spawałem drutów tylko znaki sobie porobiłem aby i sie udało. Tzn sam wymontowałem a znajomy mi pospawał. Myślałem że to będzie mniejszy koszt i sie nie będe brudził ale cóż. Tzn i tak mam turbo do czyszczenia wiec zrobie za jednym razem. Ale musze zaczekać na cieplejsze dni Tylko że ta plecionka przeze mnie kupiona wytrzymała pół roku. Może była nie taka bo ta co kupiłem długośc była jak oryginał ale miała mniej plecionki a dłuższe te flansze na końcach i może dlatego tak krótko trzymała bo była zbyt obciążona. Tym bardziej że miałem padnięte poduszki a teraz już są ok. Piszesz o uszczelce. W które miejsce? Tzn tam na łaczenie za katem rozumiem? przy ostatniej zmianie nakrętek nie zmieniałem wiec teraz trzeba bo sa sfatygowane Będa wiedziec w IC jakie dokładnie te śruby mi potrzebne jak podam model?
Kukis Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 -plecionka z 4maxa właśnie tak wygląda jak twoja, ale u mnie lata ładnie z tym, że ja zmieniłem wszystkie wieszaki na wydechu -uszczelka między katem a środkowym tłumikiem -nakrętki miedziane na klucz 12
pastaldo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Czyli jednak mówisz o takiej dziwnej jak ja mam. Zastanawiałem sie własnie czy nie szukać jakiejś firmy która ma w takiej samej średnicy plecionkę a dłuższą. Ciekawe czy nie było by to z porzytkiem i nie wybijała by się tak. Tzn ja nie mam problemu teraz z telepaniem bo jest ok tylko jest pęknieta gdzies chyba bo przy odpaleniu wydostaje sie z niej czarny bąk I jak sie stoi na światłach to czasem zaciąga do środka spalinami.
SkOs Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 pytanie do was koledzy a jak wwale rure a wokol plecionke to plecionka juz i tak nie bedzie miala znaczenia tak ?
pastaldo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie bardzo rozumiem co masz kolego na mylsi Postaraj sie to jakos na polski przetłumaczyć
SkOs Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 no bo jak wybije kata i wwale tam rurke przyspawam to plecionka jest zbedna ?
pastaldo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Jak bys wywalił plecionke to miał bys w samochodzie taki masaż że nawet nie pytaj. Plecionka musi być bo ona eliminuje przenoszenie drgań z silnika na karoserię. Rure się wspawuje tu gdzie zaznaczyłem na foto Jedni wycinaja całkiem te puszke i wspawuja rure, inni rozcinaja puszkę i wspawuja w środek (wtedy wygląda na nieruszane). A plecionka tak czy inaczej musi zostać a najlepiej to było by ja wymienić na nowa wtedy będziesz miał spokój na jakiś czas. Tylko kup jakąś porządną żeby nie padła jak moja po kilku miesiacach Ale możesz w sumie tylko wybic wkład z tej puszki i tez będzie dobrze bez spawania rur choc sa i przeciwnicy tej metody.
SkOs Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 u mnie plecionka jest zdeka porwana [br]Dopisany: 18 Luty 2011, 16:14_________________________________________________a jak fachowo nazywa sie plecionka ?
Kukis Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 plecionka = tłumik drgań układu wylotowego spalin
pastaldo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 u mnie plecionka jest zdeka porwana [br]Dopisany: 18 Luty 2011, 16:14_________________________________________________a jak fachowo nazywa sie plecionka ? różnie sie to nazywa - plecionka - połączenie elastyczne - tłumik drgań Na każdą z tych nazw sprzedawca będzie wiedział o co biega Jak jest porwana to trzeba wymienić
SkOs Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 a moglybs na tym foto zaznaczyc plecionke ? to powiem czy to to
pastaldo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 To jest to po lewej stronie koloru pseudo złotego Przypomina wycinek kuli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się