LUMI Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 wkurzają mnie a nawet bardziej niż wkurzają wibracje i buczenie silnika AVB w przedziale obrotów 1800-2000. Przenosi się to na całe wnętrze.Przy dłuższym dystansie jest bardzo męczące. I tak dwumasowe nowe, poduszki pod silnikiem nowe, poducha skrzyni nowa.Auto ma przejechane 217 tyś.i od jakiś 20 tyś pojawił się problem. Wskazania serwisowe komputera ok. Mój mechanik zielenieje coraz bardziej jak mnie widzi. Dajcie cynk co z tym fantem można poradzić. pozdrawiam.
Gość MIECZ81 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 wymień plecionkę( łącznik elastyczny przed katem), ale na oryginalną, bo te zwykłe nic nie dadzą, i musi Ci ktoś dobrze wspawać. To buczenie jest na 100% tym spowodowane i co za tym idzie drżenie
LUMI Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 zabiorę się za tę plecionkę bo faktycznie może być dojechana. Co jest istotne przy jej doborze i kupnie ? może wiesz MIECZ81 kto robi oryginał ?
tomasimo Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Daj znac jak zrobisz plecione . Bo mam podobny problem , mechanicy nie wiedzą co i jak . Jeden mówi ze dwumas , drugi ze poduchy silnika.Mam zamiar wymienic poduchy na ori . A pleciona kosztuje 75zł no i robota min 100zł
LUMI Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 dam cynk jak wymienię. może ktoś doradzi mi jaka i przez kogo robiona będzie git ?
miszka Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam mam podobny problem , potrzebuje potwierdzenia czy wymiana kata czy też samej plecionki na pewno pomorze i czy to tylko to powoduje to buczenie i drżenie w przedziale 1800-2000 obrotów . Dzieki
marec-ki Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 potrzebuje potwierdzenia czy wymiana kata czy też samej plecionki na pewno pomorze i czy to tylko to powoduje to buczenie i drżenie w przedziale 1800-2000 obrotów Na pewno to Kopernik nie żyje aczkolwiek ktoś go widział w Toruniu ostatnio :gwizdanie: Kolego jak nie zmienisz to się nie przekonasz. Tak jak w temacie o Niepokojącym dźwięku, ilu userów tyle opinii tylko nie ma skąd $$$ brać żeby wszystko przetestować Ja tam wymienię bo u mnie cieknie EGR na plecionkę i plecionka nie wygląda za dobrze. PS. z tą plecionką na wspawanie to jechać do tłumikarza najprościej ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się