Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANA] Prawidłowa wymiana płynu układu wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zlewasz stary płyn jak jest potrzeba płuczesz układ wlewasz nowy odpowietrzasz i po sprawie. Jest na forum opisane jak to zrobić wystarczy :szukaj:

Opublikowano

Poszukałem troche i z tego co wyczytałem to rozumiem że odpowietrzenie układu polaga nia kręceniu kierownicą w lewo, w prawo aż do momentu kiedy przestanie się pojawiać powietrze w zbiorniczku wyrównawczym ? Czy dobrze rozumiem ?

Opublikowano

tak> zdejmij przy tym koła albo przód do góry

Opublikowano

dzięki za opis kolego :hi:

warto było samemu się pobawić, bo wyczyściłem od razu zbiorniczek i wstawiłem filierek na swoje miejsce (trochę opiłków wypłukałem) :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...