alvaro Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Kupiłem VW Lupo z zatartymi wałkami rozrządu w silniku 1,4 16V AKQ. Silnik ten był też montowany w Golfach i Borach. Może ktoś z waszych znajomych zmieniał AKQ na jakiś inny model 1,4 16V lub nawet 8V ? Naczytałem się trochę o tych szesnastkach i ich zamarzających odmach Przeszukałem trochę for internetowych i ni chu chu nie ma jasnej i rzeczowej odpowiedzi czy coś podejdzie P&P... PROSZĘ TYLKO NIE PISAĆ O SWAPACH NA 1,8T
alvaro Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 bardziej mi chodziło o inny silnik ewentualnie tylko inny kod silnika który podchodzi P&P... WinterOOOO ktoś z Twoich znajomych wpakował silnik od Opla do VW w dodatku z benzyny przeszedł na diesla p&p ? nie wydaje mnie się... a o taką odpowiedź mi chodzi...
Knob Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Najłatwiej wstawić taki sam silnik. Ja bym wstawiał 1.4 16V 100PS. Wstawić 1.6 to już sporo rzeźby. W przyszłości mam zamiar kupić zdrowego Golfa I, wybebeszyć, całą budę wymalować, konkretny zawias, gleba, polerowane felgi, kubełki, minimum tapicerki i 2.9 VR6 pod maskę. Ciekawe czy VR wlazł by do Lupo :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się