sienkol007 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witajcie , znalazłem chwile żeby wrzucić parę fotek niestety brudne auto , zdjęcia robione do ubezpieczenia , jak będzie ładna pogoda to napastuje niunie i wstawię już zdjęcia możliwe ,że po jakichś modach Odnośnie autka: rok produkcji listopad 2005 , według VIN 2006. Przyjechał z Niemiec od pierwszego właściciela , przebieg 140 tyś - sprawdzony potwierdzony Z wyposażenia posiada: - kubełkowe fotele - ksenony - multifunkcyjną kierownicę - oświetlenie w podsufitce - podłokietnik - felgi oryginalne audi 16 -monochromatyczne lusterko - podgrzewane fotele - podświetlenie boczne - sportowe fotele - podłokietnik - hmm coś tam jeszcze ale nie pamiętam praktycznie chyba golas - Planowane mody: - zderzak przód s-line - listwy boczne s-line - audi navigation plus z rns lub zamiennik multimedialny - felgi na lato 18 s-line - już założone:) - przyciemniane tylne szyby ( czerń ) i to tyle co mi przychodzi do głowy , jak macie jakieś sugestie dajcie znać co ciekawego można by wymyślić Aha audi ma na znaczek na tylnej klapie czerwone T oraz emblemat ABT , nie wiem czy coś było grzebane ale wydaje mi się ,że zawieszenie jest troszeczke niżej , jeśli chodzi o to czerwone T to raczej nie ma 220 PS bo mam audi TT quattro 225PS i wyraźnie a4 wymięka przy tt. http://img580.imageshack.us/img580/9315/44182181.jpg http://img580.imageshack.us/img580/9500/90043142.jpg http://img822.imageshack.us/img822/2945/37290132.jpg
audia4a4 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Fajna furka, zapodaj tez foty wnętrza A pierwszym modem jakim bym poczynił to ściągnięcie oznaczeń z klapy Bezawaryjnej jazdy życzę
jarmary Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Super fura gratuluje wyboru, silniczek wymiata i do tego jeszcze w !! Bez awaryjnej jazdy zycze
grzes1150 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Znaczek ABT może być doklejony a soft nie dłubany :gwizdanie: wszystkie 2.0T mają czerwone T Witek doszły nas słuchy że jakiegoś nowszego zaperdalacza kupiłeś
jozek726 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 ale byś go umył i zrobił porządne foto :gwizdanie:
sienkol007 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 zrobię porządne fotki , to tak na szybko było bo musiałem do ubezpieczenia zrobić
Jakub555 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Dobry silnik Te wersje maja i 200km i 220km Powiedz jak to ciagnie ,jestem ciekaw ( 200km ma okolo 7.5s do 100km/h ) A jak ze spalaniem ,trasa,miasto i średnio Bezawaryjnej jazdy
sienkol007 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 chwilowo mam jakieś problemy z momentem obrotowym , słabo ciągnie szukam przyczyny , nikt nie chce pomóc i będę na chybił wymieniał cewki , n75 itp ( chyba ,że ktoś pomoże ). Prędkość jest , ale przyśpieszenie gorsze niż w vectrze C 100 PS
variocustoms Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Przepływka, silnik krokowy ? znam kilka przypadków gdzie auta ledwo jechały przy usterce tych podzespołów. Poszukaj kogoś z VAGiem może znajdzie błąd
sienkol007 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 logi z vaga wrzuciłem tutaj : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=188987.0 jednak nikt nie jest w stanie jak widać pomóc
variocustoms Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Zagadaj z kolegą Adas, miał coś wymieniane odnośnie układu paliwowego, chyba jakiś zawór ciśnienia paliwa, nie do końca wiem jakie miał objawy ale może to jest to samo
bajk Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 chwilowo mam jakieś problemy z momentem obrotowym , słabo ciągnie szukam przyczyny , nikt nie chce pomóc i będę na chybił wymieniał cewki , n75 itp ( chyba ,że ktoś pomoże ). Prędkość jest , ale przyśpieszenie gorsze niż w vectrze C 100 PS Zapewne zawór DV.. Polecam wymienić na najnowszą rewizję 06H 145 710 D..
sienkol007 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 ok , dzięki tak też zrobię , na tą chwilę wymieniłem wszystkie cewki na beru zse033 - co się okazało kable zapłonowe tzn łączące cewkę z przewodem ( ta kostka gdzie są bolce ) jest ułamana i przewody nie za bardzo dochodzą. Czy ktoś wie czy mogę kupić samą końcówkę ewentualnie wszystkie kable bym wymienił tylko potrzebuję nr części
WITT33 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Znaczek ABT może być doklejony a soft nie dłubany :gwizdanie: wszystkie 2.0T mają czerwone T Witek doszły nas słuchy że jakiegoś nowszego zaperdalacza kupiłeś S4 2010 :-) 11 tysia przebiegu ;-) ze wszystkimi dodatkami hah, odbieram z bratem i wrclaguna ofkoz [br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 18:40_________________________________________________ ok , dzięki tak też zrobię , na tą chwilę wymieniłem wszystkie cewki na beru zse033 - co się okazało kable zapłonowe tzn łączące cewkę z przewodem ( ta kostka gdzie są bolce ) jest ułamana i przewody nie za bardzo dochodzą. Czy ktoś wie czy mogę kupić samą końcówkę ewentualnie wszystkie kable bym wymienił tylko potrzebuję nr części jakbyś miał uwaloną cewkę ( ja jestem już po 3ciej bo głupi nie wymieniłem od razu wszystkich 4ech) to ledwo byś jechał facet a auto chodziło by jak traktor, w 4 cylindrowym jak jeden gar nie pali to jest tragedia no i check engine ofkoz najpierw miga tak z 20-30 sekund a potem na stałe, całym autem oczywiście trzęsie. Jeśli zapieprzasz szybko i nagle powyżej 3000 obr masz zanik mocy to możesz mieć uwalony popychacz pompy paliwa który ja wymieniam na wiosnę (120 zł) jesli masz przebieg ok 70-80 tys km to popychacz JUŻ wymień, cewka wytrzymuje ok 60 tyś km, u mnie wytrzymały ponad 70 u brata ponad 80, wymieniaj od razu wszystkie na raz !!! [br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 18:44_________________________________________________widzę że masz 140 tysia przebiegu to cewki pilnuj i zapisuj kiedy wymieniane a i niedlugo facio drugi rozrząd musisz wymienic mimo ze podają 120 tys, no chyba ze ktos poszedł po bandzie i niedawno wymieniał z duszą na ramieniu, ja mam 70 tys i teraz wymieniam pierwszy raz a wracając do braku mocy jak kolega wspomniał może być zawór DV bo jest plastikowy i mało wytrzymały więc tez pasuje sprawdzic bo upieprzysz turbinę jak bedziesz tak jeździł, pamiętaj o popychaczu pompy tak czy siak bo to słabostka tego silnika,pzdr p.s. myłeś tą furkę na myjni automatycznej ??
sienkol007 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 ok dzięki za odpowiedź , już przyszedł DV , jutro montaż , dam znać czy coś się poprawiło pozdro
ZuKeRs Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 jak robic s-line zew to i klape z tylu wymienic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się