[B5 AFN] Ocena paska rozrządu! POMOŻECIE?
0

    40 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    tmalz1416    0

    Mam takie pytanie: Czy ten pasek długo jeszcze wytrzyma czy może już się nigdzie lepiej na nim nie poruszać?

    pasek.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dziuniek 79    0

    a kiedy był wymieniany ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    harley22    0

    Mam takie pytanie: Czy ten pasek długo jeszcze wytrzyma czy może już się nigdzie lepiej na nim nie poruszać?

    pasek.jpg

    A czy jutro wzejdzie słońce? Tego nie wie nikt. Jesli nie wiesz ile jest przejechane na pasku wymień... :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Killer1984    0

    Mam takie pytanie: Czy ten pasek długo jeszcze wytrzyma czy może już się nigdzie lepiej na nim nie poruszać?

    pasek.jpg

    nieciekawie to wygląda... jak szwy poszły to czas życia tego paska jest przesądzony... ale ile? - tego Ci nikt nie powie...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    rookie    0

    Pasek do wymiany, Conti Tech polecam

    Widząc po zdjęciu, pasek przekroczył termin wymiany.

    Z pewnością.

    Pozdrawiam :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ROBERT    0

    Ja bardziej polecam DAYCO , na ContiTech'u już się "przejechałem"

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tmalz1416    0

    Kiedy pasek był wymieniany -nie wiem! Auto zakupiłem m-c temu! A takie jeszcze jedno pytanko czy watro wymienić sam pasek?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    harley22    0

    Kiedy pasek był wymieniany -nie wiem! Auto zakupiłem m-c temu! A takie jeszcze jedno pytanko czy watro wymienić sam pasek?

    :polew: :polew: :polew:

    Jeśli ciesz za miesiąc znów ściagać przód czemu nie :wallbash: wybacz ale to pytanie jest bynajmniej śmieszne...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ROBERT    0

    Podjedź do ASO i poproś o historię serwisową , wtedy się dowiesz kiedy i z jakim przebiegiem ostatnio rozrząd był robiony ( oby się nie okazało , że auto ma 200 kkm więcej niż na liczniku ) :rolleyes:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    marewel    0

    Ja bardziej polecam DAYCO , na ContiTech'u już się "przejechałem"

    Ja na paskach rozrzadu conti sie nie przejechalem,ale wielorowkowe sa porazka i juz od dawana tylko dayco.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ROBERT    0

    U mnie pasek rozrządu z Conti popiskiwał na zimnym , na Dayco była cisza :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    harley22    0

    U mnie właśnie też na zimnym piszczy przez minutę a jest świeży Conti :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tmalz1416    0

    u mnie ojciec ma paska b3 1.6td i mówił że ma prawie nowy pasek od 1.9 i chce żebym go za łożył tłumacząc że jego pasek nigdy nie widział nowego paska rolek itd i sie nie urywa :D Właśnie to on będzie mi wymieniał i raczej da radę tego dokonać bo swojego 1.6 rozkładał na części pierwsze i ponownie działał :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ROBERT    0

    U mnie właśnie też na zimnym piszczy przez minutę a jest świeży Conti :mysli:

    Taki ich urok , a ktoś tu pisał że są dobre :rolleyes:

    [br]Dopisany: 24 Luty 2011, 23:16_________________________________________________

    u mnie ojciec ma paska b3 1.6td i mówił że ma prawie nowy pasek od 1.9

    prawie nowy :polew: , ciekawe ile ma 50 , 100 kkm :mysli::wallbash: :wallbash: :wallbash:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    harley22    0

    od razu mu mówie nie bede zakładał tego prawie nowego paska wole nowy :P

    Czemu skoro jest "prawie nowy" wg Ciebie Prawie nie robi różnicy :decayed: :decayed:

    Na rozrządzie się nie oszczędza koniec dyskusji :wallbash:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ROBERT    0

    Ja będę wymieniał mój za niedługo ( jest ORI ) może chcesz , sprzedam za 50% ceny ASO :decayed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tmalz1416    0

    no jak najbardziej sie nie powinno oszczędzać ale mówi mi "nie inwestuj bo i tak go zaraz sprzedaż :p"

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ROBERT    0

    no jak najbardziej sie nie powinno oszczędzać ale mówi mi "nie inwestuj bo i tak go zaraz sprzedaż :p"

    to nie inwestuj - nie wymieniaj :decayed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ROBERT    0

    popsikaj go pianką konserwującą do pasków klinowych i jeszcze pośmigasz :naughty::kox:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    PIXI    0

    popsikaj go pianką konserwującą do pasków klinowych i jeszcze pośmigasz :naughty::kox:

    :polew: :polew: :polew:

    Sory ale nie mogłem się powstrzymać .... i kup auto od takiego człowieka :wallbash: :wallbash: :wallbash:

    Temat kwalifikuje się do zamknięcia !

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    SkOs    0

    wymien caly rozrzad i nie baw sie ja odrazu jak kupuje fure to pierwsze co robie to rozrzad i olej :) na tym sie nie oszczedza :) mowisz nie wkladaj kasy ja naprzyklad wkladam bo moja fura mi sie podoba :)[br]Dopisany: 25 Luty 2011, 08:27_________________________________________________a ja mam rozrzad sasha i nie narzekam :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Killer1984    0

    tzn nie inwestuj w cały rozrząd :> w tym sensie

    Kolego życzę Ci żebyś kupił auto od osoby Twojego pokroju... :wallbash::kwasny:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    rookie    0

    Mi nie piszczy na Conti Techu, a wymienialiście rolki? Bo ja wszystkie.

    :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    harley22    0

    Mi nie piszczy na Conti Techu, a wymienialiście rolki? Bo ja wszystkie.

    :hi:

    Tak ja wymieniłem wszystko łącznie z pompą wody, sprzęgiem alternatora itd... :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    cichy s4    0

    mi też na conti-techu nie piszczy wymieniałem w zeszłym tygodniu rozrząd z rolkami pompe wody sprzęgło alternatora, oraz pasek wielorowkowy i klimy tez conti-techa i jeszcze napinacz ze sprężyną paska wielorowkowego.

    Paski conti-techa wszystkie

    rolki Ruville czy jak tam się to pisze (prowadząca i napinająca)

    sprzęgło alternatora (koło pasowe) INA

    napinacz wielorowkowego paska FEBI

    pompa wody Ruville

    samochód po kupnie moim zdaniem od razu powinien przejść taki zabieg nawet gdy sprzedający zarzeka się że jest zrobione.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    masz AFNa to nie bedzie tyle kosztowała Cie wymiana co w AJMie :wallbash:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    harley22    0

    mi też na conti-techu nie piszczy wymieniałem w zeszłym tygodniu rozrząd z rolkami pompe wody sprzęgło alternatora, oraz pasek wielorowkowy i klimy tez conti-techa i jeszcze napinacz ze sprężyną paska wielorowkowego.

    Paski conti-techa wszystkie

    rolki Ruville czy jak tam się to pisze (prowadząca i napinająca)

    sprzęgło alternatora (koło pasowe) INA

    napinacz wielorowkowego paska FEBI

    pompa wody Ruville

    samochód po kupnie moim zdaniem od razu powinien przejść taki zabieg nawet gdy sprzedający zarzeka się że jest zrobione.

    Mam dokładnie taki sam zestaw :wink4:

    Nie zawsze piszczy i nie wiem czy to dokładnie pas rozrządu :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members