hoody1 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 witam. Od momentu jak nabyłem moje autko słychać w nim dosyć głośny hałas po wciśnięciu pedału sprzęgła. Co to może być? łożysko oporowe? Pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.roznowski 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Koło dwumasowe według danych producenta LUC/Sachs powinno się wymienić raz na 150 000 km. Spójrz za silnikiem czy nie widać wyciekającego smaru (w okolicach dwumasa). U mnie wyciekający smar z koła dwumasowego uszkodził także rozrusznik. Koło dwumasowe zastąpiłem kołem masywnym Valeo i po kłopocie. Jeśli chodzi o jazdę nie zauważyłem większych niedogodności. Uszkodzone koło dwumasowe możesz też raz na zawsze "naprawić" (zespawać ze sobą tarcze) i po kłopocie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosmaneq 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 ja bym obstawiał raczej nieszczęsne koło dwumasowe przy uszkodzeniu tego elementu niekiedy słychac charakterystyczny, metaliczny dźwięk...a sprzęgło ci się nie ślizga kolego? Ja właśnie przerabiam ten sam temat... co do wymiany na sztywne koło zamachowe to opinie masz tutaj, zdecyduj sam http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=142895.0;highlight=dwumas+na+jednomas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 udaj sie do dobrego mechanika niech to sprawdzi masz audi 2004 r i awx? chyba avf ile masz biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Koło dwumasowe według danych producenta LUC/Sachs powinno się wymienić raz na 150 000 km. Spójrz za silnikiem czy nie widać wyciekającego smaru (w okolicach dwumasa). U mnie wyciekający smar z koła dwumasowego uszkodził także rozrusznik. Koło dwumasowe zastąpiłem kołem masywnym Valeo i po kłopocie. Jeśli chodzi o jazdę nie zauważyłem większych niedogodności. Uszkodzone koło dwumasowe możesz też raz na zawsze "naprawić" (zespawać ze sobą tarcze) i po kłopocie! Jak można zespawać ze sobą elementy koła dwumasowego? Przecież to będzie miało bicie i doprowadzi do uszkodzenia łożyska na wale. Ono musi być idealnie wyważone. A spaw do dodatkowe obciążenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Koło dwumasowe według danych producenta LUC/Sachs powinno się wymienić raz na 150 000 km. Spójrz za silnikiem czy nie widać wyciekającego smaru (w okolicach dwumasa). U mnie wyciekający smar z koła dwumasowego uszkodził także rozrusznik. Koło dwumasowe zastąpiłem kołem masywnym Valeo i po kłopocie. Jeśli chodzi o jazdę nie zauważyłem większych niedogodności. Uszkodzone koło dwumasowe możesz też raz na zawsze "naprawić" (zespawać ze sobą tarcze) i po kłopocie! Jak można zespawać ze sobą elementy koła dwumasowego? Przecież to będzie miało bicie i doprowadzi do uszkodzenia łożyska na wale. Ono musi być idealnie wyważone. A spaw do dodatkowe obciążenie. Mozna zespawac tylko trzeba wywazyc...a najlepiej jeszcze odelzyc. Jest gosciu na allegro co takie rzeczy robi i to ponoc bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się