Skocz do zawartości

bosmaneq

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bosmaneq

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bosmaneq

0

Reputacja

  1. żadnego problemu z autem nigdy nie miałem, w szczególności z silnikiem..autko pali w mrozy bez problemu (zeszłej zimy tylko raz nie pykło ale było bodajże -25wtedy) ostatnie poważniejsze to właśnie wymiana na nowe kompletu sprzegło+dwumas jak wspomniałem i od tamtej pory wymieniałem tylko oliwe i filterki wszystkie, co jest rzeczą naturalną. Wymiany dokonałem sam z kolegą na kanale, inspekcje również samemu kasuje wg. instrukcji z forum więc nikt obcy nie mógł mi nic innego zakodować... soft coding w 01 Engine: 00002 prawidłowy?skrzynia manualna AWX kurde to chyba pozostaje tylko czekać aż coś się poprostu uszkodzi i wtedy bedzie wiadomo dokładnie co to?bo sprawdzanie i wymiana kolejnych elementów, mija się z celem...
  2. odświeżam: taki sam objaw, identyczny jak u tomek533... Tylko podczas ruszania, czuć delikatnie, pojedyncze jakby szarpnięcie, jakby przeskok...nie wiem jak inaczej to opisać Dziwne jest również to iż nie zawsze ono występuje...Owo szarpnięcie/przeskok najbardziej jest odczuwalne gdy sprzęgło puszczam powoli i daje mało gazu a więc jest największe obciążenie... objawy występują niezależnie od temperatury silnika (zimny/rozgrzany) gdy wykonam dynamiczny start autem, dodając trochę więcej gazu ów objaw osłabia się lub nie czuć go wcale.. Nauczyłem się 'jakby' ruszać tak, że objaw jest rzadko odczuwalny, ale czasem się zapomnę ruszam powolutku w stylu emeryta i tryyk znowu ten przeskok/szarpnięcie..odczuwalne głównie na pedałach.. Dodam że sprzęgło + dwumas cały, nowy komplet Luka wymieniałem w kwietniu, raptem 9miesięcy temu.. ŻADNYCH innych objawów nie ma, ani podczas postoju na biegu jałowym, wciśniętym sprzęgle, jazdy, przyspieszania, zmiany kolejnych biegów, skręcania etccc... Jedyne co mi przychodzi do głowy to: poduszka(i) silnia? może jakiś luz na przegubie wewnętrznym od strony skrzyni? jeden mi nawet doradził, że być może jakiś pompowtrysk poszedł??;/ możliwe to? strasznie to irytujące i denerwujące się staje
  3. przerabiam to samo już od dłuższego czasu i mogę tylko stwierdzić, że problem występuje nagminnie w b6 z tymi H7...ale nie jest to jakoby problem audi tylko po prostu większość aut posiadających soczewki H7-wina marnych żaróweczek na moim autku mogę potwierdzić że: - wymieniając pojedynczą, przepaloną żarówkę, możemy być prawie pewni że za pare dni druga strona również sie przepali - gdy przepali się któraś z żarówek to wymieniam obydwie, bez względu na to czy druga jest nadal sprawna i stwierdzam, że żywotność przy wymianie obydwu żarówek jednocześnie jest jednak troche dłuższa - stosując chińską H7 za 10zł/szt i philipsa vision za 24zł/szt nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy w żywotności, co przy korelacji z ceną jest nieopłacalne kupowanie droższych żarówek...nie sprawdzałem już jakichś extra H7 za 60zł/sztuka bo nie sądze aby wytrzymały rok a cena - pozostaje się tylko przyzwyczaić i średnio co 3-4miesiące powkurzać się przy wymianie, że słabe dojście i dłoń poharatana
  4. to może sprawdź raz jeszcze czy rzeczywiście zmasowałeś pin nr 1 czy może przez pomyłke mogleś inny zmasować i temu nie zgasło...
  5. ja poprzedniej zimy zakupiłem komplet Goodyear UG 7 nówki sztuki no i.. szczerze, nie zawiodłem się. Jazda pół miasto, pół trasa, kilka przygód w lasach, polnych drogach, zaspach - nie zawiodłem się. z tego co pamietam patrzyłem bieżnik i mało co ubyło. moge szczerze polecić ten model
  6. bosmaneq

    Ceny paliw

    Orlen Oborniki koło Poznania - ON - 4.99zł - najtańszy orlen jaki spotkałem jak na razie
  7. u mnie po odpięciu aku nawet na godzine nic się nie dzieje wielkiego (dzis sprawdzane) bo akurat aku siadło... Jedyne co kasują się staty na kompie tj. średnie spalanie, prędkośc, dystans do stacji, data i godzina.. Radyjko nic sie nie rozkodowało, wlaczam i od razu gra muzyka Jedyne co to jak wyzej koledzy pisali od razu nie mozna centralnym zamknac auta...wystarczy ręcznie zamknąc/otworzyc auto, odpalić przejechac się i juz centralny działa... szybki podobnie jak koledzy wyżej napisali opuściłem do samego dołu, następnie podniosłem do samej góry (cały czas trzymając wciśniety przycisk) i juz automatyka chodzi
  8. Powiem tak...średnio wierze w te wszystkie reklamy, slogany itd itp 'najniższe ceny' 'u nas najtaniej' 'kupisz taniej niż u nas, przynieś paragon zwrócimy ci różnice ceny' ... Ale u Marcina rzeczywiście tak jest! Sam się o tym przekonałem i byłem bardzo miło i pozytywnie zaskoczony! A obsługa rzeczowa, kulturalna i przede wszystkim po prostu ludzka...tak ludzka bo większość traktuje klienta cacy do momentu kupna a potem jak bydło...albo naciąga na niepotrzebne koszta, na które nie obeznany w temacie klient się nabiera! Wyobrażacie sobie np. taką rozmowę sprzedawcy z klientem: Klient: Witam. Popsuła mi się 'jakaś' część? Ile ona kosztuje i czy potrzeba wymienić obie czy jeśli jedna jest OK to wystarczy jedną? Sprzedawca: Witam. Ta część kosztuje 100zł. Akurat w tym przypadku jeżeli druga strona jest sprawna to wystarczy wymienić tą jedną. Po co wydawać pieniądze na coś co jest nadal sprawne. Taki jest właśnie Marcin! Wielu innych sprzedawców powiedziałoby coś w stylu 'koniecznie należy zamówić i wymienić obie' albo 'no wiem pan to pana decyzja ale ja zalecam wymianę obu...' Marcin doradza rzeczowo i faktycznie tak jak powinno być a nie naciąga niedoinformowanych klientów na niepotrzebne koszta. Wiem co piszę bo robię zakupy u niego już od ponad roku i nie tylko filterki, oleje ale tarcze, klocki, sprzęgło i gdybym się zawiódł to bym już nie wrócił! A że ceny ma BEZkonkurencyjne to warto się samemu przekonać. ps. i najlepiej uderzać do niego przez gg czy tel a nie PW bo chłopak ma tylu klientów i tyle na głowie, że nie sposób każdemu odpisać w ciągu chwili..On jest jeden a Nas atakujących go z pytaniami 'jaka część, ile kosztuje, czy będzie pasować' myśle, iż codzień dziesiątki a może nawet setki.. Więc bądźcie też troche wyrozumiali... Polecam i pozdrawiam Ernest
  9. mozesz zrobić jak kolega wyżej napisał diagnozowanie (wysterowanie) podzespołów wykonawczych - Outputs Tests - 03 albo Meas Blocks - 08 grupa 001 i ostatnia czwarta pozycja to ciśnienie klimy w układzie... jak pokazuj na wyłączonej klimie powyżej 5bar to jest OK. jak poniżej to powoli kończy się czynnik nic innego do głowy juz mi nie przychodzi..
  10. 5-6 bar to jest OK i klima normalnie powinna się załączyć... ja mam tyle samo i śmiga
  11. sprawdzenie ile jest czynnika w układzie jest bezpłatne... poza tym jak masz vaga to sam możesz sprawdzić jakie jest ciśnienie w układzie...wejdź w blok 08 - Auto HVAC --> measuring blocks grupy 001 - ostatnia czwarta pozycja pokazuje ciśnienie układu o sprzęgle jest mnóstwo na forum: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81803.0
  12. no najlepiej podpiąć vag'a ale najprawdopodobniej może to być silniczek sterowania klapami nawiewu
  13. twoje auto jest na szynie CAN a kolega Sztomel posiada zapewne kabelek KKL -złącze OBD2 dlatego Ci nie pomoże...musisz poszukać kogoś kto posiada VCDSa napisz może w wątku 'Zlociki i Spociki' twojego województwa czy ktoś Ci pomoże albo wbij na spota samego - przeważnie zawsze ktoś posiada interfejs'a...
  14. bosmaneq

    [ALL] Biodiesel, OO, ON

    chyba źle trafiłeś mistrzu..na forum fanatyków i hobbystów OOOO nikt nie doradzi Ci byś katował audi'ke jakimś chłamem z lewego obrotu... najlepiej kup golf 2 w dieselku i wszystko przepali, nawet olej z biedronki a tak bardziej poważnie: miałem przykład kumpla, który kupił b5 1.9tdi i też tak oszczędnie wyliczał wszystko..szukał szukał i kupił najtańszą okazje a potem włożył w nią tyle, że wyszło więcej niż by kupił jakiś zadbany egzemplarz :gwizdanie: i Ty myślisz że auto jest wieczne?a co jak przyjdzie Ci do wymiany rozrząd, klocki, amorki czy zawieszka...będziesz pchał? kup coś na co Cie stać a nie lans'ik w głowie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...