Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] wypadajace zaplony na obrotach biegu jalowego i nierownomierna praca silnka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich jestem nowy zakupiem niedawno a4 od dobrego znajomego mial ja 4 lata i kupilem bo przez ten czas zrobil prawie 100tys km i jakos sie nie zepsula specialnie ale jest maly problem od dluszego czasu na biegu jalowym silnik niechodzi zbyt rowno slychac wypadajace zaplony i czuc niereguralne wibracie w srodku problem nie jest duzy ale jednak mnie troche martwi ,a na zimnym silniku troche bardziej przerywa swiece nowe vag nie pokazal zadnych bledow gdzie szukac?

aaa auto nie szarpie podczas przyspieszania,dziekuje i pozdrawiam :thumbup:

Opublikowano

na starych swiecach bylo to samo ,swiece wedlug katlogu ngk stare swiece nie miay zadnego nalotu ich kolor wygladal normalnie ,autko ma 274 tys km i fabryczne przewody zaplonowe i nie wiem czy to juz nie czas na nie? czy jest metoda sprawdzenia przewodow?

Opublikowano

no napewno sa orginay bo maja znaczek audi jak popsikalem je woda to zaczely przbijac iskry wic pewnie trzeba je wymienic:)

w niemczech 1.6 w ogloszniach maja po 350 tys km ta v byla duzo uzywana po autobanach niemieckich nie bierze ani grama oleju nie ma zadnych przedmochow jak odkrece korek oleju wiec powina jeszcze polatac:)

Opublikowano

Wydaje mi się, że nie ma takiej możliwości, żeby nie brało ani grama oleju... Przecież to jest V-ka... Albo miałem taki ciężki wieczór...

Opublikowano

jak popsikalem je woda to zaczely przbijac iskry wic pewnie trzeba je wymienic:)

i jeszcze pytasz o przyczynę??? ;)

Opublikowano

niekoniecznie to musi byc przycyna ja szukałem w swojej 2 miesiące.

Opublikowano

tak, masz racje

ja tak wymieniłem pół silnika :)

Opublikowano

mialem to samo... wymienilem sondy lambda na nowe i smiga jak nowy.. ;) jeszcze cos tam robili anie nie wiem za bardzo co to bylo... jak sie dowiem to dam znac.. wczesniej mi sie zdazylo tez ze chodzil nierowno.. ale powodem byly 2 pekniete swiece :P

Opublikowano

@BIGer najprawdopodobniej któryś z wężów gumowych na układzie ssącym jest pęknięty lub nieszczelny ,dlatego zapłon wariuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...