BIGer Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 witam wszystkich jestem nowy zakupiem niedawno a4 od dobrego znajomego mial ja 4 lata i kupilem bo przez ten czas zrobil prawie 100tys km i jakos sie nie zepsula specialnie ale jest maly problem od dluszego czasu na biegu jalowym silnik niechodzi zbyt rowno slychac wypadajace zaplony i czuc niereguralne wibracie w srodku problem nie jest duzy ale jednak mnie troche martwi ,a na zimnym silniku troche bardziej przerywa swiece nowe vag nie pokazal zadnych bledow gdzie szukac? aaa auto nie szarpie podczas przyspieszania,dziekuje i pozdrawiam
BIGer Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2007 na starych swiecach bylo to samo ,swiece wedlug katlogu ngk stare swiece nie miay zadnego nalotu ich kolor wygladal normalnie ,autko ma 274 tys km i fabryczne przewody zaplonowe i nie wiem czy to juz nie czas na nie? czy jest metoda sprawdzenia przewodow?
BIGer Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2007 no napewno sa orginay bo maja znaczek audi jak popsikalem je woda to zaczely przbijac iskry wic pewnie trzeba je wymienic:) w niemczech 1.6 w ogloszniach maja po 350 tys km ta v byla duzo uzywana po autobanach niemieckich nie bierze ani grama oleju nie ma zadnych przedmochow jak odkrece korek oleju wiec powina jeszcze polatac:)
lone_wolf Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Wydaje mi się, że nie ma takiej możliwości, żeby nie brało ani grama oleju... Przecież to jest V-ka... Albo miałem taki ciężki wieczór...
pet3r Opublikowano 6 Grudnia 2007 Opublikowano 6 Grudnia 2007 jak popsikalem je woda to zaczely przbijac iskry wic pewnie trzeba je wymienic:) i jeszcze pytasz o przyczynę???
czaki22 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 niekoniecznie to musi byc przycyna ja szukałem w swojej 2 miesiące.
pet3r Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 ale jeśli na przewodach występują przebicia to bez ich wymiany nie dowiesz się jaka jest przyczyna.
czaki22 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 tak, masz racje ja tak wymieniłem pół silnika
dziarule Opublikowano 8 Grudnia 2007 Opublikowano 8 Grudnia 2007 mialem to samo... wymienilem sondy lambda na nowe i smiga jak nowy.. jeszcze cos tam robili anie nie wiem za bardzo co to bylo... jak sie dowiem to dam znac.. wczesniej mi sie zdazylo tez ze chodzil nierowno.. ale powodem byly 2 pekniete swiece
Narcyz 35 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 @BIGer najprawdopodobniej któryś z wężów gumowych na układzie ssącym jest pęknięty lub nieszczelny ,dlatego zapłon wariuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się