Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie! Czy ktos moze mi podac przyczyne tych wartosci doladowania w logo BS-011 prawidlowo powinno to chyba wygladac tak, w pozycji ON-1040 mbar a w pozycji OF-980mbar. U mnie doladowanie prawie sie nie zmienia. Sztanga gruszki wizualnie chodzi, inne logi wygladaja prawidlowo.

log 011 Basik Setting- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37191.html

Log 004 008 010 Dynamiczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37192.html

Log 011 Dynamiczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37193.html

Opublikowano

po 1 komplet logow po 2 jakie bledy ci wyskakuja ... ?

Opublikowano

Sprawdz szczelnosc wezyków podcisnienia...najlepiej przedmuchac sprezonym powietrzem lub wymienic...

Opublikowano

Dzieki Przemo zaraz jade po wezyki i je wymienie. A mozliwe ze pompa vaku siada, idzie ja jakos sprawdzic domowym sposobem.[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 14:30_________________________________________________Bledow zadnych niema oto reszta logow. Trapi mnie to ze na postoju po gwaltownym wcisnieciu gazu, silnik oczywiscie zozgrzany. Obroty do okolo 1800 wchodza powoli a potem juz wskazowka wedruje bardzo szybko na czerwone pole. Jest taki przeskok, a powinno plynnie wchodzic na obroty.

Log 000 001 003 Statyczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37196.html

Log 004 007 013 Statyczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37201.html

Log 014 018 023 Statyczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37202.html

Log 000 BS- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37203.html

Log 003 BS- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37204.html

Log 004 BS- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37205.html

Log 000 001 003 Dynamiczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37207.html

Opublikowano

Popraw logi statyczne bo cos sie tam rozsypalo.

Po wymianie/sprawdzeniu wezykow zaloguj znow 011 BS i 010 i 011 dynamiczny.

Opublikowano

Mam wkoncu wezyki dopiero w 3 sklepie udalo mi sie je dostac, jutro biore sie za wymiane i zrobie nowe logi. Rzeczywiscie cos sie rozsypal ten jeden statyczny.[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 17:33_________________________________________________A tu poprawiony log- 004 007 013 Statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37237.html

[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 17:45_________________________________________________Witam panowie! Przemik wymienilem te wezyki podcisnieniowe i mam nowe logi,ale chyba to nic nie pomoglo nadal w logu BS-011 sa niskie wartosci.

Log 010 Dyn- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37567.html

Log 011 Dyn- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37568.html

Log 011 BS- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37569.html

Opublikowano

Jest duuuzo lepiej... zaloguj jeszcze 008 dynamiczną...

Opublikowano

Jeszcze jedno mi niegra dlaczego w logu 010 dyn w drugiej kolumnie MAF-MASA POWIETRZA POBRANEGO mam zawyzone dawki 1000.9 a powinno byc okolo 750 mg/R. Prosze niech mi ktos pomoze, o co tu chodzi?[br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 15:45_________________________________________________Mowisz ze jest lepiej, to mne troszke pocieszyles. Ide zaraz zrobic 008.Wielkie dzieki![br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 15:49_________________________________________________Juz jestem Log 008 Dyn- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37574.html

Opublikowano

No i jest OK.

Jak dla mnie nie ma co szukac dziury w calym. Troche poprawilo sie cisnienie osiagane "na dole".

Ale nie mialo to znaczacego wpływu na moc.

Lej paliwo i ognia. :)

Opublikowano

Chyba masz racje ze szukalem dziury w calym.Ale chcialem sie upewnic czy wszystko jest ok. Dzieki Przemik!Pozdrawiam.[br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 17:34_________________________________________________A myslisz Przemik ze nadaje sie moje auto na Czipa? Troche malo tych kucykow pod maska. Ostatnio mialem BMW E-46 3.0D po wirusie no i teraz mam niedostatek.Chociaz przy wzroscie cen paliw mysle o zmianie na 3.0 + gaz oczywiscie audi!

Opublikowano

Masz manuala wiec czipsa mozna zrobic. Daj tylko auto komus kto wie jak zrobic moda w V6 TDi.

Opublikowano

Witam po krutkiej przerwie, wczoraj udalo mi sie wywalic turbinke mialem problem z jedna nakretka ale tym razem sie nie poddalem!Chcialem zobaczyc jak wyglada zmienna geometria. Po rozebraniu okazalo sie ze miejsca gdzie stykaja sie (nie wiem jak to fachowo nazwac) dzwigienki z pierscieniem sterujacym zmienna geometria w tych polokraglych miejscach sa podtarte okolo 0.5 mm. Widac tez bylo rysy na czesci goracej tam gdzie chodza lopatki od zmiennej geometri. Wirniki wygladaja ok, luzow tez zbytnio niema.Jestem ciekawy od czego to sie tak powycieralo i jak to wplywalo na doladowanie mojego motorka. W logach niby nie widac zeby kierownice sie przycieraly. Teraz mam problem bo nigdzie nie moge dostac tych czesci wszyscy zaraz chca mi regenerowac turbine. Jutro jeszcze polatam po szrotach moze uda sie kupic jakas sztuke. Jak wszystko zmontuje dam znac i wkleje nowe logi jestem ciekawy jaka bedzie ruznica.A tak przy okazji czytajac inne watki nigdzie sie nie spotkalem z takimi uszkodzeniami.

Opublikowano

W/g mnie to różnicy nie bedzie zadnej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...