michalik Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Witam panowie! Czy ktos moze mi podac przyczyne tych wartosci doladowania w logo BS-011 prawidlowo powinno to chyba wygladac tak, w pozycji ON-1040 mbar a w pozycji OF-980mbar. U mnie doladowanie prawie sie nie zmienia. Sztanga gruszki wizualnie chodzi, inne logi wygladaja prawidlowo. log 011 Basik Setting- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37191.html Log 004 008 010 Dynamiczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37192.html Log 011 Dynamiczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37193.html
SkOs Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 po 1 komplet logow po 2 jakie bledy ci wyskakuja ... ?
przemik Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Sprawdz szczelnosc wezyków podcisnienia...najlepiej przedmuchac sprezonym powietrzem lub wymienic...
michalik Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Dzieki Przemo zaraz jade po wezyki i je wymienie. A mozliwe ze pompa vaku siada, idzie ja jakos sprawdzic domowym sposobem.[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 14:30_________________________________________________Bledow zadnych niema oto reszta logow. Trapi mnie to ze na postoju po gwaltownym wcisnieciu gazu, silnik oczywiscie zozgrzany. Obroty do okolo 1800 wchodza powoli a potem juz wskazowka wedruje bardzo szybko na czerwone pole. Jest taki przeskok, a powinno plynnie wchodzic na obroty. Log 000 001 003 Statyczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37196.html Log 004 007 013 Statyczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37201.html Log 014 018 023 Statyczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37202.html Log 000 BS- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37203.html Log 003 BS- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37204.html Log 004 BS- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37205.html Log 000 001 003 Dynamiczny- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37207.html
przemik Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Popraw logi statyczne bo cos sie tam rozsypalo. Po wymianie/sprawdzeniu wezykow zaloguj znow 011 BS i 010 i 011 dynamiczny.
michalik Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 Mam wkoncu wezyki dopiero w 3 sklepie udalo mi sie je dostac, jutro biore sie za wymiane i zrobie nowe logi. Rzeczywiscie cos sie rozsypal ten jeden statyczny.[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 17:33_________________________________________________A tu poprawiony log- 004 007 013 Statyczny http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37237.html [br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 17:45_________________________________________________Witam panowie! Przemik wymienilem te wezyki podcisnieniowe i mam nowe logi,ale chyba to nic nie pomoglo nadal w logu BS-011 sa niskie wartosci. Log 010 Dyn- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37567.html Log 011 Dyn- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37568.html Log 011 BS- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37569.html
przemik Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Jest duuuzo lepiej... zaloguj jeszcze 008 dynamiczną...
michalik Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 Jeszcze jedno mi niegra dlaczego w logu 010 dyn w drugiej kolumnie MAF-MASA POWIETRZA POBRANEGO mam zawyzone dawki 1000.9 a powinno byc okolo 750 mg/R. Prosze niech mi ktos pomoze, o co tu chodzi?[br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 15:45_________________________________________________Mowisz ze jest lepiej, to mne troszke pocieszyles. Ide zaraz zrobic 008.Wielkie dzieki![br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 15:49_________________________________________________Juz jestem Log 008 Dyn- http://vaglog.rtnet.pl/koras142_37574.html
przemik Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 No i jest OK. Jak dla mnie nie ma co szukac dziury w calym. Troche poprawilo sie cisnienie osiagane "na dole". Ale nie mialo to znaczacego wpływu na moc. Lej paliwo i ognia.
michalik Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 Chyba masz racje ze szukalem dziury w calym.Ale chcialem sie upewnic czy wszystko jest ok. Dzieki Przemik!Pozdrawiam.[br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 17:34_________________________________________________A myslisz Przemik ze nadaje sie moje auto na Czipa? Troche malo tych kucykow pod maska. Ostatnio mialem BMW E-46 3.0D po wirusie no i teraz mam niedostatek.Chociaz przy wzroscie cen paliw mysle o zmianie na 3.0 + gaz oczywiscie audi!
przemik Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Masz manuala wiec czipsa mozna zrobic. Daj tylko auto komus kto wie jak zrobic moda w V6 TDi.
michalik Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Witam po krutkiej przerwie, wczoraj udalo mi sie wywalic turbinke mialem problem z jedna nakretka ale tym razem sie nie poddalem!Chcialem zobaczyc jak wyglada zmienna geometria. Po rozebraniu okazalo sie ze miejsca gdzie stykaja sie (nie wiem jak to fachowo nazwac) dzwigienki z pierscieniem sterujacym zmienna geometria w tych polokraglych miejscach sa podtarte okolo 0.5 mm. Widac tez bylo rysy na czesci goracej tam gdzie chodza lopatki od zmiennej geometri. Wirniki wygladaja ok, luzow tez zbytnio niema.Jestem ciekawy od czego to sie tak powycieralo i jak to wplywalo na doladowanie mojego motorka. W logach niby nie widac zeby kierownice sie przycieraly. Teraz mam problem bo nigdzie nie moge dostac tych czesci wszyscy zaraz chca mi regenerowac turbine. Jutro jeszcze polatam po szrotach moze uda sie kupic jakas sztuke. Jak wszystko zmontuje dam znac i wkleje nowe logi jestem ciekawy jaka bedzie ruznica.A tak przy okazji czytajac inne watki nigdzie sie nie spotkalem z takimi uszkodzeniami.
przemik Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 W/g mnie to różnicy nie bedzie zadnej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się