Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o sprawdzenie logów-uzupełnione


YOGI3000

Rekomendowane odpowiedzi

jedynie co to może przyczepiłbym się do termostatu.

ale może nie dogrzałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nie był dogrzany. Zaczynałem logować to było coś ok 70 na zegarach. Czy to coś zmienia i potwórzyć logowanie na dogrzanym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nie był dogrzany. Zaczynałem logować to było coś ok 70 na zegarach. Czy to coś zmienia i potwórzyć logowanie na dogrzanym?

zmienia to to że silnik odczuwa takie przygody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nie był dogrzany. Zaczynałem logować to było coś ok 70 na zegarach. Czy to coś zmienia i potwórzyć logowanie na dogrzanym?

zmienia to to że silnik odczuwa takie przygody...

A to co może mu sie stać jak ma ok 70o i stoi na biegu jałowym a ja podłączam kompa i loguje. Przecież to nie sa logi dynamiczne :mysli:

Czy mogłby ktoś ocenić moje kompletne juz logi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mogłby ktoś ocenić moje kompletne juz logi?

dynamiczne wyglądają poprawnie, ten termostat tak na pograniczu pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o temp na zegarach to nie miałem pełnej 90, ok jednej grubości kreski poniżej. W tych warunkach (ok -5 i poniżej) cieżko jest utrzymać tą temp, jak jade szybciej w trasie to dochodzi do 90 ale jak zwalniam w miejscowościach to często spada do ok 80. Ale chyba to normlane :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... W tych warunkach (ok -5 i poniżej) cieżko jest utrzymać tą temp, jak jade szybciej w trasie to dochodzi do 90 ale jak zwalniam w miejscowościach to często spada do ok 80. Ale chyba to normlane :mysli:

Nie, to nie jest normalne.

Mój AVF jak już złapie te 90°C, to trzyma niezależnie od tego, czy jadę szybko czy wolno.

Sprawdź termostat oraz G2/G62.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mam to sprawdzić? Na vagu jak widac po logach temp jest prawie taka sama jak na zegarze a jak sprawdzałem chłodnice przy temeraturze do 90 to po drugiej stronie jest zimna wiec termostat nie puszcza płynu. Więc nawet przy małym obiegu silnik sie nie dogrzewa bo jest chłodzony zimnym powietrzem. Źle mysle? Jak tak to niech mnie ktos poprawi.[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 14:27_________________________________________________Ok, wiem jak sprawdzić te czujniki. Przetestuje i napisze wyniki.[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 14:57_________________________________________________Sprawdziłem czujnik G2/G62 oto wyniki:

Rano ok 11 zimny silnik na dworze juz ok 8o

grupa 007 kolejno - 6,3 - 0 - 10,8 - 7,2

grupa 003 - 5

Po poludniu w dzien nie jeżdzony na dworze ok 6o

grupa 007 kolejno - 9 - 0 - 11,7 - 11,7

grupa 003 - 7

W czasie jazdy na liczniku 90o

grupa 007 kolejno - 62,1 - 0 - 12,6 - 84,6

grupa 003 79

Co o tym sądzicie? Prosiłbym tez o ocene kompletnych logów z pierwszego postu.[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 19:36_________________________________________________Czy mogłby ktoś rzucić okiem :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...