Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Spadają obroty po wyrzuceniu na luz


maly203

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

mam taki problem że w czasie jazdy przy wyrzuceniu na luz obroty spadają prawie do zera ale jeszcze nie zdarzyło się żeby zgasł. Na postoju przy przegazowaniu wszystko jest normalnie. Czego to może być przyczyna???? Dodam że dzieje się tak na benzynie i na gazie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu nowy kupiony w ASO :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpiąć Vaga. przyczyną owej usterki może też być brudna przepustnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj czyszczona i adaptowana kluczykiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I pokazał 17978 Moduł sterujący zablokowany

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

[br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 18:15_________________________________________________Sprawdzałem w google i ten błąd chyba nie jest powiązany z moim problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adoptowanie przepustnicy kluczykiem możecie włożyć miedzy bajki... u mnie to nic nie dało mimo ,że odłączany był akumulator. Dopiero procedura VCDS załatwiła sprawe wolnych obrotów! Teraz trzyma obroty jak z fabryki!! KOLEGO ADAPTACJA PRZEPUSTNICY VAGIEM i będzie :good:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rade. A jak zaadaptować polskim vagiem? Vag com nie chce mi się wogule połączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj.

Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy.

Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika).

Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj.

Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy.

Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika).

Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą.

Tak właśnie zrobiłem :wink4: ale jak koledzy piszą to chyba nic nie dało. :([br]Dopisany: 06 Marzec 2011, 22:01_________________________________________________Witam ponownie, szukałem i szukałem ale nie znalazłem jak zrobić adaptacje polskim vagiem 4.9. Mółby ktoś mi pomóc?

I jeszcze jedno, jeżeli w kanale 098 jest napisane "adp ok" to czy jest potrzebna adaptacja?

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

To spróbuje zrobić adaptacje jeszcze raz, jak nic się nie zmieni to będzie trzeba szukać innej przyczyny. Może dziury w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...