itor 0 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 witam, silnik ALT w VCDS blok 033 - sonda przed katalizatorem - 1,500 - 1,600 V 036 - sonda za katalizatorem - 0,600 - 0,700 V brak bledow w sterowniku niepokoi mnie napiecie w bloku 033, przeciez tam chyba jest sonda 1V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Hej, Tam jest sonda 5 V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 a skad kolega wzial te informacje? podczas jazdy napiecie skazce 1,500 - 1,700 wiec na bank to nie jest 5V http://img263.imageshack.us/img263/7770/33przedkatalizatorem.jpg logi - http://vaglog.rtnet.pl/szachy1000_37758.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Posiadałem ALT pożerał mnóstwo oleju przez co poleciał tez katalizator, obie sondy dobrze przerobiłem, pierwsza jest 5V a druga 1 V, vag jest za wolny dla sondy 5V dlatego ci pokazuje takie wartości. Jeżeli nie masz błędów w sterowniku to nie masz co się martwic. Możesz poszukać na forum kiedyś opisywałem jak sprawdzić VAG obie sondy, wraz z katalizatorem. Teraz sprawdziłem log i tam widać ze wartości ci skaczą najmniejsza zanotował 0,4 a największa ponad 4V, cos sie dzieje z autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 mam dziwny mantyk jak auto ostygnie czyli postoi 2-3 godziny i odpalam to obroty skacza na 1200 (normalne), mija 10-15 sek od uruchomienia i silnikiem zaczyna lekko telepac (wibrowac), robie przegazowke i juz jest ok, poza tym troche faluja obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 lpg? nie benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 przyglądałeś się przepustnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 przyglądałeś się przepustnicy ? no wlasnie nie zeby ja wyciagnac trzeba zdjac kolektor ssacy, podejrzewam ze nie byla czyszczona od nowosci, bledow nie ma adaptacje przechodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alquere 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 udało Ci się rozwiązać problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 udało Ci się rozwiązać problem? niestety nie teraz jak jest cieplej o wiele rzadziej sie to zdarza ale zdarza sie, nie mam pojecia co to jest, czyscilem przepustnice i nie pomoglo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się